Strona 1 z 1

Pomocy!Gdzie kupić tanio gałki itp?

: pt sty 13, 2006 8:46 am
autor: PD
Jestem szczęśliwym posiadaczem Uaza zaledwie od kilku dni więc jestem świeży w tej materii proszę więc o pomoc gdzie warto zaopatrywać się w części, mam strasznie wybite końcówki drążków czy pasują od żuka? Oraz leje mi przegłub (gdzie i jakie uszczelki)
Proszę przyjąć mnie ciepło do grona posiadaczy 4x4 i ja chętnie posłużę pomocą Mam wiele pytań jeśli ktoś chce pomóc to wielkie dzięki.Pozdrawiam Paweł!

: pt sty 13, 2006 1:17 pm
autor: wupasek
gielda na rajdy4x4.pl, allegro, Moto Weteran Bazar w Lodzi (dzisiaj i jutro), gielda w Krakowie albo Slomczynie, sklepy na Ukrainie itp itd :lol:

: pt sty 13, 2006 3:10 pm
autor: Marci
od żuka ponoć pasują tylko gwinty spr

: pt sty 13, 2006 4:16 pm
autor: Telesfor11
Witam
Gorąco polecam orginałki bo mają kalamitki i można je regenerować
Więc jak zadbasz to masz wieczne :D
Od żukensa są słabsze
Załatw sobie puche smaru grafitowego i do dzieła resory, zwrotnice, końcówki, pompa wody :lol:

: pt sty 13, 2006 4:53 pm
autor: Bart03
Telesfor11 pisze:
Od żukensa są słabsze
w jakim sensie słabsze ?? pewnie dlatego ze sa juz na lozu teflonowym, a uazowskie to chyba nadal robia ze sprezyna w srodku :lol:

Tanio gałki

: pt sty 13, 2006 6:56 pm
autor: Aner
Dużo orginalnych części znajdziesz giełda samochodowa Kraków Rybitwy
w sobote są ciężarówki isporo sprzedających części do rusków nie będą mieli przywiozą na zamówienie sprubuj jeszcze na "jarmakach"
Wielicza Niepołomice Limanowa itp.
Na giełdzie motocyklowej w Krakowie na placu Imbramowskim odbywa się ona trzy razy w roku najbliższa w marcu będą ogłaszać w mediach
handluje gość który ma wszystko do UAZA. Agencja Mienia Wojskowego
Kraków ul. Rakowicka chyba w czwartki do 13-tej.

Gałki

: pt sty 13, 2006 7:01 pm
autor: PD
Dzięki za podpowiedzi. To jak z tymi gałkami od żuka pasują czy nie ?
Strasznie denerwuje mnie to zgrzytanie 1i 2 czy można bez większych problemów wsadzić skrzynię od merca? Czytałem coś o blokadzie do uaza czyżby jest taka możliwość że miałbym napęd na 4 a nie na dwa koła .Tam gdzie obecnie mieszkam czyli Gdów(średnie górki) liczy się każde napędzane koło.Dotychczas jeździłem autami z napędem na jedno i to właśnie na to które się poślizneło(ktoś kto to wymyślił był genialny a zarazem okrutny pozbawiając mnie dojazdu do domu) więc teraz jak nmam napęd na dwa to już jest istna rewolucja Czy można zblokować dyferencjał w uazie? Słyszałem że samurai jest wyposażony w blokadę mostów.Ale samurai jest drogi i pozostaje w sferze marzeń.Więc wybrałem Pomoc Drogową czyli pomaga mi pokonać drogę do domu.A niedługo będzie również odśnieżać tylko skończę z łańcuchami i zabieram się za pług. Kupiłem ten wynalazek z klapą od fiata CC bo ma wyciągarkę Superwinch x2 któr podobno ciągnie 1590kg ja zrobiłem zblocze i ledwo uaza przesuwa czy to wina słabych akumulatorów czy coś innego jest nie tak w opisie tej wyciągarki jest że max pobiera 200A czy to znaczy że mam mieć 2 akumulatory po 100Ah? Doś już tych pytań proszę o podpowiedzi i odpowiedzi.Dziękuję za wskazówki co do części.Pozdrawiam Paweł!

Tanio gałki

: pt sty 13, 2006 7:03 pm
autor: Aner
Zapomniałem dodać że wózek widłowy RAK B7 ma takie same jak UAZ
[szacunek dla Uaza ujeżdżałem w latach 90-95]

: pt sty 13, 2006 7:31 pm
autor: Mih
na drazek glowny pasuja od zuka bo tam wszystkie sa z prawym gwintem, a zuk ma tylko z prawym, no i jedna na drazku krotszym bedzie pasowac bo jedna musi byc z parawym
od lublina inny stozek

Tanie gałki

: pt sty 13, 2006 7:45 pm
autor: Aner
Zauważyłem że potrafisz mechanikować bardzo tanio to sworzeń kulisty
pierścień osadczy miske [zestaw naprawczy gałki żuk] szczypce segera
masz? rozbierasz gałeczke stary wkład wyrzucasz wkładasz nowy troche
ŁT-4 napewno pomoże gałki nie musisz wykręcać z drążka tylko wąsa
odpada wtedy ustawienie zbieżności a zajęty jestem to fakt [praca ,usłgi,a w garażu odudowuję motocykl skończył właśnie 40 lat wyprodukowali tego typu 38000 tu dopiero jest jazda z częściami.]
Zgrzyta 1-2 za gęsty olej dawniej wkładali 240D, Andorie troche trzepało UAZEM , ja miałem orginał [palił kapcie że hej, benzyne też]teraz wrzucasz gaz i dawaj mu bo czy jest sens disla gdy ON 3,60

: pt sty 13, 2006 7:51 pm
autor: p69k
[praca ,usłgi,a w garażu odudowuję motocykl skończył właśnie 40 lat wyprodukowali tego typu 38000 tu dopiero jest jazda z częściami.]
a co to takiego ?? :)2

: pt sty 13, 2006 8:13 pm
autor: szymon milimetr
Witam. w uazie sa koncowki z prawym i lewym gwintem. te z prawym pasuja od zuka , nysy i tam takich podobnych , a te z lewym to chyba tylko od uaza. czy bedziesz wkladal silnik od marcedesa 240D czy 300D to i tak bedzie przeszkadzac miska olejowa i filtr oleju. Duzo juz na ten temat bylo napisane na tym forum tak ze troszke poszperaj w archiwum a napewno duzo sie dowiesz. Pozdrowienia

: pt sty 13, 2006 8:44 pm
autor: vandall1
szymon milimetr pisze: ............a te z lewym to chyba tylko od uaza.........
Od honkera,ze sie odezwę.

Uaz

: pt sty 13, 2006 8:54 pm
autor: PD
Dzieki szymon a które są prawe a które lewe gwinty bo ja mam wybity lewy drążek(strasznie wylatany bicie na kole to jakieś 15cm).

Re: Uaz

: pt sty 13, 2006 10:56 pm
autor: KleryK
Pomoc Drogowa pisze:Dzieki szymon a które s± prawe a które lewe gwinty bo ja mam wybity lewy dr±¿ek(strasznie wylatany bicie na kole to jakie¶ 15cm).
O ile dobrze pamiêtam to ten przy przek³adni kierowniczej pasuje ¿ukowy, ten przy kole to lewy gwint tarpan/uaz

Ale jak mówi± to kupuj orginalne koñcówki dra¿ków kierowniczych :)