k 126 i
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
k 126 i
witam
czy slyszal ktos o gazniku K126 i ?
czy slyszal ktos o gazniku K126 i ?
wszyscy slyszeli a jak nie slyszeli to napewno potrafia szukac w wyszukiwarce. Ty chyba jednak nie potrafisz
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... light=k126

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... light=k126
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
Gaznik K 126 I po rusku Карбюратор К-126-И ГАЗ-52 to jest gaznik stosowany w Gazach 52 i podnosnikach widlowych Lwow , tu jest link jak wyglada i ile kosztuje oczywiscie we wrublach http://www.pasker.ru/catalog/goods.php?id=12467 Technicznego opisania nie moge znalesc.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
postanowilem zalozyc ten gaznik na probe
jest to gaznik dwukomorowy w ktorym dwie przepustnice otwieraja sie jednoczesnie i przy nacisnieciu pedalu gazu nastepuje jednoczesnie wtrysniecie paliwa do dwu komor(sa to jedyne roznice miedzy k126G ,no moze jeszcze sa inne wymiary dysz -nie wiem)
efekty:
dynamika wzrosla niesamowicie(w stosunku do mojego Ikova)
delikatne nacisniecie pedalu gazu powoduje natychmiastowy zryw i przyspieszanie samochodu na kazdym biegu i szybkie wchodzenie na wysokie obroty
minusy:
spalanie 20l/1000km
wnioski :
zamieniam go na K131A i sprawdze jak bedzie sie sprawowal uaz na nim
i wtedy podejme decyzje ktory zostawic.
jest to gaznik dwukomorowy w ktorym dwie przepustnice otwieraja sie jednoczesnie i przy nacisnieciu pedalu gazu nastepuje jednoczesnie wtrysniecie paliwa do dwu komor(sa to jedyne roznice miedzy k126G ,no moze jeszcze sa inne wymiary dysz -nie wiem)
efekty:
dynamika wzrosla niesamowicie(w stosunku do mojego Ikova)
delikatne nacisniecie pedalu gazu powoduje natychmiastowy zryw i przyspieszanie samochodu na kazdym biegu i szybkie wchodzenie na wysokie obroty
minusy:
spalanie 20l/1000km
wnioski :
zamieniam go na K131A i sprawdze jak bedzie sie sprawowal uaz na nim
i wtedy podejme decyzje ktory zostawic.
Jeśli mi by palił 20l na 1000km czyli jakies 2l/100 to nigdy bym nie powiedział że to minus...janicki robert pisze:postanowilem zalozyc ten gaznik na probe
jest to gaznik dwukomorowy w ktorym dwie przepustnice otwieraja sie jednoczesnie i przy nacisnieciu pedalu gazu nastepuje jednoczesnie wtrysniecie paliwa do dwu komor(sa to jedyne roznice miedzy k126G ,no moze jeszcze sa inne wymiary dysz -nie wiem)
efekty:
dynamika wzrosla niesamowicie(w stosunku do mojego Ikova)
delikatne nacisniecie pedalu gazu powoduje natychmiastowy zryw i przyspieszanie samochodu na kazdym biegu i szybkie wchodzenie na wysokie obroty
minusy:
spalanie 20l/1000km
wnioski :
zamieniam go na K131A i sprawdze jak bedzie sie sprawowal uaz na nim
i wtedy podejme decyzje ktory zostawic.
Pozdro
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Rozumiemy ze kolega się pomylił_CaShu_ pisze:Jeśli mi by palił 20l na 1000km czyli jakies 2l/100 to nigdy bym nie powiedział że to minus...janicki robert pisze:postanowilem zalozyc ten gaznik na probe
jest to gaznik dwukomorowy w ktorym dwie przepustnice otwieraja sie jednoczesnie i przy nacisnieciu pedalu gazu nastepuje jednoczesnie wtrysniecie paliwa do dwu komor(sa to jedyne roznice miedzy k126G ,no moze jeszcze sa inne wymiary dysz -nie wiem)
efekty:
dynamika wzrosla niesamowicie(w stosunku do mojego Ikova)
delikatne nacisniecie pedalu gazu powoduje natychmiastowy zryw i przyspieszanie samochodu na kazdym biegu i szybkie wchodzenie na wysokie obroty
minusy:
spalanie 20l/1000km
wnioski :
zamieniam go na K131A i sprawdze jak bedzie sie sprawowal uaz na nim
i wtedy podejme decyzje ktory zostawic.
Pozdro



-
- jestem tu nowy...
- Posty: 31
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
- Lokalizacja: hrubieszow
faziuaz pisze:....powoduje również potężny wir w zbiorniku paliwa który,potrafi wyssać kieszenie kierowcy z każdego grosika....delikatne nacisniecie pedalu gazu powoduje natychmiastowy zryw i przyspieszanie samochodu na kazdym biegu![]()
![]()
A kto powiedzial ze Off-Road to tanie zajecie , jak to mowia cos za cos , u mnie 1 litr benzyny 85 oktanow kosztuje na pln 1 zl 10 gr a u zyda 80 gr.





Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
No to drogo ta benzynka u was .Gazon pisze:faziuaz pisze:....powoduje również potężny wir w zbiorniku paliwa który,potrafi wyssać kieszenie kierowcy z każdego grosika....delikatne nacisniecie pedalu gazu powoduje natychmiastowy zryw i przyspieszanie samochodu na kazdym biegu![]()
![]()
A kto powiedzial ze Off-Road to tanie zajecie , jak to mowia cos za cos , u mnie 1 litr benzyny 85 oktanow kosztuje na pln 1 zl 10 gr a u zyda 80 gr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon

A gaz po ile macie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość