Strona 1 z 1
Sterowanie nagrzewnicą
: śr lut 22, 2006 8:05 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Dobra
Może to dziwne ale chce mieć sterowanie ciepło-zimno w kabinie pod ręką.
Już założony jest zawór kulowy od Lublina II na wejściu ciepłej wody.
Przystosowany jest on do sterowania linką.
Od jakiego samochodu podejdzie panel sterowania Chce żeby ciepło-zimno było okrągłe

z kolorkami niebieski i czerwony
.....wiem że takie rzeczy to tylko w erze

: śr lut 22, 2006 8:07 pm
autor: Jerry
Zaluz sobie jeszcze jedno ciegno z uchwytem typu ssanie czy gaz reczny.
Bedzie koszernie i sie nie narobisz...
: śr lut 22, 2006 8:09 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Jerry pisze:Zaluz sobie jeszcze jedno ciegno z uchwytem typu ssanie czy gaz reczny.
Bedzie koszernie i sie nie narobisz...
Za prosto

: śr lut 22, 2006 8:13 pm
autor: Bartmann
Ja mam zawór od lublina + linka od od tegoż. Jedyny problem to zawleczka do montowania cięgła linki w desce rozdzielczej w Szczecinie nigdzie tego nie mają. Ale da się zyć:)
: śr lut 22, 2006 8:16 pm
autor: gÓral świętokrzyski
A pokrętło jest od lublina też??
Gdzie je umiejscowiłeś??
: śr lut 22, 2006 8:33 pm
autor: Bartmann
Poszukam jakiś fotek...ale mam cięgło a nie pokretło i zamontowane w miejsce oryginalnego.
: śr lut 22, 2006 8:41 pm
autor: Bartmann
: śr lut 22, 2006 8:41 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Bartmann pisze:Poszukam jakiś fotek...ale mam cięgło a nie pokretło i zamontowane w miejsce oryginalnego.
O fajnie jakby fotki były
Ale orginalnie to do sterowania ciepło-zimno to jest taki kranik w w głowicy. Lepiej go nie ruszać

bo nie wiadomo kiedy otwarty a kiedy zamknięty
Może masz cięgno ogrzewania zamiast ręcznego gazu lub ssania?
: śr lut 22, 2006 8:43 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Bartmann pisze:
Dzięki
Ale ja ma tam sterowanie żaluzją chłodnicy.
Bo ja to mam prawie orginała

: śr lut 22, 2006 8:44 pm
autor: Bartmann

:):):) Poebało mi się. To jest do żaluzji...szukam dalej:):):)

SORRYYYY:):)
: śr lut 22, 2006 8:46 pm
autor: Bartmann
gÓral świętokrzyski pisze:Bartmann pisze:
Dzięki
Ale ja ma tam sterowanie żaluzją chłodnicy.
Bo ja to mam prawie orginała

Wiem wiem...po chwili się skapnąłem...ale rączka wygląda tak samo...mam mało zdjeć wnetrza...ale moze znajdę...generalnie cała robota zajeła 30 minut. Z tym, że ja mam typ budy 1991...i nie miałem zadnego kranika w głowicy...albo ktoś go zdemontował.
: śr lut 22, 2006 9:05 pm
autor: Bartmann
To jest zdjecie z czasu jak było tylko zaślepione miejsce a pod maską nie było żadnego zaworka, czyli...non stop grzało:) zaworek założyłem za doprowadzeniem wody do parownika gazu a linkę pociagnąłem przez kabine do komory silnika. Po drodze (w poblizu zaworu) umocowałem ją cybantami do metalowej rurki wodnej i jak narazie działa bez zarzutu.
: śr lut 22, 2006 9:15 pm
autor: klucz13
Wszystko ruskie wymyslili w miejsce kranika zapodajesz zawór na linkę z wołgi lub warszawy i linkę też w wyżej wymienionych bolidów i po kłopocie

: śr lut 22, 2006 10:27 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Dobra dzięki!!
Będe motał

: śr lut 22, 2006 10:38 pm
autor: Doktor200
ladny lakier, akumlator laduje sie prawie na fulla. ale zato masz zadko spotykane w uazie takie wysokie smarowanie, albo go tak dusiles

: śr lut 22, 2006 10:50 pm
autor: Bartmann
Doktor200 pisze:ladny lakier, akumlator laduje sie prawie na fulla. ale zato masz zadko spotykane w uazie takie wysokie smarowanie, albo go tak dusiles

Thx za lakier:) Wtedy faktycznie przeładowywał (piep..... regler ze 125p) i wygotowało mi po paru tygoniach akumulator. Smarowanie.....hmm ten czujnik (nowy zresztą też) poprostu skacze od 0 do 6 i akurat złapało go w górnym połozeniu. Nie dusiłem...zobacz na licznik predkości...a silnik 100% wołga:):):)
: śr lut 22, 2006 11:08 pm
autor: Slawquu
oj widac ze auto zimne jeszcze , moj tez zanim złapie robocza temperature to cisnienie oleju jest prawie na cały zegar...taki ot urok ruskich sprzętów
: śr lut 22, 2006 11:26 pm
autor: Bartmann
Slawquu pisze:oj widac ze auto zimne jeszcze , moj tez zanim złapie robocza temperature to cisnienie oleju jest prawie na cały zegar...taki ot urok ruskich sprzętów
On wtedy prawie w ogóle się nie nagrzewał:) Miał cały czas włączoną nagrzewnicę i chłodnicę oleju:):) Ale to naprawdę stare dzieje....nie ma o czym gadać:):)