Strona 1 z 1

Sterowanie nagrzewnicą

: śr lut 22, 2006 8:05 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Dobra

Może to dziwne ale chce mieć sterowanie ciepło-zimno w kabinie pod ręką.

Już założony jest zawór kulowy od Lublina II na wejściu ciepłej wody.
Przystosowany jest on do sterowania linką.

Od jakiego samochodu podejdzie panel sterowania Chce żeby ciepło-zimno było okrągłe :)21 z kolorkami niebieski i czerwony :)21

.....wiem że takie rzeczy to tylko w erze :)23

: śr lut 22, 2006 8:07 pm
autor: Jerry
Zaluz sobie jeszcze jedno ciegno z uchwytem typu ssanie czy gaz reczny.
Bedzie koszernie i sie nie narobisz...

: śr lut 22, 2006 8:09 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Jerry pisze:Zaluz sobie jeszcze jedno ciegno z uchwytem typu ssanie czy gaz reczny.
Bedzie koszernie i sie nie narobisz...
Za prosto :)21

: śr lut 22, 2006 8:13 pm
autor: Bartmann
Ja mam zawór od lublina + linka od od tegoż. Jedyny problem to zawleczka do montowania cięgła linki w desce rozdzielczej w Szczecinie nigdzie tego nie mają. Ale da się zyć:)

: śr lut 22, 2006 8:16 pm
autor: gÓral świętokrzyski
A pokrętło jest od lublina też??
Gdzie je umiejscowiłeś??

: śr lut 22, 2006 8:33 pm
autor: Bartmann
Poszukam jakiś fotek...ale mam cięgło a nie pokretło i zamontowane w miejsce oryginalnego.

: śr lut 22, 2006 8:41 pm
autor: Bartmann
Obrazek

: śr lut 22, 2006 8:41 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Bartmann pisze:Poszukam jakiś fotek...ale mam cięgło a nie pokretło i zamontowane w miejsce oryginalnego.
O fajnie jakby fotki były

Ale orginalnie to do sterowania ciepło-zimno to jest taki kranik w w głowicy. Lepiej go nie ruszać :D bo nie wiadomo kiedy otwarty a kiedy zamknięty :D

Może masz cięgno ogrzewania zamiast ręcznego gazu lub ssania?

: śr lut 22, 2006 8:43 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Bartmann pisze:Obrazek
Dzięki

Ale ja ma tam sterowanie żaluzją chłodnicy.

Bo ja to mam prawie orginała :)21

: śr lut 22, 2006 8:44 pm
autor: Bartmann
:):):):) Poebało mi się. To jest do żaluzji...szukam dalej:):):) :lol: SORRYYYY:):)

: śr lut 22, 2006 8:46 pm
autor: Bartmann
gÓral świętokrzyski pisze:
Bartmann pisze:Obrazek
Dzięki

Ale ja ma tam sterowanie żaluzją chłodnicy.

Bo ja to mam prawie orginała :)21
Wiem wiem...po chwili się skapnąłem...ale rączka wygląda tak samo...mam mało zdjeć wnetrza...ale moze znajdę...generalnie cała robota zajeła 30 minut. Z tym, że ja mam typ budy 1991...i nie miałem zadnego kranika w głowicy...albo ktoś go zdemontował.

: śr lut 22, 2006 9:05 pm
autor: Bartmann
Obrazek

To jest zdjecie z czasu jak było tylko zaślepione miejsce a pod maską nie było żadnego zaworka, czyli...non stop grzało:) zaworek założyłem za doprowadzeniem wody do parownika gazu a linkę pociagnąłem przez kabine do komory silnika. Po drodze (w poblizu zaworu) umocowałem ją cybantami do metalowej rurki wodnej i jak narazie działa bez zarzutu.

: śr lut 22, 2006 9:15 pm
autor: klucz13
Wszystko ruskie wymyslili w miejsce kranika zapodajesz zawór na linkę z wołgi lub warszawy i linkę też w wyżej wymienionych bolidów i po kłopocie :)21

: śr lut 22, 2006 10:27 pm
autor: gÓral świętokrzyski
Dobra dzięki!!

Będe motał :)2 :)23

: śr lut 22, 2006 10:38 pm
autor: Doktor200
ladny lakier, akumlator laduje sie prawie na fulla. ale zato masz zadko spotykane w uazie takie wysokie smarowanie, albo go tak dusiles :)21

: śr lut 22, 2006 10:50 pm
autor: Bartmann
Doktor200 pisze:ladny lakier, akumlator laduje sie prawie na fulla. ale zato masz zadko spotykane w uazie takie wysokie smarowanie, albo go tak dusiles :)21
Thx za lakier:) Wtedy faktycznie przeładowywał (piep..... regler ze 125p) i wygotowało mi po paru tygoniach akumulator. Smarowanie.....hmm ten czujnik (nowy zresztą też) poprostu skacze od 0 do 6 i akurat złapało go w górnym połozeniu. Nie dusiłem...zobacz na licznik predkości...a silnik 100% wołga:):):)

: śr lut 22, 2006 11:08 pm
autor: Slawquu
oj widac ze auto zimne jeszcze , moj tez zanim złapie robocza temperature to cisnienie oleju jest prawie na cały zegar...taki ot urok ruskich sprzętów

: śr lut 22, 2006 11:26 pm
autor: Bartmann
Slawquu pisze:oj widac ze auto zimne jeszcze , moj tez zanim złapie robocza temperature to cisnienie oleju jest prawie na cały zegar...taki ot urok ruskich sprzętów
On wtedy prawie w ogóle się nie nagrzewał:) Miał cały czas włączoną nagrzewnicę i chłodnicę oleju:):) Ale to naprawdę stare dzieje....nie ma o czym gadać:):)