Jak kupić? na co zwrócić uwagę?
Moderator: Student
Jak kupić? na co zwrócić uwagę?
Na wstępie dzień dobry wszystkim!
W weekend najprawdopodobniej jadę kupić UAZa. Nie ukrywam że jestem laikiem. Czy możecie poradzić na co zwrócić uwagę? jak przetestować?
Pozdrawiam,
Michał.
W weekend najprawdopodobniej jadę kupić UAZa. Nie ukrywam że jestem laikiem. Czy możecie poradzić na co zwrócić uwagę? jak przetestować?
Pozdrawiam,
Michał.
Re: Jak kupić? na co zwrócić uwagę?
To jedziesz kupić czy testować??:):)mak pisze:Na wstępie dzień dobry wszystkim!
Pozdrawiam,
Michał.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- gÓral świętokrzyski
- Kontaktowanie:
http://uaz.lukas.eu.org/modyfikacje/kupujemy.html
zapraszam na stronke... wszystko juz bylo na forum, a tam jest synteza.
Pozdrawiam i powodzenia...
PS: nie podejmuj pochopnych decyzji
, lepiej poczekac troche niz potem plakac!
zapraszam na stronke... wszystko juz bylo na forum, a tam jest synteza.
Pozdrawiam i powodzenia...
PS: nie podejmuj pochopnych decyzji

Obawiam sie, że jak zobaczysz jak wygladają i działaja podstawowe rzeczy w UAZie to raczej zapomnisz o bardziej skomplikowanych testach:):):)
A tak serio popieram to co rzekł przedmówca. Zapodaj skąd jesteś i skąd kupujesz UAZa....moze znajdzie się ktoś kto cię wesprze. A jak nie to choć powiedz pare słów wiecej o tym aucie i zapodaj jakiegoś linka do ogłoszenia albo cuś:)
A tak serio popieram to co rzekł przedmówca. Zapodaj skąd jesteś i skąd kupujesz UAZa....moze znajdzie się ktoś kto cię wesprze. A jak nie to choć powiedz pare słów wiecej o tym aucie i zapodaj jakiegoś linka do ogłoszenia albo cuś:)
Jakbys napisal skad jestes moze jakiegos bys poznal... zawsze lepiej kupowac samochod z osoba, ktora sie zna, albo chociaz udaje ze sie zna... sprzedawca inaczej wtedy traktuje kupujacego, bo po prostu boi sie sciemniac ponad miare...mak pisze:Co masz na myśli pisząc "skąd" ?gÓral świętokrzyski pisze:po pierwsze skąd