jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz mar 12, 2006 12:53 pm
W przyszłości zamierzam pod budę uaza postawić ramę+mosty+zawieszenie krótkiego GR, silnik scorpio2.9 z krótką skrzynią, reduktor robur,
wyciągarka star.Szukam informacji głównie dotyczących postawienia budy na ramie, zdjęć ,opisów,linek do takich informacji.
Jak wiecie gdzie tego szukać to prosze o podpowiedzi.
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » ndz mar 12, 2006 11:10 pm
Taki Uaz był gdzieś z Lubuskiego, właściciel był jakiś czas temu na forum, a chyba nawet opis jego był kiedyś w gazetce zakładowej, około 2 lata temu
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn mar 20, 2006 7:56 pm
Jak znaleźć właściciela tego uaza na forum

-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn mar 20, 2006 8:03 pm
LJ 70
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn mar 20, 2006 8:33 pm
dziękujem
nadal przygarnę kolejne informację

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz lut 04, 2007 9:43 pm
Ciut odświerzyłem.
Nabyłem wreszcie kompletne podwozie od krótkiego GRa i zastanawim się czy mosty GR pchać pod ramę uaza, czy zbudować na ramie nadwozie przypominające z zewnątrz uaza. W rozstawie osi GR jest dłuższy ok. 3 cm, tylną część ramy można skrucić, ale trochę zniechęca mnie waga ramy GRata, oraz to że na takich samych kołach stoi spodem ok 5-7 cm niżej niż uaz (tak mi wychodzi z wstępnych pomiarów - obydwa podwozia stoją obok siebie).
Jeżeli ktoś ma jakieś namiary na podobne zmoty to będę wdzięczny..
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz lut 04, 2007 10:04 pm
odpusc sobie reduktor z robura - przy szybkich mostach patrola i szybkim reduktorze robura - benzyna ze skorpia bedzie slaba nawet przy kolach 33" a o 35 to juz nie wspomne
bude uaza zapchac na rame patrola to nie problem - te 3 cm roznicy nie robia

Pozatym majac bude z patrola z duza komora silnikowa i silnikiem V6 masz duzo miejsca pod maska do manewru

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz lut 04, 2007 10:31 pm
reduktora z robura nie będę zakładał do tego silnika, chcę do scorpio dopiąć skrzynię,reduktor z uaza. Może uda się założyć wały GRa bez cięcia - przedni zamienić z tylnym miejscami. Robur poczeka na mocniejszy motor.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » ndz lut 04, 2007 10:35 pm
kolejny efekt ciazowy bedzie

, kto czytal wczsniejsze temat to wie oco biega

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz lut 04, 2007 10:37 pm
to musisz miec naprawde potezny motor bo nawet 3,5 z BMW nie wyrabia przy roburze i mostach z patrola
a skrzynie to zapodaj jakas cywilizowana bo z tym ruskim kosyginem bez synchronizowanej 1 i 2 i z tym zestopniowaniem na oesach nie da sie zbytnio powalczyc

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz lut 04, 2007 10:39 pm
Doktor 200
Czyżby?
A jak twoje przełożenia?
Auto daje radę jechać po prostej na 4-ce?

-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » ndz lut 04, 2007 11:21 pm
A Doktor jaki ma reduktor??
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » ndz lut 04, 2007 11:43 pm
Piotrek M pisze:Taki Uaz był gdzieś z Lubuskiego, właściciel był jakiś czas temu na forum, a chyba nawet opis jego był kiedyś w gazetce zakładowej, około 2 lata temu
chyba chodzi i Dominika?

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » ndz lut 04, 2007 11:53 pm
pilmar pisze:Doktor 200
Czyżby?
A jak twoje przełożenia?
Auto daje radę jechać po prostej na 4-ce?

witam ja ma przelozenia yyyy niewiem od dilsa silnika 3.3, przy dobrze zrobionym silniku orginalnym uaza(i ze skrzynia synchronizowana, gdzie przelozenia sa inne jedynka dluza itd.) jezdzi sie bardzo fajnie, napoczatku myslalem ze bedzie pacha, ale zrobilem silnik i niezle idzie nawet bez reduktora po piachu ciagnolem uaza nad wisla
ale wiecej niz 9 dych to niepoleci;/
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 05, 2007 9:43 am
Znacznie lepiej będzie zostawić ramę uaza i dać tylko mosty i zawias od GR-a. Rama od GRata ma taki kształt, że wiesza się środkiem

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn lut 05, 2007 1:36 pm
No właśnie o to mi chodzi. Jak pisałem wcześniej rama GR jest niżej ok 5 do 7 cm nad ziemią od uazowej , gdy obydwie stoją obok siebie na jednakowych kołach.
Zastanawiam się nad daniem sprzęzyn + 5 do 7 cm, lub odniżeniu mocowania sprężyn w ramie. Chciałbym mieć identyczny prześwit jak w uazie. Zna ktoś może wagi ram?
Parole podniesione na sprężynach dają rade jeździć.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 2:30 pm
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 05, 2007 4:05 pm
pilmar pisze:Parole podniesione na sprężynach dają rade jeździć.
To za mało

Po podniesieniu wystarczająco wysoko są niestabilne

-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pn lut 05, 2007 5:09 pm
pilmar pisze: Zna ktoś może wagi ram?
Parole podniesione na sprężynach dają rade jeździć.
rama patrola jest wyyyyyyraznie ciezsza
z uazowa nie ma problemow a z patrolem we 2 jest trudno

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:18 pm
pilmar pisze: Zna ktoś może wagi ram?
tu wogole o wage niechodzi tylko co tym samochodem bedziesz robil, jak zone czy tam dziewczyne na walentynki bedziesz wozill to mozesz i na takiej, w teren to motaj albo na uazowej albo zrob nowa, bo tamta sie nienaadaje

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn lut 05, 2007 8:33 pm
A mi właśnie chodzi o wagi obydwu ram,
a nie oto czy ktoś gdzieś od kogoś usłyszał że sie nie nadaje bo nie.
a mi się wydaje że można coś ciekawego z niej zrobić pod warunkiem że waga nie będzie zbyt duża.Ale nie mam jak tego zważyć.
Myślę że miałeś okazję widzieć do czego używam syfa.
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:35 pm
ja ci radze jakbym ja zrobil, reszta tesz ci podobnie mowi, a ty zrobisz i tak jak chesz

, pozatym przerabialem ten temat usiebie
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn lut 05, 2007 8:47 pm
no widzisz, ale ty masz resory i w takim przypadku nie było wątpliwości.
Jak popsuję rame GRa to trudno, wtedy poszukam ramy RR, albo zrobię na uazie. Tylko że nadal nie znam wagi ramy

-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:50 pm
ale ja ci mowie . na uzie niebedzie to dobrze robic, wez przelec po ogloszeniach, jest tam czerwony uaz ze znaczkiem Pumy na drzwiach z taka rama, i gaza gdzies widzialem, osobiscie niepolecam, bo kupe pracy wlozysz

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » wt lut 06, 2007 8:53 am
Rama uaza waży 112 kg
http://www.uazbuka.ru/mass.htm teraz niech ktoś zważy ramę grata.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość