Uaz na podwoziu GR

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Uaz na podwoziu GR

Post autor: pilmar » ndz mar 12, 2006 12:53 pm

W przyszłości zamierzam pod budę uaza postawić ramę+mosty+zawieszenie krótkiego GR, silnik scorpio2.9 z krótką skrzynią, reduktor robur,
wyciągarka star.Szukam informacji głównie dotyczących postawienia budy na ramie, zdjęć ,opisów,linek do takich informacji.
Jak wiecie gdzie tego szukać to prosze o podpowiedzi.

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Piotrek M » ndz mar 12, 2006 11:10 pm

Taki Uaz był gdzieś z Lubuskiego, właściciel był jakiś czas temu na forum, a chyba nawet opis jego był kiedyś w gazetce zakładowej, około 2 lata temu
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 20, 2006 7:56 pm

Jak znaleźć właściciela tego uaza na forum :)24

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn mar 20, 2006 8:03 pm

http://www.traper4x4.opole.pl/index.php ... &Itemid=34

prosiem bardzo

nie Gr ale też nyssan


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 20, 2006 8:33 pm

dziękujem :)2
nadal przygarnę kolejne informację :)24

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz lut 04, 2007 9:43 pm

Ciut odświerzyłem.
Nabyłem wreszcie kompletne podwozie od krótkiego GRa i zastanawim się czy mosty GR pchać pod ramę uaza, czy zbudować na ramie nadwozie przypominające z zewnątrz uaza. W rozstawie osi GR jest dłuższy ok. 3 cm, tylną część ramy można skrucić, ale trochę zniechęca mnie waga ramy GRata, oraz to że na takich samych kołach stoi spodem ok 5-7 cm niżej niż uaz (tak mi wychodzi z wstępnych pomiarów - obydwa podwozia stoją obok siebie).
Jeżeli ktoś ma jakieś namiary na podobne zmoty to będę wdzięczny..

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lut 04, 2007 10:04 pm

odpusc sobie reduktor z robura - przy szybkich mostach patrola i szybkim reduktorze robura - benzyna ze skorpia bedzie slaba nawet przy kolach 33" a o 35 to juz nie wspomne :wink:

bude uaza zapchac na rame patrola to nie problem - te 3 cm roznicy nie robia 8) Pozatym majac bude z patrola z duza komora silnikowa i silnikiem V6 masz duzo miejsca pod maska do manewru :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz lut 04, 2007 10:31 pm

reduktora z robura nie będę zakładał do tego silnika, chcę do scorpio dopiąć skrzynię,reduktor z uaza. Może uda się założyć wały GRa bez cięcia - przedni zamienić z tylnym miejscami. Robur poczeka na mocniejszy motor.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz lut 04, 2007 10:35 pm

kolejny efekt ciazowy bedzie :)23 , kto czytal wczsniejsze temat to wie oco biega :D
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz lut 04, 2007 10:37 pm

to musisz miec naprawde potezny motor bo nawet 3,5 z BMW nie wyrabia przy roburze i mostach z patrola :wink:

a skrzynie to zapodaj jakas cywilizowana bo z tym ruskim kosyginem bez synchronizowanej 1 i 2 i z tym zestopniowaniem na oesach nie da sie zbytnio powalczyc :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz lut 04, 2007 10:39 pm

Doktor 200
Czyżby?
A jak twoje przełożenia?
Auto daje radę jechać po prostej na 4-ce? :wink:

Awatar użytkownika
Michał...G
 
 
Posty: 918
Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Michał...G » ndz lut 04, 2007 11:21 pm

A Doktor jaki ma reduktor??
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » ndz lut 04, 2007 11:43 pm

Piotrek M pisze:Taki Uaz był gdzieś z Lubuskiego, właściciel był jakiś czas temu na forum, a chyba nawet opis jego był kiedyś w gazetce zakładowej, około 2 lata temu
chyba chodzi i Dominika?
:D
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz lut 04, 2007 11:53 pm

pilmar pisze:Doktor 200
Czyżby?
A jak twoje przełożenia?
Auto daje radę jechać po prostej na 4-ce? :wink:
witam ja ma przelozenia yyyy niewiem od dilsa silnika 3.3, przy dobrze zrobionym silniku orginalnym uaza(i ze skrzynia synchronizowana, gdzie przelozenia sa inne jedynka dluza itd.) jezdzi sie bardzo fajnie, napoczatku myslalem ze bedzie pacha, ale zrobilem silnik i niezle idzie nawet bez reduktora po piachu ciagnolem uaza nad wisla :wink: :)2

ale wiecej niz 9 dych to niepoleci;/
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn lut 05, 2007 9:43 am

Znacznie lepiej będzie zostawić ramę uaza i dać tylko mosty i zawias od GR-a. Rama od GRata ma taki kształt, że wiesza się środkiem :)21

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn lut 05, 2007 1:36 pm

No właśnie o to mi chodzi. Jak pisałem wcześniej rama GR jest niżej ok 5 do 7 cm nad ziemią od uazowej , gdy obydwie stoją obok siebie na jednakowych kołach.
Zastanawiam się nad daniem sprzęzyn + 5 do 7 cm, lub odniżeniu mocowania sprężyn w ramie. Chciałbym mieć identyczny prześwit jak w uazie. Zna ktoś może wagi ram?
Parole podniesione na sprężynach dają rade jeździć.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 2:30 pm

Adamo pisze:Znacznie lepiej będzie zostawić ramę uaza i dać tylko mosty i zawias od GR-a. Rama od GRata ma taki kształt, że wiesza się środkiem :)21
DOBRZE GODA DAC MU BROWAR !! !! !! :D
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn lut 05, 2007 4:05 pm

pilmar pisze:Parole podniesione na sprężynach dają rade jeździć.
To za mało :)21
Po podniesieniu wystarczająco wysoko są niestabilne :)21

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pn lut 05, 2007 5:09 pm

pilmar pisze: Zna ktoś może wagi ram?
Parole podniesione na sprężynach dają rade jeździć.

rama patrola jest wyyyyyyraznie ciezsza ;)
z uazowa nie ma problemow a z patrolem we 2 jest trudno :(
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:18 pm

pilmar pisze: Zna ktoś może wagi ram?
tu wogole o wage niechodzi tylko co tym samochodem bedziesz robil, jak zone czy tam dziewczyne na walentynki bedziesz wozill to mozesz i na takiej, w teren to motaj albo na uazowej albo zrob nowa, bo tamta sie nienaadaje :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn lut 05, 2007 8:33 pm

A mi właśnie chodzi o wagi obydwu ram,
a nie oto czy ktoś gdzieś od kogoś usłyszał że sie nie nadaje bo nie. :wink:
a mi się wydaje że można coś ciekawego z niej zrobić pod warunkiem że waga nie będzie zbyt duża.Ale nie mam jak tego zważyć.
Myślę że miałeś okazję widzieć do czego używam syfa.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:35 pm

ja ci radze jakbym ja zrobil, reszta tesz ci podobnie mowi, a ty zrobisz i tak jak chesz :wink: :)2 , pozatym przerabialem ten temat usiebie
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn lut 05, 2007 8:47 pm

no widzisz, ale ty masz resory i w takim przypadku nie było wątpliwości.
Jak popsuję rame GRa to trudno, wtedy poszukam ramy RR, albo zrobię na uazie. Tylko że nadal nie znam wagi ramy
:)24

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn lut 05, 2007 8:50 pm

ale ja ci mowie . na uzie niebedzie to dobrze robic, wez przelec po ogloszeniach, jest tam czerwony uaz ze znaczkiem Pumy na drzwiach z taka rama, i gaza gdzies widzialem, osobiscie niepolecam, bo kupe pracy wlozysz :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt lut 06, 2007 8:53 am

Rama uaza waży 112 kg http://www.uazbuka.ru/mass.htm teraz niech ktoś zważy ramę grata.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość