Strona 1 z 1

BMW 4.0 V8 BI-TURBO DIESEL

: sob kwie 01, 2006 11:34 am
autor: legi
Ma ktoś podobną kobyłe w uazie??
Interesuje mnie wszystko na ten temat.

: sob kwie 01, 2006 3:01 pm
autor: Bng862
Jak byś to zalożyl to wyśigi 1/4 mili wygrywasz :)21 Tylko ciekawe czy Uazine nierozrwało by :wink:

: sob kwie 01, 2006 3:07 pm
autor: faziuaz
........po cholerę ci taki słabeusz w uazie?Nie lepiej V12 z biturbo 6,8litra z Brabusa 8)

: sob kwie 01, 2006 3:07 pm
autor: gosc
samolot budujesz :)21

: sob kwie 01, 2006 3:18 pm
autor: Zbowid
Panowie spokojnie - on chce zrobić z tego silnik rozruchowy jedynie, który ma targnąć właściwy napęd :)21

: sob kwie 01, 2006 3:19 pm
autor: faziuaz
......aha .....no chyba że ma rozbujać turbinę ze śmigłowca ......jeżeli tak to co innego :lol:

Re: BMW 4.0 V8 BI-TURBO DIESEL

: sob kwie 01, 2006 3:54 pm
autor: vandall1
legi pisze:Ma ktoś podobną kobyłe w uazie??
Interesuje mnie wszystko na ten temat.
Prawdopodobnie bedziesz miał rame za krótką,żeby zmieścić układ nap z wałami.Jaki on ma kąt rozwarcia cyl?
Nie podniecać sie... :)23

: sob kwie 01, 2006 7:02 pm
autor: Andreos
No cóż jak kogoś stać....

Są na forum ludziska co mają wiejty benzynowe w UAZie, nawet z BRDMa.

: sob kwie 01, 2006 7:06 pm
autor: vandall1
Ktoś ich widział-niech sie odezwą :roll: i podzielą info.

: sob kwie 01, 2006 8:04 pm
autor: pilmar
Andreos pisze:No cóż jak kogoś stać....

Są na forum ludziska co mają wiejty benzynowe w UAZie, nawet z BRDMa.
są co mają z JEPPA - te rodzone w bólach :)23

: sob kwie 01, 2006 10:39 pm
autor: anatol
prowadziłem kiedyś takie cudo w orginale tzn. w BMW 740 , moc potworna nie da się ukryć tylko że za szybko sie kończy , jeśli jedziesz automatem jest OK , ale w manualu nie nadążasz zmieniac biegów , poza tym to w UAZ-ie nie widzę elementu który to wytrzyma , oprócz kierowcy oczywiście .

: ndz kwie 02, 2006 2:25 am
autor: kacperekk
vandall1 pisze:Ktoś ich widział-niech sie odezwą :roll: i podzielą info.
Znam, ale się nie udziela na forum, potrzebne jakieś konkretne info?:)

: ndz kwie 02, 2006 2:17 pm
autor: vandall1
Osobiscie nie,bo mój przypadek to ałudi /daleko w polu/-ale moze inni chcą coś się dowiedzieć.
Jak pisałem wyżej-prawdopodobnie trzeba wydłuzyć ramę /znaczy zwiekszyć rozstaw osi/.Widzę również problem w szerokości tego silnika.
A poropos skrzyni manual do niego:rozpatruję ograniczenie ilosci biegów :roll:

: ndz kwie 02, 2006 3:14 pm
autor: wrc
no i jeszcze waga

: ndz kwie 02, 2006 5:03 pm
autor: vandall1
Waga owszem,ale wazniejsze wyważenie,coby na pysk za bardzo nie spadał :roll:
Nadto,jeżeli to sa dwie turbiny po bokach-to na bank bedzie problem z szer ramy /740 swiatło,o ile pamietam/

: ndz kwie 02, 2006 5:36 pm
autor: Andreos
Tak mi się przypomniało, że kolega bodek1 ma v8 w uazie i udziela się na forum. Tylko znaleźć i podpytać.

: ndz kwie 02, 2006 5:38 pm
autor: vandall1
Z Grandziocha chyba ma 5.2

: ndz kwie 02, 2006 6:51 pm
autor: faziuaz
.........tiaaaaa,gratów napakowane że waga dochodzi do 3 T....... :wink: podejrzewam, że stosunek masy do motoru i tak nie jest nadzwyczajny..... :lol: :lol: pozdro.

: ndz kwie 02, 2006 7:09 pm
autor: Andreos
Takie v8 w miarę nowoczesne, to chyba lżejsze niż wielce popularne 300D
No i widlak...no i moment....no i niepowtarzalny dzwięk silnika.
jak bym miał kasę na poważne motanie, to bym sobie jakiegoś wiejta zapodał, ale to chyba daleka przyszłość
A co do Bodka to chyba 5,9

: ndz kwie 02, 2006 7:22 pm
autor: Michał...G
pilmar pisze:
Andreos pisze:No cóż jak kogoś stać....

Są na forum ludziska co mają wiejty benzynowe w UAZie, nawet z BRDMa.
są co mają z JEPPA - te rodzone w bólach :)23
Patrząc na avatar to sadze ze to własnie ten "uaz rodzony w bólach" jest :roll:
I chyba na to wygląda że zmienił on właściciela albo na odwrót.

: pn kwie 03, 2006 6:20 pm
autor: faziuaz
....też tak mi się zdaje.... 8)

: pn kwie 03, 2006 8:51 pm
autor: vandall1
Wampir-fura?? :)20 :)20

Re: BMW 4.0 V8 BI-TURBO DIESEL

: pn kwie 03, 2006 9:19 pm
autor: szary
legi pisze:Ma ktoś podobną kobyłe w uazie??
Interesuje mnie wszystko na ten temat.
weno se daj spokój...
nie jestes pierwszy który ten temat rozgryzał.
bi- turbo wymaga sterylnej czystości mozna rzec- to najwazniejsza cecha która wywala ten motor poza obszar zainteresowania.

: czw kwie 06, 2006 7:14 am
autor: MIchalNS
Jesli chodzi o ten silnik pomijajac wymiary i to czy sie zmiesci to nie polecam.Bardzo duza moc ale jest to silnik bi-turbo i konstrukcja dosc nowatorska.Byl to pierwszy v8 diesel w samochodach osobowych produkowanych seryjnie.Jak cos wysiadzie w przy ekspoloatacji terenowej to uzywek nie dostaniesz a nowe czesci to tego silnika sa dosc drogie.Generalnie kierowcy BMW nie kupuja 740d.Sam sie zastanawialem nad zad benzyna czy dieslem(a osobowem aucie) i wybralem po dokladnym wywiedzeniu sie 740 ale z silnikiem benzynowym.

: czw kwie 06, 2006 11:51 am
autor: honker
witam kolegow i odpowiadam wam ze bodek 1 nie sprzedala swojego uaz i ma silnik od granda 5,9 litra i teraz tylko zaklada bagaznik wyprawowy a zarazem autko bardzo dobrze sie sprawuje a ten motor to byl zakladany w czarnem w zakladzie wiem bo jezdzilem tym w terenie i polecam bardzo go bardzo ladnie to zrobili i zamontowali a elektryk dobra instalacje zrobil a teraz w czarnem wlozylui od bmw 750 motorek do g klasy az 5,o litrowy i tez to ladnei wyglada i chodzi jak marzenie polecam benzyne niz diesla ja juz niema przekonania do disla -pozdro dla kolegow off-roadowcow :)2