silnik ma kaszel - zalewa go i się nie wkręca na obroty

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

silnik ma kaszel - zalewa go i się nie wkręca na obroty

Post autor: Majkello » ndz kwie 02, 2006 11:01 pm

witam.
Mam problem przy którym wymięklo juz 2 niezłych mechaników. Moj uaz po zimie i rajdzie w łaskarzewie zaczął dziwnie chodzić. właściwie to się snuje nie chodzi.
Nie wkręca się na obroty, moc ma znikomą, nie pracuje na wszystkich cylindrach, co jakiś czas strzela w rurę, jest bardzo mało wrażliwy na regulację aparatem zapł, i śrubą mieszanki na gaźniku, a nawet nie widac dramatycznych zmian kultury pracy po odłączeniu 2 kabli zaplonowych, wygląda jakby go zalewało, a mnie zalewa krew. Co dziwne czasami zupełnie mu porzechodzi i działa jak nowy, żwawy silniczek. Był na przeglądzie u mechanika, dłubali przy nim 3 godziny i nadal padaczka.

Gaźnik wyczyszczony, aparat daje iskrę, platynka nowa z odpowiednią przerwą, świece wymienione, kable przewodzą, snorkel drożny, kompresja 10, paliwo jest.

Co jeszcze moze powodowac wymienione objawy?
aparat zapł ma dosyć spory luz - moze powodować to te objawy?
nie sprawdzałem jeszcze czystoiści ukladu paliwowego.
a znajomy wyregulował mi pływak w gaźniku (weber) na 6mm luzu - moze to coś z tego ?
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz kwie 02, 2006 11:10 pm

Pływak?? Może jest dziurawy i paliwo go zalewa??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz kwie 02, 2006 11:10 pm

wymien kondensator...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » ndz kwie 02, 2006 11:18 pm

Bartmann pisze:Pływak?? Może jest dziurawy i paliwo go zalewa??
pływak szczelny.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » ndz kwie 02, 2006 11:25 pm

Miskiller pisze:wymien kondensator...
zbadam to. a jak zdecnie kondensator to iskra jest w ogóle?
bo u mnie jest i to silna.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » ndz kwie 02, 2006 11:29 pm

powinna byc slaba ale.... skoro raz jest ok a raz lipa... koszta male a bedziesz mial nowy...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » pn kwie 03, 2006 5:24 am

Zobacz to tekstolitowe kolo zebate na walku rozrzadu lubi sie odkleic tulejka od kola zebatego i bedzie zmienial fazy.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn kwie 03, 2006 9:07 am

sprawdz opornik na cewce zaplonowej
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn kwie 03, 2006 10:01 am

A jak odłączasz kable zapłonowe na których świecach to nie widać efektu?
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » pn kwie 03, 2006 11:14 am

Spróbuj zmienić aparat (rzecz jasna jak maż możliwość pożycz od kogoś ) i zobaczysz czy coś się zmieni
Ja tak miałem jak ty , 80 % twoich objawów !
I u mnie zmiana aparatu (na nowy ) pomogła .
pozdrawiam :)2
Sróbuj też z gaźiem pożycz i spróbuj co będzie.
w tedy wykluczycz wade .
przynajmniej mi sie tak zdaje :roll:

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » pn kwie 03, 2006 9:18 pm

kacperekk pisze:A jak odłączasz kable zapłonowe na których świecach to nie widać efektu?
zasadnoczo ciągna konsekwentnie 2 i 3 a 1 i 4 grymaszą, ale to się zmienia.zamieniłem świecę z niedziałającej 4 na 1 i pierwszy gar przestał działac, ale swiece zostały wymienione.

A jakby poluzowało się to koło tekstolitowe to silnik pracował by czasami normalnie??
ile trzeba odkręcić zeby się dostać do kół rozrządu?

zastanawiam się nad tym kondensatorem, zapłon tego silnika jest taki dziwny, że przez chwilę myślałem ze jednak mam diesla:D (pracował na 1 garze bez zmian) czy da się dopasowałć kondensator od czegoś polskiego, bo nie mam kiedy pojechac do sklepu uazowego??
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn kwie 03, 2006 9:29 pm

Majkello pisze:zasadnoczo ciągna konsekwentnie 2 i 3 a 1 i 4 grymaszą, ale to się zmienia.zamieniłem świecę z niedziałającej 4 na 1 i pierwszy gar przestał działac, ale swiece zostały wymienione.
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę :roll:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn kwie 03, 2006 9:32 pm

[quote="kacperekk]
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę :roll:[/quote]

No grunt to pocieszyć klienta :)20
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn kwie 03, 2006 9:33 pm

kacperekk pisze:
Majkello pisze:zasadnoczo ciągna konsekwentnie 2 i 3 a 1 i 4 grymaszą, ale to się zmienia.zamieniłem świecę z niedziałającej 4 na 1 i pierwszy gar przestał działac, ale swiece zostały wymienione.
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę :roll:
A wtedy zobaczysz jak UAZ zapyla bez głowicy :)2 :D
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pn kwie 03, 2006 9:33 pm

vandall1 pisze:No grunt to pocieszyć klienta :)20
Staram się jak mogę :wink:
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » pn kwie 03, 2006 9:47 pm

vandall1 pisze:[quote="kacperekk]
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę :roll:
No grunt to pocieszyć klienta :)20[/quote]

Robota jak każda inna, do zrobienia :wink:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » wt kwie 04, 2006 3:15 pm

ja jednak obstawiał bym pływak. Albo może częściowo zapowietrzony układ paliwowy

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » wt kwie 04, 2006 4:28 pm

sprawdz cisniene w cylindrach przy wykreconych WSZYSTKICH swiecach
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » wt kwie 04, 2006 7:49 pm

kacperekk pisze:Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę :roll:
No nie wiem czy z walniętą uszczelka mój silnik miałby 10 atm, kompresji na wszystkich garach.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » wt kwie 04, 2006 7:51 pm

vandall1 pisze:No grunt to pocieszyć klienta :)20
E tam, robota jak każda inna, 3 godziny i zrobione, pytanie tylko czy to to?
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » śr kwie 05, 2006 11:18 pm

HELP!
Czy ma ktoś z Wawy do pożyczenia na weekend aparat zapłonowy od uaza???
Chciałbym pojechać na integrację 4x4x wawa ale zdziebko padaczkowatą moca dysponuje takze cuś by przydało się poprawić.

najwygodniej było by jakby pożyczacz mieszkał w okolicach białołeki/ jabłonny (w DC).

pomocy! :)18
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » czw kwie 06, 2006 10:11 am

A jaki Ty masz poziom paliwa w gaźniku. Może zawór iglicowy padł i się zalewa? Sprawdzałeś palec rozdzielacza. Może wypalone styki?

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » czw kwie 06, 2006 5:29 pm

Rafał D pisze:A jaki Ty masz poziom paliwa w gaźniku. Może zawór iglicowy padł i się zalewa? Sprawdzałeś palec rozdzielacza. Może wypalone styki?
palec rozdziwlacza jak nowy, kopułka tez zdrowa, a poziam w gaźniku (webera) wyregulowany na 6mm przerwy, czyli tak jak powinno być.
nadal nie wiem co to do cholery może być, chętnie wsadził bym inny aparat.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw kwie 06, 2006 5:40 pm

......[quote]aparat zapł ma dosyć spory luz - moze powodować to te objawy?[/quote].....
...ano może 8) uszczelkę wykluczam ...ponieważ ciśnienie jak twierdzisz jest 10atm......zawory również, ponieważ ciśnienie......ok,pozostaje układ paliwowy....lub zapłonowy(aparat), kondensator objawia się zazwyczaj na gorącym silniku ......na zimnym chodzi poprawnie, natomiast zagrzany miesza, strzela w rurę,gażnik....co do poziomu paliwa.....jeżeli jest za wysoki może też sprawiać kłopoty.....mogą być przewody?,świece? pozdrawiam :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » czw kwie 06, 2006 6:23 pm

faziuaz pisze:paliwowy....lub zapłonowy(aparat), kondensator objawia się zazwyczaj na gorącym silniku ......na zimnym chodzi poprawnie, natomiast zagrzany miesza, strzela w rurę,gażnik....co do poziomu paliwa.....jeżeli jest za wysoki może też sprawiać kłopoty.....mogą być przewody?,świece? pozdrawiam :)2
świece wymienione, przewody przewodzą, czy jak zapowietrzony jest układ paliwowy to mozliwe jest zalewanie silnika? bo na słuch wygląda tak jakby go strasznie zalewało, co potwierdzają mechanicy.
hece dzieją się raczej bez związku z temperaturą, moze i częściej na rozgrzanym, bo odpala znośnie (chociaż czasem tez nieżle pogrymasi przy starcie)
ale jak jedzie się w terenie to jest to jakaś agonia, nie da się rozpędzić, mocy ledwo zeby się toczyć i dziwny dzwięk silnika.
a pojutrze rajd:(

to kto poratuje mnie tym aparatem? PLIZ!

EW. CZY KONDENSATOR PASUJE OD JAKIEGOŚ SAMOCHODU FSO??
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość