silnik ma kaszel - zalewa go i się nie wkręca na obroty
Moderator: Student
silnik ma kaszel - zalewa go i się nie wkręca na obroty
witam.
Mam problem przy którym wymięklo juz 2 niezłych mechaników. Moj uaz po zimie i rajdzie w łaskarzewie zaczął dziwnie chodzić. właściwie to się snuje nie chodzi.
Nie wkręca się na obroty, moc ma znikomą, nie pracuje na wszystkich cylindrach, co jakiś czas strzela w rurę, jest bardzo mało wrażliwy na regulację aparatem zapł, i śrubą mieszanki na gaźniku, a nawet nie widac dramatycznych zmian kultury pracy po odłączeniu 2 kabli zaplonowych, wygląda jakby go zalewało, a mnie zalewa krew. Co dziwne czasami zupełnie mu porzechodzi i działa jak nowy, żwawy silniczek. Był na przeglądzie u mechanika, dłubali przy nim 3 godziny i nadal padaczka.
Gaźnik wyczyszczony, aparat daje iskrę, platynka nowa z odpowiednią przerwą, świece wymienione, kable przewodzą, snorkel drożny, kompresja 10, paliwo jest.
Co jeszcze moze powodowac wymienione objawy?
aparat zapł ma dosyć spory luz - moze powodować to te objawy?
nie sprawdzałem jeszcze czystoiści ukladu paliwowego.
a znajomy wyregulował mi pływak w gaźniku (weber) na 6mm luzu - moze to coś z tego ?
Mam problem przy którym wymięklo juz 2 niezłych mechaników. Moj uaz po zimie i rajdzie w łaskarzewie zaczął dziwnie chodzić. właściwie to się snuje nie chodzi.
Nie wkręca się na obroty, moc ma znikomą, nie pracuje na wszystkich cylindrach, co jakiś czas strzela w rurę, jest bardzo mało wrażliwy na regulację aparatem zapł, i śrubą mieszanki na gaźniku, a nawet nie widac dramatycznych zmian kultury pracy po odłączeniu 2 kabli zaplonowych, wygląda jakby go zalewało, a mnie zalewa krew. Co dziwne czasami zupełnie mu porzechodzi i działa jak nowy, żwawy silniczek. Był na przeglądzie u mechanika, dłubali przy nim 3 godziny i nadal padaczka.
Gaźnik wyczyszczony, aparat daje iskrę, platynka nowa z odpowiednią przerwą, świece wymienione, kable przewodzą, snorkel drożny, kompresja 10, paliwo jest.
Co jeszcze moze powodowac wymienione objawy?
aparat zapł ma dosyć spory luz - moze powodować to te objawy?
nie sprawdzałem jeszcze czystoiści ukladu paliwowego.
a znajomy wyregulował mi pływak w gaźniku (weber) na 6mm luzu - moze to coś z tego ?
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Pływak?? Może jest dziurawy i paliwo go zalewa??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
A jak odłączasz kable zapłonowe na których świecach to nie widać efektu?
Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
Spróbuj zmienić aparat (rzecz jasna jak maż możliwość pożycz od kogoś ) i zobaczysz czy coś się zmieni
Ja tak miałem jak ty , 80 % twoich objawów !
I u mnie zmiana aparatu (na nowy ) pomogła .
pozdrawiam
Sróbuj też z gaźiem pożycz i spróbuj co będzie.
w tedy wykluczycz wade .
przynajmniej mi sie tak zdaje
Ja tak miałem jak ty , 80 % twoich objawów !
I u mnie zmiana aparatu (na nowy ) pomogła .
pozdrawiam

Sróbuj też z gaźiem pożycz i spróbuj co będzie.
w tedy wykluczycz wade .
przynajmniej mi sie tak zdaje

zasadnoczo ciągna konsekwentnie 2 i 3 a 1 i 4 grymaszą, ale to się zmienia.zamieniłem świecę z niedziałającej 4 na 1 i pierwszy gar przestał działac, ale swiece zostały wymienione.kacperekk pisze:A jak odłączasz kable zapłonowe na których świecach to nie widać efektu?
A jakby poluzowało się to koło tekstolitowe to silnik pracował by czasami normalnie??
ile trzeba odkręcić zeby się dostać do kół rozrządu?
zastanawiam się nad tym kondensatorem, zapłon tego silnika jest taki dziwny, że przez chwilę myślałem ze jednak mam diesla:D (pracował na 1 garze bez zmian) czy da się dopasowałć kondensator od czegoś polskiego, bo nie mam kiedy pojechac do sklepu uazowego??
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicęMajkello pisze:zasadnoczo ciągna konsekwentnie 2 i 3 a 1 i 4 grymaszą, ale to się zmienia.zamieniłem świecę z niedziałającej 4 na 1 i pierwszy gar przestał działac, ale swiece zostały wymienione.

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
[quote="kacperekk]
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę
[/quote]
No grunt to pocieszyć klienta
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę

No grunt to pocieszyć klienta

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
A wtedy zobaczysz jak UAZ zapyla bez głowicykacperekk pisze:Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicęMajkello pisze:zasadnoczo ciągna konsekwentnie 2 i 3 a 1 i 4 grymaszą, ale to się zmienia.zamieniłem świecę z niedziałającej 4 na 1 i pierwszy gar przestał działac, ale swiece zostały wymienione.


http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Staram się jak mogęvandall1 pisze:No grunt to pocieszyć klienta

Poduszkowiec master 
http://www.gdansk4x4.pl

http://www.gdansk4x4.pl
No grunt to pocieszyć klientavandall1 pisze:[quote="kacperekk]
Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę

Robota jak każda inna, do zrobienia

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
No nie wiem czy z walniętą uszczelka mój silnik miałby 10 atm, kompresji na wszystkich garach.kacperekk pisze:Hmm to nie wiem, ale mój kolega miał identyk, cuda na kiju, brak mocy, niby nie palenie na gary itp. co się okazało - walnięta uszczelka pod głowicą pomiędzy 2, a 3 garkiem była jakaś szczelina, jak nic nie pomoże to zdejmij głowicę
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
HELP!
Czy ma ktoś z Wawy do pożyczenia na weekend aparat zapłonowy od uaza???
Chciałbym pojechać na integrację 4x4x wawa ale zdziebko padaczkowatą moca dysponuje takze cuś by przydało się poprawić.
najwygodniej było by jakby pożyczacz mieszkał w okolicach białołeki/ jabłonny (w DC).
pomocy!
Czy ma ktoś z Wawy do pożyczenia na weekend aparat zapłonowy od uaza???
Chciałbym pojechać na integrację 4x4x wawa ale zdziebko padaczkowatą moca dysponuje takze cuś by przydało się poprawić.
najwygodniej było by jakby pożyczacz mieszkał w okolicach białołeki/ jabłonny (w DC).
pomocy!

Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
palec rozdziwlacza jak nowy, kopułka tez zdrowa, a poziam w gaźniku (webera) wyregulowany na 6mm przerwy, czyli tak jak powinno być.Rafał D pisze:A jaki Ty masz poziom paliwa w gaźniku. Może zawór iglicowy padł i się zalewa? Sprawdzałeś palec rozdzielacza. Może wypalone styki?
nadal nie wiem co to do cholery może być, chętnie wsadził bym inny aparat.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
......[quote]aparat zapł ma dosyć spory luz - moze powodować to te objawy?[/quote].....
...ano może
uszczelkę wykluczam ...ponieważ ciśnienie jak twierdzisz jest 10atm......zawory również, ponieważ ciśnienie......ok,pozostaje układ paliwowy....lub zapłonowy(aparat), kondensator objawia się zazwyczaj na gorącym silniku ......na zimnym chodzi poprawnie, natomiast zagrzany miesza, strzela w rurę,gażnik....co do poziomu paliwa.....jeżeli jest za wysoki może też sprawiać kłopoty.....mogą być przewody?,świece? pozdrawiam 
...ano może


świece wymienione, przewody przewodzą, czy jak zapowietrzony jest układ paliwowy to mozliwe jest zalewanie silnika? bo na słuch wygląda tak jakby go strasznie zalewało, co potwierdzają mechanicy.faziuaz pisze:paliwowy....lub zapłonowy(aparat), kondensator objawia się zazwyczaj na gorącym silniku ......na zimnym chodzi poprawnie, natomiast zagrzany miesza, strzela w rurę,gażnik....co do poziomu paliwa.....jeżeli jest za wysoki może też sprawiać kłopoty.....mogą być przewody?,świece? pozdrawiam
hece dzieją się raczej bez związku z temperaturą, moze i częściej na rozgrzanym, bo odpala znośnie (chociaż czasem tez nieżle pogrymasi przy starcie)
ale jak jedzie się w terenie to jest to jakaś agonia, nie da się rozpędzić, mocy ledwo zeby się toczyć i dziwny dzwięk silnika.
a pojutrze rajd:(
to kto poratuje mnie tym aparatem? PLIZ!
EW. CZY KONDENSATOR PASUJE OD JAKIEGOŚ SAMOCHODU FSO??
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość