jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » pn kwie 03, 2006 9:07 am
Oczywiście fakt całkowitego zalania przez filtr powietrze pomijamy...
A efekt był taki, że wczoraj po prawie karzdym wiechaniu do głąbszej wody (na wysokość koła, czyli jakoś tak do połowy wysokości pompy wtryskowej) silnik tracił strasznie szybko obroty po czym jak zdąrzyłem wysprzęglić to powoli wchodził na spowrotem na obroty i było ok, a jak nie zdąrzyłem to zapaliśsyfa się już nie dało.
DLACZEGO??
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn kwie 03, 2006 9:09 am
jaki silnik

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » pn kwie 03, 2006 9:10 am
zapomniałem dodać

fakt
300 mercedes
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn kwie 03, 2006 9:18 am
no to niewiem

..................................................................................................a tak powaznie jakie sterowanie pompa (czy jest puszka el. przy pompie)?
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » pn kwie 03, 2006 9:23 am
to było by za proste jak by była puszka alektriczka przy pompie, ale jest to normalna mechaniczna pompa Silnik z MB 123.
Jak się już zdusił, to strasznie śmierdziało z niego ropą...
a zapalanie wychodziło do pewnego czasu na sznurku, ale niestety skończyło sięwycofem z poligonu na linie pod sam dom. i nie odpalił więcej...
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn kwie 03, 2006 9:33 am
kurna ale zagadka , jedyna mysl ktora przychodzi mi do glowy to taka ze do zbiornika paliwa dostala sie woda i zatarla sie pompa , ale powiedz czy rozrusznik kreci silnikiem czy nie , i odkrec przewod wtrysku i sprawdz czy pompa podaje cisnienie
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » pn kwie 03, 2006 9:38 am
Tak kręci rozrusznik,
2. Faktem jest że ostatni tydzień jeździł na mieszance ropy i wody, jak to zopaczyłem to zwątpiłem, teraz mam nowy bak paliwa, (szczelny)
3. To może byćcałkiem niezła myśl żeby zobaczyćczy pompa podaje ciśnienie.
Jakie są efekty zatarcia pompy wtryskowej, czy ktoś wie.. Jakie to dźwięki wydaje i jak się zachowuję

-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn kwie 03, 2006 9:55 am
kiedy sie zatrze niepodaje paliwa , sprawdz i napisz
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » pn kwie 03, 2006 9:57 am
jeśli masz taką mozliwość wyciąg na wierzch wtryskiwacze i kręcąc rozrusznikiem patrz czy wyrzucają paliwo - czy pompa jest w stanie nie otworzyć.
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » pn kwie 03, 2006 10:06 am
Dzięki w takim razie, postaram się to wieczorkiem rozebrać i zobaczyć.
Wrócimy do tematu jutro albo w środę.
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » wt kwie 04, 2006 3:19 pm
Dzieżok pisze:Tak kręci rozrusznik,
2. Faktem jest że ostatni tydzień jeździł na mieszance ropy i wody, jak to zopaczyłem to zwątpiłem, teraz mam nowy bak paliwa, (szczelny)
3. To może byćcałkiem niezła myśl żeby zobaczyćczy pompa podaje ciśnienie.
Jaka była ta dziura że ci sie woda do baku lała

-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » śr kwie 19, 2006 2:30 pm
Już wszystko jasne,
Wody się bał i dalej sie boji, bo obudowa filtraa jest nieszczelnie przymocowana do kolektora ssącego, a zapalić się go nie dało bo poprostu najnoralniej w świeci spalił więcej niż mi sięwydawało (jakieś 24l na setke ) ale w terenie, to mu wolno.
Bak jest wyciągnięty na pake do tyłu, ale faktem jest że był pod wodą

-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » śr kwie 19, 2006 3:41 pm
paliwa braklo

trzeba bylo sprawdzic najpierw a nie kolegow do wysilku psychicznego zmuszac

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr kwie 19, 2006 5:57 pm
-
Andreos
-

- Posty: 200
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 11:57 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Andreos » śr kwie 19, 2006 6:53 pm
ręce opadają

"Szanuj zieleń i ty możesz zostać ...partyzantem"
-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » śr kwie 19, 2006 7:07 pm
przeczytalem i nie wierze prowakacja panowie prowokacja

Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr kwie 19, 2006 7:11 pm
-
Bury

- Posty: 462
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm
Post
autor: Bury » śr kwie 19, 2006 8:24 pm
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » pn kwie 24, 2006 9:58 am
Już siętak nie śmiejcie
Się okazało (kolejna prawda) że paliwa jeszcze z 10 - 13 litrów zostało, tylko sięsmok upie... i jak tylko wyjeżdżałem na płaskie żeby zobaczyć co jest grane to w przewody nabierał znowu roby a na zjazdach już nie brał,
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » pn kwie 24, 2006 11:39 am
Ten silnik ma takie zaworki od podciścień z membraną z przodu silnika. Może tam masz jakąś nieszczelność. Wiem że jak coś jest nie ok. z tą membraną to silnik też trochę "dziwnie sie zachowuje"
Chodzi mi o silnik 300 D z mietka 123
-
Dzieżok
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm
Post
autor: Dzieżok » wt kwie 25, 2006 8:50 am
tą membranę wymieniam dzisaj bo faktycznie jest walnięta, wspomaganie hamulców wogóle, wręcz bym powiedział że olej jest w przewodach od podciśnienia :]
NIestety się okazało że strat jest trochę więcej, bo krzynia biegów też się rozwaliła (sama).
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » sob kwie 29, 2006 9:53 am
Dzieżok pisze: Już wszystko jasne...(jakieś 24l na setke ) ale w terenie, to mu wolno.
Coś mi sie zdaje że ciut przy dużo. chyba że non stop parcie na pedał było.

albo to paliwo z wodą tak ciągnął jak opentany... ten to wszystko zeżre

no risk, no fun
uaz 300D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość