
UAZOWOŁGA
Moderator: Student
UAZOWOŁGA
Dobra wiem że o uazowołdze było już sporo ale właśnie robie remont silnika więc stąd moje pytanko. Dół pieca biore z uaza głowice z wołgi a co z wałkiem rozrządu, pompą oleju z uaza czy z wołgi
Za pompą z wołgi przemawia do mnie łatwiejszy montaż aparatu zapłonowego bo na sześciokancie a nie na tej chorej płetwie, ale nie wiem jak z jej wydatkiem co wy sądzicie?

z tego co zauważyłem to wołgowska lepiej daje, u mnie na zimnym pełna 6 na gorącym w czasie jazdy 3-4, musi ostro w dupe dostać żeby spadło poniżej 2. Widziałem wiele uazów na orginale dla kttórych ten wynik był nieosiągalny, chyba że te silniki takie były
A nie ma innego mocowania?? Zresztą wydajność pompy zależy od uszczelki między deklem z zaworem bezpieczeństwa a resztą. I Naciągnięcie samej spręzyny w zaworze, regulowane podkładkami.
chyba inne są też popychacze ale tego nie wiem

A nie ma innego mocowania?? Zresztą wydajność pompy zależy od uszczelki między deklem z zaworem bezpieczeństwa a resztą. I Naciągnięcie samej spręzyny w zaworze, regulowane podkładkami.
chyba inne są też popychacze ale tego nie wiem
Ostatnio zmieniony wt kwie 04, 2006 9:38 pm przez kuki469, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat dość populary więc może niech ktoś kto sie zna i to przerabiał napisze w punktach(bez kasztanienia): to bierzemy z uaza, to trzeba wziąść z wołgi, uważać na to i to. Dzięki temu nie będzie więcej takich pytań.
A tak btw ostatnio dowiedziałem jaka jest naukowa nazwa na kasztanienie - metadyskusja
A tak btw ostatnio dowiedziałem jaka jest naukowa nazwa na kasztanienie - metadyskusja

Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl
co tu duzo mówic dól silnika bierzemy od uaza głowica od wołgi okragłe kolektory .pompe bym zostawił uaza bo to ten sam syf tylko w innej obudowie ,a jak robisz remont tozałoz mostek od aparatu przed załozeniem misy . Problemy to czesm brak checi do pracy ,dłuzszeszpilki mocowania głowicy od strony kolektora beda potrzebne ,nie pamietam jak było z laskami ale zawsze mozna skrócic
te koncówki da sie zbic i laske na tokarke i gotowe






Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Zaś jest jeszcze problem z uszczelką pod głowicę.Ma być wołgoska,bo uazowska jest tak wykrojona,że puszcza wodę przez komory szklanek do oleju.../Wlałem kiedyś wiadro wody do silnika i jeszcze nie miał dość
-za to oleju,a raczej emulsji aż duże nadto/

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
No ładnych rzeczy się o swoim silniku dowiadujevandall1 pisze:No mi on wtedy odpalił nawet,ale jak z bagnetu poszedł gejzer to dopiero było![]()
![]()
![]()
Z trudem potem namierzyłem ten przeciek-to widać dopiero jak się zdejmie ten stalowy dekielek na bloku /co przysłania laski/.

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Zwichrowany to ja byłem,bo to 5-ta rano byłaKasprol pisze:e Vandall cos sciemniasz![]()
miałes głowice lekko zwichrowana
![]()

Zresztą jak lisiurski go brał....historia fiu fiu stara już.Ile dał to nie pamietam,ale pewnie za dużo,czyli tyle ile sie należy

Chodzi do dzisiaj to najwazniejsze

Wazeliniarstwo doceniam i liczę na wiecej od przemiłego kolegi

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Jak najbardziej sprawny kupiony w pełnej świadomości żadnej pomroczności.
W ramach bezpłatnego serwisu po roku użytkowania wymieniono pierścienie dodam, że w sposób bardzo profesjonalny, co miało zabrzmieć jak najbardziej wazeliniarsko gdyż liczę na równie udany montaż mechanika który to mi się marzy

W ramach bezpłatnego serwisu po roku użytkowania wymieniono pierścienie dodam, że w sposób bardzo profesjonalny, co miało zabrzmieć jak najbardziej wazeliniarsko gdyż liczę na równie udany montaż mechanika który to mi się marzy

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
He He Widze że ktoś chce integrować dwa silniki razem ... ok jak potrzeba mam dwa Wołgę oraz uaza na zbyciu wię zapraszam na priva może sie dogadamy ..... A prób inegracji nie podejmuje Wiem wiem znam wasze zdanie na temat DIESLA a swoje i tak mam inne
Diesel = muł, to do mnie pasuje. I nie bedzie (CHYBA) TAKICH PROBLEMóW robił jak chol ... rna benzyna.

BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
Mówisz,że robimy ten tematlisiurski pisze:...............................................................................W ramach bezpłatnego serwisu po roku użytkowania wymieniono pierścienie dodam, że w sposób bardzo profesjonalny, co miało zabrzmieć jak najbardziej wazeliniarsko gdyż liczę na równie udany montaż mechanika który to mi się marzy

No dobra,sam zdecyduję...

Ino muszę "filing"złapać.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość