Strona 1 z 1
Ciśnienie oleju
: śr kwie 05, 2006 7:14 am
autor: has01
Witam,
mój kumpel kupił Uaza i wszstko by było w porządku gdzyby nie to że jak go zapalałem to zobaczyłem że ciśnienie oleju na zimnym wynosi 1-maxymalnie 2, przy jeździe tak koło 40-50km/godz ma kolo 2-3. W moim jest troszke więcej na zimnym.
Co to może ozanczać

?
Bo podczas jazdy wydaję mi się że 2-3 to ok, ale na zimnym 1

?
: śr kwie 05, 2006 7:16 am
autor: chiquito83
za bardzo nie wierz temu wskaznikowi
a moze odwrotnie podpiety jest?

: śr kwie 05, 2006 7:18 am
autor: has01
chiquito83 pisze:za bardzo nie wierz temu wskaznikowi
a moze odwrotnie podpiety jest?

Nie no z tego co sprawdzałem to jest podłączony ok, tak jak u mnie
Może faktycznie nie ma co zawieżać temu wskaźnikowi

: śr kwie 05, 2006 9:30 am
autor: Kasprol
załoz zegar i baczek od swojego uaza i sie przekonasz

bo moga oszukiwac
: śr kwie 05, 2006 9:36 am
autor: has01
Kasprol pisze:załoz zegar i baczek od swojego uaza i sie przekonasz

bo moga oszukiwac
Qrde troszke roboty, no ale jak trzeba to trzeba
Jakieś inne pomysły, jak to sprawdzić i czym może to byc spowodowane

: śr kwie 05, 2006 9:47 am
autor: Kasprol
zawsze mozesz wziasc zegar mechaniczny wkrecic zamiast baczka ,ale jak nie masz musisz pozyczac to szybciej zmienicie miedzy autami

: śr kwie 05, 2006 9:54 am
autor: stef
Poza tym sie nie przejmuj...
U mnie na zimnym cisnienie zamyka licznik, jak sie rozgrzeje to ledwo 1,5 na wysokich obrotach a na wolnych to sie kontrloka pali... wiem ze to oznancz koniec silnika ale tak juz 1,5 roku smigam... zeby jeszcze budowe domu przetrzymal to bedzie git...
: śr kwie 05, 2006 10:07 am
autor: Babol
u mnie trzeba było wymienić czujnik - 2 razy bo drugi też był zepsuty pomimo tego, że nowy

przyczyną może być zacinająca się pompa oleju - też to miałem, ale u mnie było w drugą stronę miałem za mocne ciśnienie co skutkowało wybijaniem uszczelki spod filtra oleju...
: śr kwie 05, 2006 1:44 pm
autor: Slawquu
stef pisze:Poza tym sie nie przejmuj...
U mnie na zimnym cisnienie zamyka licznik, jak sie rozgrzeje to ledwo 1,5 na wysokich obrotach a na wolnych to sie kontrloka pali... wiem ze to oznancz koniec silnika ale tak juz 1,5 roku smigam... zeby jeszcze budowe domu przetrzymal to bedzie git...
u mnie dzieje sie podobnie, na zimno az prawie skali brakuje, jednak po przejechaniu 20 km spada poczatkowo do 2, a pozniej tak ciut ponizej, oczywiscie wszystko przy zamknietej chłodnicy oleju, a kontroleczka sie zapala tak przy 500obr/min, po otwarciu chłodnicy problem znika, fakt silnik dobiega konca swojego zywota, ale na lato zaleje mu troszkę gestszy olej, to powinno tez troszki pomoc
: śr kwie 05, 2006 3:32 pm
autor: Doktor200
cisnienie oleju takie jest zawsze raz jest raz nima , ale pilonowac byle byl olej to sie nic niemoze stac
: czw kwie 06, 2006 6:08 pm
autor: has01