Strona 1 z 1

Ciśnienie oleju

: śr kwie 05, 2006 7:14 am
autor: has01
Witam,
mój kumpel kupił Uaza i wszstko by było w porządku gdzyby nie to że jak go zapalałem to zobaczyłem że ciśnienie oleju na zimnym wynosi 1-maxymalnie 2, przy jeździe tak koło 40-50km/godz ma kolo 2-3. W moim jest troszke więcej na zimnym.
Co to może ozanczać ???
Bo podczas jazdy wydaję mi się że 2-3 to ok, ale na zimnym 1 ???

: śr kwie 05, 2006 7:16 am
autor: chiquito83
za bardzo nie wierz temu wskaznikowi 8)

a moze odwrotnie podpiety jest? ;)

: śr kwie 05, 2006 7:18 am
autor: has01
chiquito83 pisze:za bardzo nie wierz temu wskaznikowi 8)

a moze odwrotnie podpiety jest? ;)
Nie no z tego co sprawdzałem to jest podłączony ok, tak jak u mnie :-?
Może faktycznie nie ma co zawieżać temu wskaźnikowi :D

: śr kwie 05, 2006 9:30 am
autor: Kasprol
załoz zegar i baczek od swojego uaza i sie przekonasz :lol: :lol: bo moga oszukiwac

: śr kwie 05, 2006 9:36 am
autor: has01
Kasprol pisze:załoz zegar i baczek od swojego uaza i sie przekonasz :lol: :lol: bo moga oszukiwac
Qrde troszke roboty, no ale jak trzeba to trzeba :D
Jakieś inne pomysły, jak to sprawdzić i czym może to byc spowodowane ??

: śr kwie 05, 2006 9:47 am
autor: Kasprol
zawsze mozesz wziasc zegar mechaniczny wkrecic zamiast baczka ,ale jak nie masz musisz pozyczac to szybciej zmienicie miedzy autami :lol:

: śr kwie 05, 2006 9:54 am
autor: stef
Poza tym sie nie przejmuj...
U mnie na zimnym cisnienie zamyka licznik, jak sie rozgrzeje to ledwo 1,5 na wysokich obrotach a na wolnych to sie kontrloka pali... wiem ze to oznancz koniec silnika ale tak juz 1,5 roku smigam... zeby jeszcze budowe domu przetrzymal to bedzie git...

: śr kwie 05, 2006 10:07 am
autor: Babol
u mnie trzeba było wymienić czujnik - 2 razy bo drugi też był zepsuty pomimo tego, że nowy :evil: przyczyną może być zacinająca się pompa oleju - też to miałem, ale u mnie było w drugą stronę miałem za mocne ciśnienie co skutkowało wybijaniem uszczelki spod filtra oleju...

: śr kwie 05, 2006 1:44 pm
autor: Slawquu
stef pisze:Poza tym sie nie przejmuj...
U mnie na zimnym cisnienie zamyka licznik, jak sie rozgrzeje to ledwo 1,5 na wysokich obrotach a na wolnych to sie kontrloka pali... wiem ze to oznancz koniec silnika ale tak juz 1,5 roku smigam... zeby jeszcze budowe domu przetrzymal to bedzie git...
u mnie dzieje sie podobnie, na zimno az prawie skali brakuje, jednak po przejechaniu 20 km spada poczatkowo do 2, a pozniej tak ciut ponizej, oczywiscie wszystko przy zamknietej chłodnicy oleju, a kontroleczka sie zapala tak przy 500obr/min, po otwarciu chłodnicy problem znika, fakt silnik dobiega konca swojego zywota, ale na lato zaleje mu troszkę gestszy olej, to powinno tez troszki pomoc

: śr kwie 05, 2006 3:32 pm
autor: Doktor200
cisnienie oleju takie jest zawsze raz jest raz nima , ale pilonowac byle byl olej to sie nic niemoze stac

: czw kwie 06, 2006 6:08 pm
autor: has01
Doktor200 pisze:cisnienie oleju takie jest zawsze raz jest raz nima , ale pilonowac byle byl olej to sie nic niemoze stac
:D :D :D Olej jest i sprawdza go często... jak to w Uazie :lol: co każdy wyjazd :lol: