zatopionu uaz

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

zatopionu uaz

Post autor: castrol22 » pn kwie 10, 2006 1:42 pm

panowi mam nastepujacy problem niedawno moj uazik zrobil sie amfibia i postal troche w wodzie niestety zostal takze po wyciagnieciu odpalony po powrocie do domu zlaniu tego calego syfu ze srodka przeplukaniu silnika olejem i ponownego zalaniu cisnienia nie ma na zimnym 2 a po nagrzaniu 0 ledwo co sie wskaznik rusza po dodani u gazu i teraz wiem ze czeka mnie remont silnika (silnik wolgi) i teraz moje pytanie czy zestawy naprawcze co sa na rynku do czegos sie nadaja czy nie? jakie macie zdanie na ten temat i czy zna ktos jakis warsztat w wawie gdzie w miare tanio zrobia mi szlif walu i glowicy. z gory dziekuje za odpowiedzi>pzdr

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn kwie 10, 2006 1:50 pm

najpierw zmien czujnik cis oleju bo moglo sie syfu napchac i zle wskazuje , ajeszcze pytanko jakie mial cis wczesniej
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » pn kwie 10, 2006 1:52 pm

wczesniej cisnienie bylo na zimnym poza 6 i spadalo do 1,5 na wolnych obrotach a w trakcie jazdy bylo 2-3

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn kwie 10, 2006 1:58 pm

zmierz cisnienie ol. manometrem
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn kwie 10, 2006 3:59 pm

gosc pisze:zmierz cisnienie ol. manometrem
Dookładnie.....miałem i mam podobnie....ale manometr mnie uspokoił :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pn kwie 10, 2006 4:39 pm

castrol22 pisze:wczesniej cisnienie bylo na zimnym poza 6 i spadalo do 1,5 na wolnych obrotach a w trakcie jazdy bylo 2-3
Na zimnym poza sześć ale na wolnych czy na wysokich obrotach :lol: ??

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » wt kwie 11, 2006 8:33 am

jak zapalalem na ssaniu to bylo ponad 6 potem jak sie silnik nagrzewal to spadalo do 1,5. Na cieplym silniku po wcisnieciu gazu roslo do 4. Pojawil sie tez duzy wyciek z walu korbowego przy sprzegle wiec silnik raczej do roboty:(

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt kwie 11, 2006 10:21 am

castrol22 pisze:jak zapalalem na ssaniu to bylo ponad 6 potem jak sie silnik nagrzewal to spadalo do 1,5. Na cieplym silniku po wcisnieciu gazu roslo do 4. Pojawil sie tez duzy wyciek z walu korbowego przy sprzegle wiec silnik raczej do roboty:(
Ten wyciek to sznurek....też to mam. Spoko to jeszcze niczego nie przesądza.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt kwie 11, 2006 12:51 pm

wyciek zrobił sie bo było za duzo oleju w silniku i gdzies go musiało wypchac :(
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » wt kwie 11, 2006 3:53 pm

kasprol ma racje
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » śr kwie 12, 2006 9:33 am

mozeglupie pytanie ale czy mozna wymienic ten sznur bez zdejmowania walu? i drugir pytanie czy zna ktos dobrego fachmana w wawie badz okolicach ktory zlozylby mi wal do bloku i nie zdarl ze mnie calych pieniedzy:)

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr kwie 12, 2006 10:04 am

sory ale tak za darmoche to tego sie nie zrobi :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » śr kwie 12, 2006 10:12 am

jasne ze sie nie da teraz i w ryj za darmo nie chca walic:) tylko jak uslyszalem ze za samo wlozenie walu na miejsce po szlifie kolezka krzyknal mi 1tys zl to sie troche przerazilem. silnik mam juz rozebrany i ze zlozeniem tlokow korbowodow panewek i reszty dam sobie rade tylko ktos mi musi wstawic wal i go ustawic

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr kwie 12, 2006 10:35 am

to jak tyle potrafisz to i wał włozysz
tylko jeszcze załoz nowe podkłdki luzu osiowego :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr kwie 12, 2006 12:04 pm

castrol22 pisze:mozeglupie pytanie ale czy mozna wymienic ten sznur bez zdejmowania walu? i drugir pytanie czy zna ktos dobrego fachmana w wawie badz okolicach ktory zlozylby mi wal do bloku i nie zdarl ze mnie calych pieniedzy:)
skoro masz rozebrany piec to poco pytasz o wymiane sznura bez wyciagania walu ??
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 13, 2006 12:46 am

jak ten koleś chce tysiaka za wstawienie wału w blok-to chyba nic o tym nie wie i chce się uczyć nie za darmo :)20
Co tam ustawiać? :roll:
Wymieniasz sznurek,obsadzasz panewki główne,sprawdzasz luz wzdłuzny/to o czym Kasprol pisze-zdaje się do 0.2 ma byc/ i dokrecasz dynamometrem.
To na pewno nie jest trudniejsze od obsadzania tłoków.
Jak nie ma od uaza,to przydatna jest ksiażka od żuka /wiele podobieństw/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw kwie 13, 2006 8:57 pm

jak ten koleś chce tysiaka za wstawienie wału w blok-to chyba nic o tym nie wie i chce się uczyć nie za darmo
....to zależy.....jeżeli wał był zatarty,lub panewka się obróciła .......mogą być niezłe jaja,(trzeba by osiowość głównych czopów robić)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 13, 2006 11:32 pm

A to fazi pewnie wiesz,ze jak główne rozbite-to przeważnie na boki :o
Miałem 2-3 takie przypadki i bloki w kibel poszły.Super patent te aluminiowe podstawy.
Tak jak castrol napisał-wał juz jest po szlifie-zatem ew sprawdzenie osiowości i ew jej korekta wchodzi w gre.Dalej twierdzę,że to za duza kasa,ale ja sie nie znam-wszak cena to umowna sprawa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » pt kwie 14, 2006 8:31 am

problem udalo mi sie rozwiazac w troszke inny sposob:) po przeliczeniu kosztow remontu badz zakupu drugiego silnika wybralem ta druga opcje:) silnik ma dobre cisnienie oleju i sprezanie (po 10,5 na kazdym cylindrze) stary silnik powoli bede sobie robil co by byl tak na wszelki wypadek:)

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt kwie 14, 2006 10:42 am

castrol22 pisze:problem udalo mi sie rozwiazac w troszke inny sposob:) po przeliczeniu kosztow remontu badz zakupu drugiego silnika wybralem ta druga opcje:) silnik ma dobre cisnienie oleju i sprezanie (po 10,5 na kazdym cylindrze) stary silnik powoli bede sobie robil co by byl tak na wszelki wypadek:)
.....czyli,co???........myślenie ma przyszłość :)2 8) pozdrawiam
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt kwie 14, 2006 2:11 pm

a wymien mu tylko olej to sie okaze co on jest wart :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » pt kwie 14, 2006 3:11 pm

kasprol co masz na mysli???

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob kwie 15, 2006 11:45 am

a moze jest zalany moto doktorem :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob kwie 15, 2006 11:48 am

Kasprol pisze:a moze jest zalany moto doktorem :lol: :lol:
......albo hipolem......(też widziałem) 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » sob kwie 15, 2006 12:08 pm

faziuaz pisze: ......albo hipolem......(też widziałem) 8)
Już odrobina hipolu czyni cuda :)21
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość