jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » pn kwie 10, 2006 1:42 pm
panowi mam nastepujacy problem niedawno moj uazik zrobil sie amfibia i postal troche w wodzie niestety zostal takze po wyciagnieciu odpalony po powrocie do domu zlaniu tego calego syfu ze srodka przeplukaniu silnika olejem i ponownego zalaniu cisnienia nie ma na zimnym 2 a po nagrzaniu 0 ledwo co sie wskaznik rusza po dodani u gazu i teraz wiem ze czeka mnie remont silnika (silnik wolgi) i teraz moje pytanie czy zestawy naprawcze co sa na rynku do czegos sie nadaja czy nie? jakie macie zdanie na ten temat i czy zna ktos jakis warsztat w wawie gdzie w miare tanio zrobia mi szlif walu i glowicy. z gory dziekuje za odpowiedzi>pzdr
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn kwie 10, 2006 1:50 pm
najpierw zmien czujnik cis oleju bo moglo sie syfu napchac i zle wskazuje , ajeszcze pytanko jakie mial cis wczesniej
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » pn kwie 10, 2006 1:52 pm
wczesniej cisnienie bylo na zimnym poza 6 i spadalo do 1,5 na wolnych obrotach a w trakcie jazdy bylo 2-3
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn kwie 10, 2006 1:58 pm
zmierz cisnienie ol. manometrem
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pn kwie 10, 2006 3:59 pm
gosc pisze:zmierz cisnienie ol. manometrem
Dookładnie.....miałem i mam podobnie....ale manometr mnie uspokoił

-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » pn kwie 10, 2006 4:39 pm
castrol22 pisze:wczesniej cisnienie bylo na zimnym poza 6 i spadalo do 1,5 na wolnych obrotach a w trakcie jazdy bylo 2-3
Na zimnym poza sześć ale na wolnych czy na wysokich obrotach

-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » wt kwie 11, 2006 8:33 am
jak zapalalem na ssaniu to bylo ponad 6 potem jak sie silnik nagrzewal to spadalo do 1,5. Na cieplym silniku po wcisnieciu gazu roslo do 4. Pojawil sie tez duzy wyciek z walu korbowego przy sprzegle wiec silnik raczej do roboty:(
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » wt kwie 11, 2006 10:21 am
castrol22 pisze:jak zapalalem na ssaniu to bylo ponad 6 potem jak sie silnik nagrzewal to spadalo do 1,5. Na cieplym silniku po wcisnieciu gazu roslo do 4. Pojawil sie tez duzy wyciek z walu korbowego przy sprzegle wiec silnik raczej do roboty:(
Ten wyciek to sznurek....też to mam. Spoko to jeszcze niczego nie przesądza.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt kwie 11, 2006 12:51 pm
wyciek zrobił sie bo było za duzo oleju w silniku i gdzies go musiało wypchac

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt kwie 11, 2006 3:53 pm
kasprol ma racje
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » śr kwie 12, 2006 9:33 am
mozeglupie pytanie ale czy mozna wymienic ten sznur bez zdejmowania walu? i drugir pytanie czy zna ktos dobrego fachmana w wawie badz okolicach ktory zlozylby mi wal do bloku i nie zdarl ze mnie calych pieniedzy:)
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr kwie 12, 2006 10:04 am
sory ale tak za darmoche to tego sie nie zrobi

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » śr kwie 12, 2006 10:12 am
jasne ze sie nie da teraz i w ryj za darmo nie chca walic:) tylko jak uslyszalem ze za samo wlozenie walu na miejsce po szlifie kolezka krzyknal mi 1tys zl to sie troche przerazilem. silnik mam juz rozebrany i ze zlozeniem tlokow korbowodow panewek i reszty dam sobie rade tylko ktos mi musi wstawic wal i go ustawic
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr kwie 12, 2006 10:35 am
to jak tyle potrafisz to i wał włozysz
tylko jeszcze załoz nowe podkłdki luzu osiowego

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » śr kwie 12, 2006 12:04 pm
castrol22 pisze:mozeglupie pytanie ale czy mozna wymienic ten sznur bez zdejmowania walu? i drugir pytanie czy zna ktos dobrego fachmana w wawie badz okolicach ktory zlozylby mi wal do bloku i nie zdarl ze mnie calych pieniedzy:)
skoro masz rozebrany piec to poco pytasz o wymiane sznura bez wyciagania walu

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 13, 2006 12:46 am
jak ten koleś chce tysiaka za wstawienie wału w blok-to chyba nic o tym nie wie i chce się uczyć nie za darmo
Co tam ustawiać?
Wymieniasz sznurek,obsadzasz panewki główne,sprawdzasz luz wzdłuzny/to o czym Kasprol pisze-zdaje się do 0.2 ma byc/ i dokrecasz dynamometrem.
To na pewno nie jest trudniejsze od obsadzania tłoków.
Jak nie ma od uaza,to przydatna jest ksiażka od żuka /wiele podobieństw/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » czw kwie 13, 2006 8:57 pm
jak ten koleś chce tysiaka za wstawienie wału w blok-to chyba nic o tym nie wie i chce się uczyć nie za darmo
....to zależy.....jeżeli wał był zatarty,lub panewka się obróciła .......mogą być niezłe jaja,(trzeba by osiowość głównych czopów robić)
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 13, 2006 11:32 pm
A to fazi pewnie wiesz,ze jak główne rozbite-to przeważnie na boki
Miałem 2-3 takie przypadki i bloki w kibel poszły.Super patent te aluminiowe podstawy.
Tak jak castrol napisał-wał juz jest po szlifie-zatem ew sprawdzenie osiowości i ew jej korekta wchodzi w gre.Dalej twierdzę,że to za duza kasa,ale ja sie nie znam-wszak cena to umowna sprawa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » pt kwie 14, 2006 8:31 am
problem udalo mi sie rozwiazac w troszke inny sposob:) po przeliczeniu kosztow remontu badz zakupu drugiego silnika wybralem ta druga opcje:) silnik ma dobre cisnienie oleju i sprezanie (po 10,5 na kazdym cylindrze) stary silnik powoli bede sobie robil co by byl tak na wszelki wypadek:)
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pt kwie 14, 2006 10:42 am
castrol22 pisze:problem udalo mi sie rozwiazac w troszke inny sposob:) po przeliczeniu kosztow remontu badz zakupu drugiego silnika wybralem ta druga opcje:) silnik ma dobre cisnienie oleju i sprezanie (po 10,5 na kazdym cylindrze) stary silnik powoli bede sobie robil co by byl tak na wszelki wypadek:)
.....czyli,co???........myślenie ma przyszłość

pozdrawiam
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt kwie 14, 2006 2:11 pm
a wymien mu tylko olej to sie okaze co on jest wart

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
castrol22
-

- Posty: 247
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: castrol22 » pt kwie 14, 2006 3:11 pm
kasprol co masz na mysli???
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob kwie 15, 2006 11:45 am
a moze jest zalany moto doktorem

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob kwie 15, 2006 11:48 am
Kasprol pisze:a moze jest zalany moto doktorem

......albo hipolem......(też widziałem)

-
lisiurski
-

- Posty: 1125
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: lisiurski » sob kwie 15, 2006 12:08 pm
faziuaz pisze:
......albo hipolem......(też widziałem)

Już odrobina hipolu czyni cuda

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość