Strona 1 z 1
UAZ andoria wspomaganie
: sob kwie 15, 2006 11:02 am
autor: jarek1
W końcu przyszedł czas na instalację wspomagania, silnik jak w temacie andoria od żuka, w związku z tym do kolegów mających andorię w swoich uazach pytania:
1. Jaką zastosowali pompę, konkretnie model pojazdu rocznik itp.
2. W którym miejscu umiejscowić pompę, i jakie przeróbki się z tym wiążą (zakup koła z lublina na dwa paski, dotoczenie dodatkowego. itp.)
3. Od czego przekładnia ślimakowa, ewentualne problemy przy montażu (np. stosowanie dodatkowj przekładni zmieniającej kierunek obrotów itp.)
4. Niesamowicie wdzięczny będę za dokumentację fotograficzną.
5. Ze względów finansowych orginalne uazowe odpada.
Mój plan jest taki: pompa lublin, zamontowana pod wtryskową napędzana z podwójnego koła tak jak w lublinie, kolumna z czego? niewiem tak aby się zmieściła między pompą a ramą.
: sob kwie 15, 2006 11:57 am
autor: faziuaz
......tyle razy wałkowane........

niektóre wątki, były nawet usuwane z powodu kłotni, na ten temat.......ja zrobiłem kolumnę kierownicy........nową

: sob kwie 15, 2006 5:02 pm
autor: jarek1
Zapomniałem dodać że nie chodzi mi o kasztanienie (dlaczego kasztaniarze pierwsi się wypowiadają?), ja zadałem konkretne pytania do fachowców którzy wiedzą o co chodzi, zapewniam fazi że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem, a z doświadczenia wiem że lepiej się uczyć się na błędach innych, prosze nie wypowiadaj się jak nie masz o tym pojęcia.
Jeszcze raz prośba do ludzi którzy mają takie zestawienie [b]UAZ+4c90 żuk+wspomaganie układu kierowniczego[/b]. Najlepiej na PW
I jeszcze jedno "WESOŁYCH ŚWIĄT" dla wszystkich.
: sob kwie 15, 2006 5:44 pm
autor: vandall1
Nooooo,Fazi-awnsowałeś

: sob kwie 15, 2006 7:41 pm
autor: Przemekslaw
: sob kwie 15, 2006 9:44 pm
autor: vandall1
Ja też nie dam rady-jarek 1:do boru!!!!!
Mi tu będzie faziego obrażał.....
: sob kwie 15, 2006 9:47 pm
autor: klucz13
To ja się lepiej nie odzywam

: sob kwie 15, 2006 10:00 pm
autor: vandall1
I sŁusznie....to zrobim te 0.5 l????
: sob kwie 15, 2006 10:03 pm
autor: klucz13
vandall1 pisze:I sŁusznie....to zrobim te 0.5 l????
Trza pomyśleć

: ndz kwie 16, 2006 7:58 am
autor: SebastianS
klucz13 pisze:To ja się lepiej nie odzywam


: ndz kwie 16, 2006 6:31 pm
autor: jarek1
Szczerze mówiąc, to na [b]klucz13[/b] głównie liczyłem, bo od dawna na andorii śmiga i nie wierze że niechce zaoszczędzić mięśnie na inne okoliczności zamiast na kierownicą kręcenie (np. precyzję w namierzeniu celu

) ale nieważne, jeżeli temat jest dla kogoś uciążliwy, bo po prostu nie ma nic do kasztanienia w temacie, to prośba do adminów o usunięcie tematu, może się ktoś na [b]pw[/b], kto co coś na ten temat wie odezwie, dziękuję.
: ndz kwie 16, 2006 7:31 pm
autor: klucz13
No jak święta to święta

ja wspomaganie mam na półce w regale

ale przymiarki były, tylko ja będę motał oryginał od uaza a i tak trzeba przekładnię przesunąć parę cm.do przodu bo nie włazi pomiędzy motor a ramę.Nie wyobrażam sobie tam jeszcze wcisnąć pompę od andori w oryginalne miejsce i będzie za nisko .Przesunięcie przekladni to zmiana kolumny itd .Lepiej pomyśleć i pomierzyć niż zacząć motać na pałę

bo to się póżniej mści

.Pompę zapodać po drugiej stronie obok alternatora bo tylko tam widzę rozsądne miejsce niestety ruska odpada a koło pasowe mam podwójne już założone i to by było na tyle

: pn kwie 17, 2006 8:38 pm
autor: faziuaz
jarek1 pisze:Zapomniałem dodać że nie chodzi mi o kasztanienie (dlaczego kasztaniarze pierwsi się wypowiadają?), ja zadałem konkretne pytania do fachowców którzy wiedzą o co chodzi, zapewniam fazi że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem, a z doświadczenia wiem że lepiej się uczyć się na błędach innych, prosze nie wypowiadaj się jak nie masz o tym pojęcia.
Jeszcze raz prośba do ludzi którzy mają takie zestawienie UAZ+4c90 żuk+wspomaganie układu kierowniczego. Najlepiej na PW
I jeszcze jedno "WESOŁYCH ŚWIĄT" dla wszystkich.
..............chcesz konkretów?????...proszę...
1. Jaką zastosowali pompę, konkretnie model pojazdu rocznik itp.
....łopatkową,osobowy,od.......do2006
2. W którym miejscu umiejscowić pompę, i jakie przeróbki się z tym wiążą (zakup koła z lublina na dwa paski, dotoczenie dodatkowego. itp.)
....w komorze silnika,zakup lub dorobienie,paski, przewody ciśnieniowe...itp
3. Od czego przekładnia ślimakowa, ewentualne problemy przy montażu (np. stosowanie dodatkowj przekładni zmieniającej kierunek obrotów itp.)
...od każdego auta które posiada wspomaganie,dodatkowe problemy to spawanie, przymierzanie,przerabianie kierunku obrotów jeżeli zajdzie taka potrzeba,jeżeli nie.......to nie
4. Niesamowicie wdzięczny będę za dokumentację fotograficzną.
ja też był bym wdzięczny ......jak ktoś zapodał by gotowca na tacy....
5. Ze względów finansowych orginalne uazowe odpada.
Mój plan jest taki: pompa lublin, zamontowana pod wtryskową napędzana z podwójnego koła tak jak w lublinie, kolumna z czego? niewiem tak aby się zmieściła między pompą a ramą.
....to.......dobry plan...

,pozdrawiam
: wt kwie 18, 2006 6:48 am
autor: jarek1
Oczywiście że chcę gotowca

ja niestety nie zajmuję sie zawodowo mechaniką, i nie mam poprostu czasu na eksperymenty. A że jestem na etapie planowania zakupów niezbędnych części wolałbym nabyć te właściwe. A samochód muszę mieć sprawny praktycznie non stop. Dlatego istotne są dla mnie właśnie konkretne rozwiązania, robiące w konkretnych autach.
Ja z pewnością jak już będę po, to chętnie podzielę sie z kimś zainteresowanyn szczegółami moich rozwiązań (łącznie z fot.)