UAZ w rękach inteligenta
Moderator: Student
UAZ w rękach inteligenta
Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może. Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
ten warsztat jest chyba koło Warszawy:
http://www.rajdy4x4.pl/gazik4x4/
Alfik, nie łam się. Ja też nie jestem mechanikiem, ale miłość do Gaza (Uaz to prawie to samo
) zwyciężyła. Krok po kroku ze wszystkim sobie poradzisz. Zawsze znajdą się życzliwi ludzie, którzy Ci doradzą, pomogą. Pamietaj, że im więcej serca i pracy włożysz w sprzęta, tym lepiej będzie Ci służył i zapewni Ci niezapomniane chwile (zarówno w terenie jak i w garażu
)

GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
no i to jeden z najlepszychkuki469 pisze:ten warsztat jest chyba koło Warszawy:

LJ 70
Re: UAZ w rękach inteligenta
To chyba wystarczy...Poza warsztatami jest jeszcze "popsucie się uaza w pięknych okolicznościach przyrody".alfik pisze:................ bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - ........ Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl