UAZ w rękach inteligenta

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

UAZ w rękach inteligenta

Post autor: alfik » sob kwie 15, 2006 2:18 pm

Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może. Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob kwie 15, 2006 2:59 pm

mozna , te 2000 z tego co piszesz to zrobisz pewnie przez pol roku :lol: tyle ze problem bedzie kupic uaza w ktorym to nic robic nietrzeba :-?
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » sob kwie 15, 2006 3:03 pm

chyba ze nowego teraz to on sie chyba "hunter" nazywa
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob kwie 15, 2006 3:48 pm

hehe 2000km w terenie+ dotego sprawdzanie geometri nadwozia :)21
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob kwie 15, 2006 4:21 pm

nie ma takiej mozliwosci abys do uaza nie zagladał chyba ze jestes laikiem tak jak niektórzy mi kuple nie sa swiadomi ze koło im odpada :lol: :lol: uaza libi jak sie go piesci młotkiem 2kg raz na tydzien
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 5:48 pm

alfik-daj se siana,bo w kłopoty wpadniesz.Znajdż coś bardziej odpowiadającego tym założeniom.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz kwie 16, 2006 9:06 am

ten warsztat jest chyba koło Warszawy:
http://www.rajdy4x4.pl/gazik4x4/

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » ndz kwie 16, 2006 9:14 am

vandall1 pisze:alfik-daj se siana,bo w kłopoty wpadniesz.Znajdż coś bardziej odpowiadającego tym założeniom.

Popieram w całej rozciągłości . :)2

Awatar użytkownika
zaq
Posty: 492
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
Lokalizacja: Warszawa/Gorlice

Post autor: zaq » ndz kwie 16, 2006 9:32 am

Alfik, nie łam się. Ja też nie jestem mechanikiem, ale miłość do Gaza (Uaz to prawie to samo :wink: ) zwyciężyła. Krok po kroku ze wszystkim sobie poradzisz. Zawsze znajdą się życzliwi ludzie, którzy Ci doradzą, pomogą. Pamietaj, że im więcej serca i pracy włożysz w sprzęta, tym lepiej będzie Ci służył i zapewni Ci niezapomniane chwile (zarówno w terenie jak i w garażu :)21 )
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz kwie 16, 2006 9:49 am

kuki469 pisze:ten warsztat jest chyba koło Warszawy:
http://www.rajdy4x4.pl/gazik4x4/
no i to jeden z najlepszych :)2 , kto zna Zbyszka moze potwierdzic ....


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: vandall1 » ndz kwie 16, 2006 5:28 pm

alfik pisze:................ bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - ........ Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
To chyba wystarczy...Poza warsztatami jest jeszcze "popsucie się uaza w pięknych okolicznościach przyrody".
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: Jerry » ndz kwie 16, 2006 6:26 pm

alfik pisze:Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może. Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
Mozna

Jak pisali inni tylko Zbyszek z Sulejowka.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: maruda » ndz kwie 16, 2006 9:34 pm

alfik pisze:Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może.
Nie. To nierealne. Także za 2 razy tyle.

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: gaaz99 » ndz kwie 16, 2006 9:54 pm

Jerry pisze:
alfik pisze:Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może. Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
Mozna

Jak pisali inni tylko Zbyszek z Sulejowka.
można :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: tomek4x4 » pn kwie 17, 2006 10:12 am

alfik pisze:Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może. Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
W tej cenie to raczej dobrego nie kupisz, przy Uazie zawsze trzeba raz na jakiś czas coś zrobić, ale jak sie to zrobi dobrze to jest spokój na jakiś czas. Jeżeli nie znasz się na mechanice i nie będziesz chciał zostać mechanikiem to raczej odpuść sobie Uaza. Chyba że masz dużo kasy na to aby serwisować go u mechaników. Ale ja osobiście nigdy bym nie oddał samochodu do naprawy jakiemu kolwiek mechanikowi, sam wszystko robie we własnym zakresie i nigdy się nie zawiodłem. Pomyśl tylko,to jest auto terenowe niech tak jakis pajac coś spiepszy, auto zdechnie w terenie i klapa. To nie asfalt że pomachasz i ktos sie zatrzyma. Jeżeli już Uaz to trzeba kupić jakiegoś w miarę i dopiero remontować od podstaw,bo inaczej to będziesz musiał cały czas coś przy nim robić. Dla przykładu podam że swojego robiłem jakieś dwa lata[4-6 godzin dziennie]. Kupiłem go za 5000PLN. ,dołożyłem drugie pięć nie licząc mojej pracy. Rozkręcony do zera i poskładany od podstaw. Najważniejsze prace to: tuning silnika[przystosowanie go do paliwa 95, wyważenie układu korbowego;wymiana ramy na nowszą bo niedośc że nie miała mocowań amortyzatorów teleskopowowych to jeszcze wieszaki przednich resorów znajdowały sie z przodu ramy;przeglądnięcie mostów ,skrzyni ,reduktora;zastosowanie w większości nowych cześci takich jak:bębny,szczęki,cylinderki,wały napedowe ,amortyzatory,sprzegło ,wydech[częsciowo od VW] ,układ sterowania sprzęgłem i hamulcem[wspomaganie] wszystko VW. Nadwozie wzmocnione[wymienione wszystkie profile nosne na duzo mocniejsze zamkniete] itd. rama wypiaskowana,całość zagruntowana gruntem reaktywnym, póżniej podklad chlrokauczukowy. Uaz posiada miejsca wadliwe w których normalnie rdzewieje. U mnie blacharka jest tak przerobiona że pozbawina jest tego. W miejscach newralgicznych zastosowana jest blacha ocynkowana. Cała pdłoga od spodu pokryta jest specjalną masą uszczelniającą aby wyeliminowac mozliwość dostawania sie wody i błota do profili,między blachy i gdzie kolwiek. No i wiele jeszcze innych prac które mogłbym wymieniać w nieskończoność. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pn kwie 17, 2006 6:08 pm

Problem w tym że przy jakości dostępnych obecnie na rynku części zamiennych, sumienna naprawa jakiegoś układu, np. hamulców nie powoduje że możesz na jakiś czas zapomnieć o temacie. Wszystko będzie się w kółko dupczyć. Wśród dostępnych uazów, brak jest świeżej krwi. Wszystkie miały w swej historii traumę intensywnego ruchania przez jakieś służby publiczne i niepubliczne. A cenę zwykle wyznacza ilość nałożonej przed sprzedażą szpachli.

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: gosc » pn kwie 17, 2006 7:06 pm

tomek4x4 pisze:
alfik pisze:Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem - przeczytałem instrukcje i tam straszne rzeczy piszą - przegląd praktycznie co 2000km, w postach na forum tylko o motaniu, a ja myślę - kupic tak za 7-9 tysięcy i nie dłubać, od czasu do czasu pojechać do warsztatu, oczywiście nie upalać na dziko, ale jak przyjdą śniegi to wygrzebać się domu, gdy płaski nie może. Czy w Warszawie (na Mazowszu?) jest warsztat, który ma części i można mu zaufać - zrobi auto i można te 2000 pojeździć?
W tej cenie to raczej dobrego nie kupisz, przy Uazie zawsze trzeba raz na jakiś czas coś zrobić, ale jak sie to zrobi dobrze to jest spokój na jakiś czas. Jeżeli nie znasz się na mechanice i nie będziesz chciał zostać mechanikiem to raczej odpuść sobie Uaza. Chyba że masz dużo kasy na to aby serwisować go u mechaników. Ale ja osobiście nigdy bym nie oddał samochodu do naprawy jakiemu kolwiek mechanikowi, sam wszystko robie we własnym zakresie i nigdy się nie zawiodłem. Pomyśl tylko,to jest auto terenowe niech tak jakis pajac coś spiepszy, auto zdechnie w terenie i klapa. To nie asfalt że pomachasz i ktos sie zatrzyma. Jeżeli już Uaz to trzeba kupić jakiegoś w miarę i dopiero remontować od podstaw,bo inaczej to będziesz musiał cały czas coś przy nim robić. Dla przykładu podam że swojego robiłem jakieś dwa lata[4-6 godzin dziennie]. Kupiłem go za 5000PLN. ,dołożyłem drugie pięć nie licząc mojej pracy. Rozkręcony do zera i poskładany od podstaw. Najważniejsze prace to: tuning silnika[przystosowanie go do paliwa 95, wyważenie układu korbowego;wymiana ramy na nowszą bo niedośc że nie miała mocowań amortyzatorów teleskopowowych to jeszcze wieszaki przednich resorów znajdowały sie z przodu ramy;przeglądnięcie mostów ,skrzyni ,reduktora;zastosowanie w większości nowych cześci takich jak:bębny,szczęki,cylinderki,wały napedowe ,amortyzatory,sprzegło ,wydech[częsciowo od VW] ,układ sterowania sprzęgłem i hamulcem[wspomaganie] wszystko VW. Nadwozie wzmocnione[wymienione wszystkie profile nosne na duzo mocniejsze zamkniete] itd. rama wypiaskowana,całość zagruntowana gruntem reaktywnym, póżniej podklad chlrokauczukowy. Uaz posiada miejsca wadliwe w których normalnie rdzewieje. U mnie blacharka jest tak przerobiona że pozbawina jest tego. W miejscach newralgicznych zastosowana jest blacha ocynkowana. Cała pdłoga od spodu pokryta jest specjalną masą uszczelniającą aby wyeliminowac mozliwość dostawania sie wody i błota do profili,między blachy i gdzie kolwiek. No i wiele jeszcze innych prac które mogłbym wymieniać w nieskończoność. POZDRAWIAM!
jestes lepszy od faziuaza :)21
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn kwie 17, 2006 8:18 pm

Obrazek
Obrazek
.....wydaje mi się, że ja, postąpiłem odważniej..........rozbiórka ......i od razu przejście do cięcia, jak leci..... :)21
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » wt kwie 18, 2006 9:00 am

faziuaz pisze:Obrazek
Obrazek
.....wydaje mi się, że ja, postąpiłem odważniej..........rozbiórka ......i od razu przejście do cięcia, jak leci..... :)21
fakt Tomek4x4 niejest tak odwazny :)21
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt kwie 18, 2006 9:11 am

gosc pisze:
faziuaz pisze:Obrazek
Obrazek
.....wydaje mi się, że ja, postąpiłem odważniej..........rozbiórka ......i od razu przejście do cięcia, jak leci..... :)21
fakt Tomek4x4 niejest tak odwazny :)21
Ale robi za Swoje:):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: UAZ w rękach inteligenta

Post autor: Władek » wt kwie 18, 2006 7:33 pm

alfik pisze:Czy realne jest eksploatowanie UAZa bez zdolności i chęci zostania mechanikiem -

Chopie! Nie zastanawiaj się tylko kupuj. Po kroczku poznasz wszystkie mechanizmy, w takiej kolejności, w jakiej będą Ci się psuły... Skoro ja daję sobie radę to dasz sobie radę i Ty !!
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » wt kwie 18, 2006 7:40 pm

Władziu, ile razy wyjechałeś ??


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt kwie 18, 2006 7:51 pm

jeszcze nie wyjechal..
musi jeszcze zmotac wycieraczki, i oswietlenie super tajne wojskowe
i czesci ze smiglowca gdzies trza wspawac
i ....
blablabla

:)21

a pokaze jak bedzie gotowy
Obrazek

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt kwie 18, 2006 8:05 pm

wupasek pisze:
a pokaze jak bedzie gotowy

Hłe....hłe.... A Ty, Wupasku, pokazałbyś, jakbyś nie miał gotowego ?? ?? ??


:wink:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt kwie 18, 2006 9:10 pm

ale sie czepiacie ja widziałem :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość