Sworznie zwrotnicy-wyciaganie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Sworznie zwrotnicy-wyciaganie

Post autor: stef » śr maja 03, 2006 8:58 am

Czy macie jakis sposob na wyjecie sworznia zwrotnicy?? Wkrecilem srube ale sie oczywiscie urwala przy wyciaganiu...
i co dalej by nie rozbierac calej zwrotnicy??
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 03, 2006 9:45 am

co chcesz konkretnie zrobic przy tej zwrotnicy ??
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » śr maja 03, 2006 9:47 am

gosc pisze:co chcesz konkretnie zrobic przy tej zwrotnicy ??
Wlasnie wymienic te sworznie.
Z lewej poszlo bez wiekszych problemu ale z prawej nie dam rady.
To sa stare sworznie i chce je wymienic na nowe, kulowe.
Ostatnio zmieniony śr maja 03, 2006 9:53 am przez stef, łącznie zmieniany 1 raz.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 03, 2006 9:52 am

zdejmij tarcze kotwiczna szczek , odkrec prowadnice lozyska , wyjmij poloske , i napierdalaj od srodka :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr maja 03, 2006 10:31 am

W ksiażce uazowej był narysowany młotek :lol:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr maja 03, 2006 11:42 am

A jaki rodzaj sworzni masz???:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » śr maja 03, 2006 11:46 am

Bartmann pisze:A jaki rodzaj sworzni masz???:)
typ "pierwotny" :D

tuleka mosiężna się zaklepała, rozbieraj o nawalaj od środka ja tak samo miałem z jednym sworzniem

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » śr maja 03, 2006 12:21 pm

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 03, 2006 1:55 pm

to napisal ze sruba sie upier.olila :)21
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » śr maja 03, 2006 2:14 pm

A ja mam pytanko :wink: czy do nowych sworzni tych na łożyskach trzeba stosować podkładki regulacyjne ??
Legnica

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » śr maja 03, 2006 2:16 pm

yankee pisze:A ja mam pytanko :wink: czy do nowych sworzni tych na łożyskach trzeba stosować podkładki regulacyjne ??
taaaaaaaaaaaaa
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » śr maja 03, 2006 5:17 pm

bez urazy ale niektore pytania na forum do mnie rozbrajaja :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr maja 03, 2006 9:25 pm

yankee pisze:A ja mam pytanko :wink: czy do nowych sworzni tych na łożyskach trzeba stosować podkładki regulacyjne ??
No i te zasr@ne tuleje odpadają :)2 łożyskowe są lepsze i tańsze...wrzuć na poczatek maksymalnie dużo podkładek regulacyjnych żeby było z czego schodzić:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość