Jakie mosty najlepsze do UAZa??
Moderator: Student
Jakie mosty najlepsze do UAZa??
Zawiedziny troszkę ruskimi mostami zarzucam taki temacik.
Osobiście myślę nad mostami patrolowymi (z GRa) ale resztę pozostawił bym bez zmian...czyli silnik wołga..skrzynia i reduktor UAZ.
Ponoć mosty patrola nawet nieźle pasują...są tylko nieco szersze no i tylny wał byłby lekko ukośnie....
Po pierwsze czy pomysł dobry i czy ktos juz robił coś takiego?
Po drugie...jakieś lepsze...inne koncepcje?
Osobiście myślę nad mostami patrolowymi (z GRa) ale resztę pozostawił bym bez zmian...czyli silnik wołga..skrzynia i reduktor UAZ.
Ponoć mosty patrola nawet nieźle pasują...są tylko nieco szersze no i tylny wał byłby lekko ukośnie....
Po pierwsze czy pomysł dobry i czy ktos juz robił coś takiego?
Po drugie...jakieś lepsze...inne koncepcje?
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Z wielkością kółek się zgodzę,ale np.silnik jest za mocny,jak to chłopaki słusznie twierdzą w jednym z tematów o MB 240.Ja osobiście bym zarzucił parchowe bo zmoty takie jeżdżą no i jeżdżą...
niech sie wypowie ktoś kto ma tak pomotane i wg. mnie będzie najlepsza opinia.A co do afganów,to są solidniejsze od oryginałów?bo niewiem... 


Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
Hmmm w afganach też jest troche żelastwa do przewalania.....poza tym są kłopoty z częściami. Z silnika wołgi da się sporo mocy wykrzesać a zachowuje się lekkość (do zyczenia pozostawia moment i żywotność)....mosty patrola bo są mocne, dość łatwe w obsłudze i popularnie....szczególnie ważne u nas w Szczecinie gdzie nie ma ani jednego fachowca i ani jednego sklepu z częściami do uaza:(:( A szaleć nie chcę...chcę jeździć:):) Ci co szaleją to mielą mosty i będą mielić....jak mocne by nie były



http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
OK...ale ja chcę sprężyny no i full diff locka:):)gosc pisze:parchol k-160 i masz mocowania na resory
Ale najbardziej blokada....

Ostatnio zmieniony pt maja 05, 2006 6:42 pm przez Bartmann, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Spoczko opcje łatwiejszą też rozważam....akurat jest w szczecinie taki Hiszpaniec za małe pieniadze do wyrwania:):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
To jeżeli nie chcesz szaleć to po co robić takie numery
Mosty uazowskie jak dbasz i jeżdzisz mądrze to potrafią też troche pojeżdzić
Jak już robić to komplet zostawić tylko reduktor bo skrzynia będzie następnym słabym ogniwem które poleci
Mosty patrola nie waża pięć kilo więcej od uazowskich więc poczciwa wołga może być za słaba
Co do zawieszenia to już wahacze trzeba by było robić a to kolejna rzezba wiadomo w czym
O kwestiach układu kierowniczego,hamulcowego,wałach i innych duperelach to nawet nie wspominam
Najważniejsza kwestia to koszty ale jak kochasz swojego uaza i akurat masz jego równowartość (pod warunkiem że świerzy rocznikowo
) na taką zabawę to proszę bardzo zawsze możesz go póżniej sprzedać z wielkim trudem za 1/5 tego co wpakowałeś

Mosty uazowskie jak dbasz i jeżdzisz mądrze to potrafią też troche pojeżdzić
Jak już robić to komplet zostawić tylko reduktor bo skrzynia będzie następnym słabym ogniwem które poleci
Mosty patrola nie waża pięć kilo więcej od uazowskich więc poczciwa wołga może być za słaba

Co do zawieszenia to już wahacze trzeba by było robić a to kolejna rzezba wiadomo w czym
O kwestiach układu kierowniczego,hamulcowego,wałach i innych duperelach to nawet nie wspominam
Najważniejsza kwestia to koszty ale jak kochasz swojego uaza i akurat masz jego równowartość (pod warunkiem że świerzy rocznikowo

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
O ile dobrze mi się przypomina to hiszpan jest na resorach które to są pod mostemBartmann pisze:Spoczko opcje łatwiejszą też rozważam....akurat jest w szczecinie taki Hiszpaniec za małe pieniadze do wyrwania:):)
Jak już coś to postawić bude od uaza na komplet co nie będzie sprawa aż tak prostągosc pisze:lepiej kupic rame z mostami z parcha to sobie w holere roboty zaoszczedzisz, wiem co pisze
A bawić się w takie przeszcepy


"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
OK widzę, że parę słów wyjasnienia się należy.
Zacząłem startować i chcę dalej w rajdach...szukam optymalnego rozwiązania....układ hamulcowy akurat jest kolejnym za... mostami patrola.
Kierowniczy...nie wiem ale zapewne mnie ktoś oświeci:)
Mogę zostawić mosty UAZowe....ale są kłopotliwe w naprawie a szczególnie w regulacjach...reszta elementów układanki czyli silnik, skrzynia i reduktor to rozwiązania proste, w miarę trwałe...łatwe w naprwie
Raczej chodzi mi o poradę ogólnie...a pomysł z mostami nissana tak mi wpdał do głowy bo części do tego w bród na pobliskich szrotexach:)
Lisiur już teraz nie sprzedam UAZa za 1/5 tego co w niego władowałem...nie licząc czasu i nerwów...ewidentnie nie jest to kwestia kasy:):)
Zacząłem startować i chcę dalej w rajdach...szukam optymalnego rozwiązania....układ hamulcowy akurat jest kolejnym za... mostami patrola.
Kierowniczy...nie wiem ale zapewne mnie ktoś oświeci:)
Mogę zostawić mosty UAZowe....ale są kłopotliwe w naprawie a szczególnie w regulacjach...reszta elementów układanki czyli silnik, skrzynia i reduktor to rozwiązania proste, w miarę trwałe...łatwe w naprwie

Raczej chodzi mi o poradę ogólnie...a pomysł z mostami nissana tak mi wpdał do głowy bo części do tego w bród na pobliskich szrotexach:)
Lisiur już teraz nie sprzedam UAZa za 1/5 tego co w niego władowałem...nie licząc czasu i nerwów...ewidentnie nie jest to kwestia kasy:):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
tak na serio afgany przerobione na spręzyny - to jest dla ciebie ideał
zachowasz oryginalność uaza i auto da radę
też się kedyś tak zastanawiałem i wyszło mi że założenie afganów i opon 31 cali jest lepszym rozwiązaniem niż zakłądanie mostów od patrola.
a jeśłi chodzi o blokady to jednak najtańsze sa do uaza - szukaj "artura"
zachowasz oryginalność uaza i auto da radę
też się kedyś tak zastanawiałem i wyszło mi że założenie afganów i opon 31 cali jest lepszym rozwiązaniem niż zakłądanie mostów od patrola.
a jeśłi chodzi o blokady to jednak najtańsze sa do uaza - szukaj "artura"
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Ok ale czemu jest to lepsze....w nissanowych dostaję parę tematów w pakiecie....tarcze....blokadę na tył...wiesz zrozumienie jest drogą do mądrościkpeugeot pisze:tak na serio afgany przerobione na spręzyny - to jest dla ciebie ideał
zachowasz oryginalność uaza i auto da radę
też się kedyś tak zastanawiałem i wyszło mi że założenie afganów i opon 31 cali jest lepszym rozwiązaniem niż zakłądanie mostów od patrola.
a jeśłi chodzi o blokady to jednak najtańsze sa do uaza - szukaj "artura"


http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
ja tez jestem laik ale
uaz to ruska technologia lepsza czy gorsza ale ruska - mosty uaza oraz afgany były projektowane do tego auta i dlatego lepiej z nim współpracują.
afgany mają większy prześwit pod grucha o jakieś 8 cm oznacza to że aby mieć taki sam prześwit w nissanie trzeba by wsadzić opony o 3 cale wieksze więc około 33 - 35' - uaz tego nie wytrzyma.
jeśli chcesz poprawić trakcję uaza to - załóż blokadę do tyłu, zrób przegląd mostów i naucz sie jeździć na mostach uaza, nie daje się buta przy maksymanlieni skręconych kołach itd itp.
uaz sam w sobie jest świetną konstrukcją i ma swoje zalety.
jeśli chcesz tworzyć zmotę to myśl o tym globalnie a nie rozczulaj się na elementy.
chcesz wsadzić mosty nissana to i zmień silnik na jakąś 3 litrówkę w benzynie oraz wymień skrzynię i reduktor.
defakto taniej ci będzie kupić patrola niż motać uaza na patrolu.
podsumowując chcesz uaza - trzymaj się uaza i jego elementów - afgany lub blokady
chcesz mosty patrola - kup patrola - nawet lepeij kupic gr-a rozbitka i na nim bazować niż motać uaza - który poza ramą i nadwoziem już nie będzie uazem.
w iłży w zeszłym roku zły pies dokopał patrolowi GR na 35' - i to się ceni.
Naucz się wykorzystywać uaza

uaz to ruska technologia lepsza czy gorsza ale ruska - mosty uaza oraz afgany były projektowane do tego auta i dlatego lepiej z nim współpracują.
afgany mają większy prześwit pod grucha o jakieś 8 cm oznacza to że aby mieć taki sam prześwit w nissanie trzeba by wsadzić opony o 3 cale wieksze więc około 33 - 35' - uaz tego nie wytrzyma.
jeśli chcesz poprawić trakcję uaza to - załóż blokadę do tyłu, zrób przegląd mostów i naucz sie jeździć na mostach uaza, nie daje się buta przy maksymanlieni skręconych kołach itd itp.
uaz sam w sobie jest świetną konstrukcją i ma swoje zalety.
jeśli chcesz tworzyć zmotę to myśl o tym globalnie a nie rozczulaj się na elementy.
chcesz wsadzić mosty nissana to i zmień silnik na jakąś 3 litrówkę w benzynie oraz wymień skrzynię i reduktor.
defakto taniej ci będzie kupić patrola niż motać uaza na patrolu.
podsumowując chcesz uaza - trzymaj się uaza i jego elementów - afgany lub blokady
chcesz mosty patrola - kup patrola - nawet lepeij kupic gr-a rozbitka i na nim bazować niż motać uaza - który poza ramą i nadwoziem już nie będzie uazem.
w iłży w zeszłym roku zły pies dokopał patrolowi GR na 35' - i to się ceni.
Naucz się wykorzystywać uaza

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
a przy okazji padl mu przegub czy poloska.. nie pamietam juzkpeugeot pisze:[...]w iłży w zeszłym roku zły pies dokopał patrolowi GR na 35' - i to się ceni.
Naucz się wykorzystywać uaza

ale co racja to racja.. potrafi to niezle jezdzic czego dowodem wyniki na zlocie w Lasku
nie zmotane jeepy czy toyki ale uaz na slikach z wolga pod maska dal rade

tyle ze to imprezy bardziej towarzyskie, a nie przeprawowe w jakich zapewne gustuje Bartmann


No patrzcie go...Hołek kurna
A z czym się konkretnie nie zgadzasz????


A z czym się konkretnie nie zgadzasz????
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
ale ja swoim też już troche jeźdżę i niemogę złego słowa o tygrysie powiedzieć zawsze wraca na kołach do domu.
wg mnie awaryjność auta to przedewszytkim kierowca, a potem auto trzeba wiedzieć gdzie odpuścić a nie ciśnieniować.
po drugie tylko uaza nie boje się włładować w bagno po dach i wiem że gdy go wyjmę 30 minut na serwis i można dalej jechać
wg mnie awaryjność auta to przedewszytkim kierowca, a potem auto trzeba wiedzieć gdzie odpuścić a nie ciśnieniować.
po drugie tylko uaza nie boje się włładować w bagno po dach i wiem że gdy go wyjmę 30 minut na serwis i można dalej jechać
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
OKej...okej...sorry za Hołka
Ale jak narazie chłopaki nic mocno przeciw mostom nissana.
A afgany juz rozpatrywałem....w moim mieście to porażka...zero....a nawet mniej niz zero częsci i człowieka co by umiał cos przy tym zrobić.


Ale jak narazie chłopaki nic mocno przeciw mostom nissana.
A afgany juz rozpatrywałem....w moim mieście to porażka...zero....a nawet mniej niz zero częsci i człowieka co by umiał cos przy tym zrobić.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
bartmann masz tu linka
http://www.off-road.pl/modules.php?name ... s&album=39
do gościa co ma mosty z gr-a w uazie ( tylko on ma mocniejszy silnik ( gość się nazywa Dominik S. poszukaj go na forum on ci powie czy wołga da rady czy nie . Już kilka sezonów jeździ ))
jedynie On mi przychodzi do głowy co ma w uazie mosty z gr-a .
( tu http://www.yellowdream.pl/index_pl.htm możesz o gościa popytać jakiś blirzszy kontakt )
http://www.off-road.pl/modules.php?name ... s&album=39
do gościa co ma mosty z gr-a w uazie ( tylko on ma mocniejszy silnik ( gość się nazywa Dominik S. poszukaj go na forum on ci powie czy wołga da rady czy nie . Już kilka sezonów jeździ ))
jedynie On mi przychodzi do głowy co ma w uazie mosty z gr-a .
( tu http://www.yellowdream.pl/index_pl.htm możesz o gościa popytać jakiś blirzszy kontakt )
koledzy @Bartmann nie pyta sie o mosty uaza wiec nie udowadniajcie mu ze uaz jest lebszy bo .... . Jezeli chce mosty z innego wozka to szuka odpowiedzi na pytanie z jakiego . Gadanie typu niezmieniaj mostow tylko naucz sie jezdzic to glupota , trzeba wziasc pod uwage jak sie auto wykorzystuje , kiedy ja jezdzilem "w kolo komina " tez mialem uazowskie , na rajdach jezdzi sie INNACZEJ i na mostach GR zapomnialem co to znaczy uwazac na most zeby go nieukrecic , mialem blokade w moscie uaza i jedyne co moge o niej powiedziec to LIPA , patrol to jest most ktory mozna polecic bez obaw , @Bartmann kup parcha ,zaloz bude uaza i smigaj po wsze czasy ,amen 

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości