Za duzo oleju w silniku...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

notbad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
Lokalizacja: Śląsk

Za duzo oleju w silniku...

Post autor: notbad » pt maja 12, 2006 9:37 am

Wymieniałem wczoraj olej w syfie i jako ze nie mialem normalnych opakowań tylko pozyczyłem wiadro oleju z 200 l beczki nalałem troche za dużo do silnika (coś około 2 cm ponad stan na bagnecie) Teraz mam troche pietra bo cisnienie na liczniku po zapaleniu syfa (na korbe na razie bo nie dziala rozruch) od razu jest 2, a na ssaniu nawet 2,5 - boje sie troche czy nie wycisnie gdzie czego... Czy ktoś z Was przesadził kiedy z oliwą?? Myślicie ze trza teraz spuścić, do poziomu zalecanego na bagnecie?? Czy to wogole jest zagrozenie czy tylko lamentuje??

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » pt maja 12, 2006 10:09 am

ja bym spuscil

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » pt maja 12, 2006 10:27 am

Obowiązkowo, przecież to zaden problem.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pt maja 12, 2006 11:47 am

nie ma potrzeby odlewać jak nie cieknie gdzieś na silniku, więkrze konty w terenie będzie można zapodawać :D a w silniku nie ma prawa sie nic stać przez nadmiar taki, może olej gęsty zalany i ciśnienie troche skoczyło.
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Pierug 13
Posty: 340
Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Pierug 13 » pt maja 12, 2006 9:16 pm

Ja też bym zostawił zwłaszcza na trawersy. :D
~ 4x4 Tczew ~

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pt maja 12, 2006 9:33 pm

Jak już cieknie spod sznura to nie wylewaj.
Jak wcześniej nie ciekło to pewnie już cieknie jeśli troche pojeździłeś z takim stanem


Wał ma być nad lustrem oleju bo inaczej spieni olej.
Jak bedzie go za dużo to wywali sznur
Radziecka motoryzacja zna takie przypadki :)21
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

notbad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: notbad » pt maja 12, 2006 10:17 pm

ludu boski- jako ze głosy w dyskusji różne padały postanowiłem nie spuszczac, bo od przybytku głowa nie boli i pojechałem w teren- ciśnienie sie ustabilizowało, na poziomie 2,5 (az jestem zaskoczony) a ponadto pale go caly czas na korbe bo wyjalem rozrusznik- z nie malym trudem. Malo ze cisnienie na razie ok to nigdzie nie leje olejem- przed wyjazdem umyslem silnik zeby widziec co i jak - okazuje sie ze jak na razie jest gut

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt maja 12, 2006 10:22 pm

narazie :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » sob maja 13, 2006 12:13 am

gÓral świętokrzyski pisze:Jak już cieknie spod sznura to nie wylewaj.
Jak wcześniej nie ciekło to pewnie już cieknie jeśli troche pojeździłeś z takim.............
:)2 :)2 :)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » sob maja 13, 2006 11:39 am

gÓral świętokrzyski pisze:
Wał ma być nad lustrem oleju bo inaczej spieni olej.
Jak bedzie go za dużo to wywali sznur
Radziecka motoryzacja zna takie przypadki :)21

nie no chyba wał w oleju to jeszcze nie jest, ale jak jest to tak nie może być i olej trzeba zlać troche, bo kłopociki będą :wink:
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob maja 13, 2006 11:40 am

notbad pisze:ludu boski- jako ze głosy w dyskusji różne padały postanowiłem nie spuszczac, bo od przybytku głowa nie boli i pojechałem w teren- ciśnienie sie ustabilizowało, na poziomie 2,5 (az jestem zaskoczony) a ponadto pale go caly czas na korbe bo wyjalem rozrusznik- z nie malym trudem. Malo ze cisnienie na razie ok to nigdzie nie leje olejem- przed wyjazdem umyslem silnik zeby widziec co i jak - okazuje sie ze jak na razie jest gut
masz tylko 2,5 na zimnym silniku :o
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob maja 13, 2006 7:33 pm

mudder pisze:
notbad pisze:ludu boski- jako ze głosy w dyskusji różne padały postanowiłem nie spuszczac, bo od przybytku głowa nie boli i pojechałem w teren- ciśnienie sie ustabilizowało, na poziomie 2,5 (az jestem zaskoczony) a ponadto pale go caly czas na korbe bo wyjalem rozrusznik- z nie malym trudem. Malo ze cisnienie na razie ok to nigdzie nie leje olejem- przed wyjazdem umyslem silnik zeby widziec co i jak - okazuje sie ze jak na razie jest gut
masz tylko 2,5 na zimnym silniku :o
.....2,5 atm....na zimnym i 0,5 na gorącym..........czyli w normie :lol: :lol: :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz maja 14, 2006 9:25 am

faziuaz pisze:
.....2,5 atm....na zimnym i 0,5 na gorącym..........czyli w normie :lol: :lol: :lol:
:)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

notbad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: notbad » ndz maja 14, 2006 10:07 am

mam 2,5 na zimnym na ssaniu a na ciepłym w terenie około 3

Czy istnieje jakis banalny (prosty) spoosób na sprawdzenie czy wał jest nad czy pod lustrem oleju??

Nadal nie ma wycieków nigdzie- silnik suchy- nawet w okolicach sznurka

Wciąż nie upuściłem mu krwii i jeżdże choć bardzo mało na duzej ilości oleju-

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » ndz maja 14, 2006 11:36 am

co za problem spuścić??

Klucz 28 albo 30 zresztą nie pamiętam jaki i upuszczasz mu troche

W skrzyni w mostach może być więcej ale w silniku powinoo być tyle ile trzeba
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz maja 14, 2006 1:19 pm

motokogut pisze: więkrze konty
a co to? :o

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz maja 14, 2006 1:21 pm

LR_Olek pisze:
motokogut pisze: więkrze konty
a co to? :o
takie duże kontowniki :lol: :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » ndz maja 14, 2006 3:54 pm

notbad pisze:Czy istnieje jakis banalny (prosty) spoosób na sprawdzenie czy wał jest nad czy pod lustrem oleju??

Nadal nie ma wycieków nigdzie- silnik suchy- nawet w okolicach sznurka

Wciąż nie upuściłem mu krwii i jeżdże choć bardzo mało na duzej ilości oleju-
Chłopaku, pofatyguj sie pod auto i upuść oleju tak żeby było zgodnie z miarką, generalna zasada jest taka jak opisali wyżej, jak przelejesz ponad stan to dość szybko wywala uszczelniacze i zaczyna sie z silnika po prostu lać, a naprawa tego to nie jest 10 minut tylko rozgrzebanie całego dołu silnika, niestety, te sznury zeby wymienić to trzeba wał zrzucić, czyli wyjąć też skrzynie biegów.

Nie chce ci sie teraz poświęcić 10 minut, to za czas jakiś będziesz miał miesięczny remoncik, twój wybór
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » ndz maja 14, 2006 6:30 pm

mudder pisze:
LR_Olek pisze:
motokogut pisze: więkrze konty
a co to? :o
takie duże kontowniki :lol: :)21
:oops: taki mały defekt wyrazu :wink:
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » ndz maja 14, 2006 6:33 pm

wyklepać, zaszpachlować i pomalować ?? ?? ?? :)20
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz maja 14, 2006 10:30 pm

motokogut pisze:wyklepać, zaszpachlować i pomalować ?? ?? ?? :)20
...........i zezlomowac :wink:

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » pn maja 15, 2006 1:13 pm

Jak nie chcesz odkręcać korka to wsadz w miejsce bagnetu rurkę i zaciągnij olej. W ciągu pól godzinki zleci ci z litr do bulelki pod silnikiem.
Poziomu nie warto przekraczać bo wprawdzie się to wypali ale silnikowi nie pomoże.
2.5 na zimnym to trochę mało. Ja na zimnym mam pod 4 a na gorącym minimum 1

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

poziom oleju

Post autor: ub40 » wt maja 16, 2006 10:02 am

W silniku uaziora moze byc spokojnie okolo 7 litrow oleju i nic sie nie dzieje, no chyba ze kolega nalal z dziesiac to juz za duzo.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

notbad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: notbad » wt maja 16, 2006 11:29 am

Ilu ludzi tyle opinii-spuszczać czy nie spuszczać (oczywiście nie się) o to jest pytanie:lol: jak to w zyciu na najprostsze pytania najtrudniej jest uzyskać odpowiedź :-?

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt maja 16, 2006 11:40 am

notbad pisze:Ilu ludzi tyle opinii-spuszczać czy nie spuszczać (oczywiście nie się) o to jest pytanie:lol: jak to w zyciu na najprostsze pytania najtrudniej jest uzyskać odpowiedź :-?
Bo wszyscy leja tyle ile potrzeba i nie maja problemow :-

Zablokowany

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości