gaznik k126

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
whisky_snake
 
 
Posty: 1097
Rejestracja: czw maja 18, 2006 2:28 am
Lokalizacja: Rzeszow / Strzyzow

gaznik k126

Post autor: whisky_snake » czw maja 18, 2006 2:36 am

witam jestem tu nowy
mam takie pytanko do praktykow mam nowy gaznik k126 chce go zamotac co gadziny mam padajacy 131 ale pare osob zeznalo mi ze po jego zainstalowani gadzina zacznie mi wciagac w okolicy 40 litrow czy to prawda czy wyssana z palca opowiastka i o ile to mozliwe prosil bym o jakies info co i jak zrobic ew linki do jakichs docow
pozdr

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: śr maja 03, 2006 8:48 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: gaznik k126

Post autor: robertik » czw maja 18, 2006 5:14 am

whisky_snake pisze:witam jestem tu nowy
mam takie pytanko do praktykow mam nowy gaznik k126 chce go zamotac co gadziny mam padajacy 131 ale pare osob zeznalo mi ze po jego zainstalowani gadzina zacznie mi wciagac w okolicy 40 litrow czy to prawda czy wyssana z palca opowiastka i o ile to mozliwe prosil bym o jakies info co i jak zrobic ew linki do jakichs docow
pozdr
Dla mnie to bajka, mialem taki i samochodzik chodzil bardzo fajnie i bez nadmiernego apetytu.
Najwazniejsze pytanie w tej chwili to jaki masz kolektor okragly czy kwadratowy, bo to moze zalatwic sprawe.

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw maja 18, 2006 8:02 am

Kup nowego solexa i po klopocie...
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw maja 18, 2006 8:07 am

K126 wcale nie jest zły i nowy kosztuje dwa razy mniej od solexa
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw maja 18, 2006 7:25 pm

.....a ja ci mówię kup sobie Pierburga 2E2,i po kłopocie...... :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
whisky_snake
 
 
Posty: 1097
Rejestracja: czw maja 18, 2006 2:28 am
Lokalizacja: Rzeszow / Strzyzow

Re: gaznik k126

Post autor: whisky_snake » czw maja 18, 2006 11:06 pm

Dla mnie to bajka, mialem taki i samochodzik chodzil bardzo fajnie i bez nadmiernego apetytu.
Najwazniejsze pytanie w tej chwili to jaki masz kolektor okragly czy kwadratowy, bo to moze zalatwic sprawe.[/quote]

mam okragly kolektor (aktualnie k131 ale sie rozsypal po wpadce w mala dziure ) ale podobno jest przejsciowka z prostokatnego na okragly dostepna latwo jutro sie dowiem jade do sklepu gdzie ponoc to maja a chcialbym miec pewnosc ze weekendowe bloto przezyje nie na linie

Dla innych jak wyzej mam nowiutki na blacie wiec nie chce nic innego kupiwac tylko chcialem sie upewnic ze sie nie zdziwie przy spalaniu

oraz pytanko do tych co uzywali 126 i do czego podlaczyc i czy uzywac te boczna pompke bo jestem nie kumaty

pozdr

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: gaznik k126

Post autor: SebastianS » pt maja 19, 2006 2:43 pm

whisky_snake pisze:Dla mnie to bajka, mialem taki i samochodzik chodzil bardzo fajnie i bez nadmiernego apetytu.
Najwazniejsze pytanie w tej chwili to jaki masz kolektor okragly czy kwadratowy, bo to moze zalatwic sprawe.
mam okragly kolektor (aktualnie k131 ale sie rozsypal po wpadce w mala dziure ) ale podobno jest przejsciowka z prostokatnego na okragly dostepna latwo jutro sie dowiem jade do sklepu gdzie ponoc to maja a chcialbym miec pewnosc ze weekendowe bloto przezyje nie na linie

Dla innych jak wyzej mam nowiutki na blacie wiec nie chce nic innego kupiwac tylko chcialem sie upewnic ze sie nie zdziwie przy spalaniu

oraz pytanko do tych co uzywali 126 i do czego podlaczyc i czy uzywac te boczna pompke bo jestem nie kumaty

pozdr[/quote]
Boczną pompkę?? Ty chyba masz K126 B (ruskie W) - czyli wersję od gaza 66 V8!!!! Bo rozumiem, że pompką nazywasz membranę sterującą wychyłem przepustnic, nota bene, otwierających się jednocześnie, na wspólnej osi??

Tobie potrzebny byłby K 126 G z wołgi, ze stopniowym uchylaniem przepustnic!

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: gaznik k126

Post autor: Olek1605 » pt maja 19, 2006 5:53 pm

u mnie samochód pali na tym gaźniku w normie nie prawdą jest to co ci mówili. tylko trzeba odpowiednio ustawić i jest dobrze.

Awatar użytkownika
whisky_snake
 
 
Posty: 1097
Rejestracja: czw maja 18, 2006 2:28 am
Lokalizacja: Rzeszow / Strzyzow

Re: gaznik k126

Post autor: whisky_snake » pt maja 19, 2006 6:08 pm

SebastianS pisze: Boczną pompkę?? Ty chyba masz K126 B (ruskie W) - czyli wersję od gaza 66 V8!!!! Bo rozumiem, że pompką nazywasz membranę sterującą wychyłem przepustnic, nota bene, otwierających się jednocześnie, na wspólnej osi??

Tobie potrzebny byłby K 126 G z wołgi, ze stopniowym uchylaniem przepustnic!
dokladnie tak jak piszesz taki mam nowencja
jak go uzyc ??

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Re: gaznik k126

Post autor: SebastianS » sob maja 20, 2006 8:31 am

whisky_snake pisze:
SebastianS pisze: Boczną pompkę?? Ty chyba masz K126 B (ruskie W) - czyli wersję od gaza 66 V8!!!! Bo rozumiem, że pompką nazywasz membranę sterującą wychyłem przepustnic, nota bene, otwierających się jednocześnie, na wspólnej osi??

Tobie potrzebny byłby K 126 G z wołgi, ze stopniowym uchylaniem przepustnic!
dokladnie tak jak piszesz taki mam nowencja
jak go uzyc ??
na tym gaźniku faktycznie będzie dużo palił, właśnie ze względu na to że przepustnice otwierają się jednocześnie. No i dysze paliwowe większe są. Jeśli się upierasz używać go, to musisz zmniejszyć dysze paliwowe, a system sterowana przepustnic przez tą membranę całkiem odpiąć - służyło to w gazie 66 do ograniczania max obrotów i było podpięte do czegoś w rodzaju wakupompy.
Aaaa, jeszcze jedno - wydatek pompki przyspieszającej - trzeba go zmniejszyć trochę.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob maja 20, 2006 8:44 am

Chyba prościej bedzie jednak zamienić na K 126G
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » sob maja 20, 2006 8:47 am

Zgadza się...

Awatar użytkownika
whisky_snake
 
 
Posty: 1097
Rejestracja: czw maja 18, 2006 2:28 am
Lokalizacja: Rzeszow / Strzyzow

Post autor: whisky_snake » ndz maja 21, 2006 2:18 am

SebastianS pisze:Zgadza się...
To se na razie daje wies spokuj podmienie nowe bebechy do k131 i styknie
wiec ten trza bedzie opchnac albo zamienic za cosik innego
dzieki za info
pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości