pytanie dotyczące UAZ-a 452
Moderator: Student
pytanie dotyczące UAZ-a 452
witam, mam znowu parę pytań dotyczących UAZ-a,
+jakie są pojemności baków z paliwem w 452, (bo nie jestem pewien czy jest to 80 + 40)
+czy przejdzie mi przegląd jeżeli kapie trochę olej jak się rozgrzeje?? (może to pytanie retoryczne ale słyszałem ze to wszystkie tak mają)
+dlaczego po dziurach strasznie podskakuje?? - czy te zawieszenie nie może troche tłumić tych dziur??
+ bieg szosowy to powinien być: dolna wajha do przodu maksymalnie a górna to tyłu? oczywiście w UAZie 452 (ogórek)
+jakie są pojemności baków z paliwem w 452, (bo nie jestem pewien czy jest to 80 + 40)
+czy przejdzie mi przegląd jeżeli kapie trochę olej jak się rozgrzeje?? (może to pytanie retoryczne ale słyszałem ze to wszystkie tak mają)
+dlaczego po dziurach strasznie podskakuje?? - czy te zawieszenie nie może troche tłumić tych dziur??
+ bieg szosowy to powinien być: dolna wajha do przodu maksymalnie a górna to tyłu? oczywiście w UAZie 452 (ogórek)
Grzegorz
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
dolna i gornaPrzemekslaw pisze:Ad.3. Masz zawieszenie na amorkach ramieniowych czy teleskopowychJeżeli ramienówki to szukaj na forum sposobu jak przerobić i sprawa się odmieni
![]()
Ad.4. Wajchca dolna i górnaczy prawa i lewa... :roll:

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: pytanie dotyczące UAZ-a 452
1)bylbym sklonny ze raczej 40 pare i 30 pareDigidy123 pisze:witam, mam znowu parę pytań dotyczących UAZ-a,
+jakie są pojemności baków z paliwem w 452, (bo nie jestem pewien czy jest to 80 + 40)
+czy przejdzie mi przegląd jeżeli kapie trochę olej jak się rozgrzeje?? (może to pytanie retoryczne ale słyszałem ze to wszystkie tak mają)
2)nie wszystkie

ZG 5.2 96r.
pisali mi na forum o UAZ-ie 452, że niby tak samo m przełączanie biegu terenowego a szosowego, jechałem nim bez problemu (żeby się nie męczył) 70km/h wiec z tego wynika ze dobrze mam przełączone (kolega mi powiedział ze te biegi za krótkie dlatego nie byłem pewien) czy mogę włączyć bieg terenowy jeżeli nie mam napędu 4x4 włączonego??
te zbiorniki na pewno nie mają 30 litrów jeżeli są takie duże( w 459 są 2 po 40 a na pewno 452 jest bardziej przystosowany na dłuższe trasy)
w lewym mam do pełna zatankowane więc nie wiem ile wkońcu jest (ale widze ze jest przechylony lekko na lewą strone
te zbiorniki na pewno nie mają 30 litrów jeżeli są takie duże( w 459 są 2 po 40 a na pewno 452 jest bardziej przystosowany na dłuższe trasy)
w lewym mam do pełna zatankowane więc nie wiem ile wkońcu jest (ale widze ze jest przechylony lekko na lewą strone

Grzegorz
-
- Posty: 416
- Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
- Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
- Kontaktowanie:
W produktach ruskiej technologii wszystko się da – jak nie zakręcisz sprzęgiełek to możesz mieć zredukowany napęd tylko na tył…
Baki w ogórku są większe u mnie jeden właśnie około 35-40l drugi dużo większy min 70l.
Baki w ogórku są większe u mnie jeden właśnie około 35-40l drugi dużo większy min 70l.
Ogórek jedzie naprawdę dobrze jak masz 0,5 tony na pace, inaczej podczas szybkiej jazdy po typowej dziurawej polnej drodze zamiata tyłem na wszystkie strony.+dlaczego po dziurach strasznie podskakuje?? - czy te zawieszenie nie może troche tłumić tych dziur??
Aktualnie Galloper 2,5TD w roli ciągnika do przyczepy z kajakami
http://www.ForumJurajskie.pl
http://www.ForumJurajskie.pl
-
- Posty: 416
- Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
- Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
- Kontaktowanie:
Czemu - jeżeli sprzęgiełka masz wykręcone i przełączysz dźwignią na 4x4 to napęd jest przekazywany tylko na tył, a przedni wał i zawartość gruchy kręci się po próżnicy - tu mamy jasność? W tym momencie jak zapniesz reduktor to co się stanie??kuki469 pisze:Coś chyba Majkel konfabulujesz
p.s.
Słyszałem że będziesz u Piotrka
Aktualnie Galloper 2,5TD w roli ciągnika do przyczepy z kajakami
http://www.ForumJurajskie.pl
http://www.ForumJurajskie.pl
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
manual nie zaleca takiego postepowaniaMichał pisze:Czemu - jeżeli sprzęgiełka masz wykręcone i przełączysz dźwignią na 4x4 to napęd jest przekazywany tylko na tył, a przedni wał i zawartość gruchy kręci się po próżnicy - tu mamy jasność? W tym momencie jak zapniesz reduktor to co się stanie??kuki469 pisze:Coś chyba Majkel konfabulujesz
p.s.
Słyszałem że będziesz u Piotrka
-
- Posty: 416
- Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
- Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
- Kontaktowanie:
Odpowiadałem na pytanie o taką możliwość, a wpływ takiego postępowania na mechanikę to zupełnie inna sprawachiquito83 pisze:manual nie zaleca takiego postepowania

Aktualnie Galloper 2,5TD w roli ciągnika do przyczepy z kajakami
http://www.ForumJurajskie.pl
http://www.ForumJurajskie.pl
uaz452
Lewy zbiornik jako glowny ze wskaznikiem paliwa to jest 55 litrow a prawy jako rezerwowy 35 litrow. Dzwignia krotsza do przody to wlaczenie przedniego napedu. Dzwignia dluzsza do tylu raz to wylaczenie napedu a dwa to zredukowanie o polowe. Przy dobrze dzialajacej skrzyni rozdzielczej nie jest mozliwe wlaczenie reduktora bez wlaczenia przedniego napedu.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
jeżeli chodzi o zawieszenie to jest tak twarde, ze musze jakies pasy sobie dorobić albo w kasku jeździć po takich dziurach gdzie osobowy przejedzie- opony mam standardowe, jak jechalem jakies 25km/h i byl "garb" spowolniający na jezdni to nie miałem miłych odczuć pod względem komfortu, a przecież nie bede balastu wozil ze sobą- a nie mówiąc o takiej skrzyni co mam na pace ze także skacze a co dopiero bedzie z ciężarem??- będe latal na wszystkie strony ulicy???
Ostatnio zmieniony śr maja 24, 2006 10:51 pm przez Digidy123, łącznie zmieniany 2 razy.
Grzegorz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości