Strona 1 z 3
GAŹNIK
: pt cze 02, 2006 3:41 pm
autor: Olek1605
mam pytanie czy na wskazanym na zdjęciu miejscu może się lekko przedostawać paliwo po wciśnięciu pedału gazu na zgaszonym silniku.
czy jest to może jakaś wada??prosze o nie kasztanienie.
http://img183.imageshack.us/my.php?image=uaz0092pw.jpg
: sob cze 03, 2006 12:12 am
autor: Przemekslaw
U siebie czegoś takiego nie zanotowałem... kabel od podcisnienia sciągnięty do zdjęcia ?
: sob cze 03, 2006 12:28 am
autor: klucz13
Nie powinno ciec na ośce
: sob cze 03, 2006 12:35 am
autor: klucz13
I będzie tamtędy ciągnoł lewe powietrze

: sob cze 03, 2006 10:56 am
autor: KleryK
Jak cieknie znaczy ¿e luzy s± i wywalaj ten ga¼nik i kupuj K131

du¿o lepszy o K129.
: sob cze 03, 2006 11:00 am
autor: SebastianS
choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.
Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
: sob cze 03, 2006 4:11 pm
autor: faziuaz
.....jak "pompuje"pedałem gazu.......pompka przyśpieszacza podaje paliwo.........no może się tak dziać gdy luzy na przepustnicy....
: sob cze 03, 2006 7:05 pm
autor: Olek1605
Przemekslaw pisze:U siebie czegoś takiego nie zanotowałem... kabel od podcisnienia sciągnięty do zdjęcia ?
sory za głupie pytanie ale który jest od podciśnienia??
: sob cze 03, 2006 7:12 pm
autor: gosc
: sob cze 03, 2006 7:35 pm
autor: Olek1605
gosc pisze:
do czego powinna być podłączona??
: sob cze 03, 2006 7:37 pm
autor: gosc
do obudowy filtra pow pod kruccem od odmy
: sob cze 03, 2006 7:49 pm
autor: klucz13
SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.
Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz
I przepały 24l/100km

: sob cze 03, 2006 8:06 pm
autor: Olek1605
klucz13 pisze:SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.
Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz
I przepały 24l/100km

niebardzo rozumiem czy możesz jaśniej
: sob cze 03, 2006 8:11 pm
autor: Przemekslaw
Olek1605 pisze:Przemekslaw pisze:U siebie czegoś takiego nie zanotowałem... kabel od podcisnienia sciągnięty do zdjęcia ?
sory za głupie pytanie ale który jest od podciśnienia??
Gość już chyba objasnił

: sob cze 03, 2006 8:16 pm
autor: klucz13
Olek1605 pisze:klucz13 pisze:SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.
Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz
I przepały 24l/100km

niebardzo rozumiem czy możesz jaśniej
Ma luzy że cieknie wacha to w drógą stronę będzie ciągnąć powietrze" lewe"
a jego ilość może zależeć od uchylenia przepustnicy i z regulacji nici a wtedy bedzie palił jak wariat i nie równo chodził

: sob cze 03, 2006 8:34 pm
autor: Olek1605
klucz13 pisze:Olek1605 pisze:klucz13 pisze:
Ciekawe jak go wyregulujesz
I przepały 24l/100km

niebardzo rozumiem czy możesz jaśniej
Ma luzy że cieknie wacha to w drógą stronę będzie ciągnąć powietrze" lewe"
a jego ilość może zależeć od uchylenia przepustnicy i z regulacji nici a wtedy bedzie palił jak wariat i nie równo chodził

to dziwne bo chodzi równo tylko że pali dużo i chodzi na ssaniu na początku przez bardzo długi czas bo bez gaśnie. czyli to jest wina czego??
lewe powietrze ośka czy coś jeszcze może ta rurka niepodłączona??
: ndz cze 04, 2006 6:24 pm
autor: Olek1605
czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie??
: ndz cze 04, 2006 9:03 pm
autor: wladimir.r
gosc pisze:do obudowy filtra pow pod kruccem od odmy
Gdzie??

A nie do aparatu zapłonowego??

: ndz cze 04, 2006 9:13 pm
autor: Olek1605
wladimir.r pisze:gosc pisze:do obudowy filtra pow pod kruccem od odmy
Gdzie??

A nie do aparatu zapłonowego??

do aparatu zapłonowego to jest z drugiej strony gaźnika
: ndz cze 04, 2006 9:28 pm
autor: wladimir.r
Aaaa... Czyli mówimy o tej stronie.

: ndz cze 04, 2006 9:32 pm
autor: Olek1605
wladimir.r pisze:Aaaa... Czyli mówimy o tej stronie.

mówimy o tej co na zdjęciu
: ndz cze 04, 2006 9:40 pm
autor: wladimir.r
No tera to joooo... Zdziczałem na początku.

: pn cze 05, 2006 4:50 am
autor: SebastianS
klucz13 pisze:SebastianS pisze:choćby ośka była bardzo nawet dobrze ułożyskowana - zawsze będzie tam luz. Więc jeśli gaxnik przeleje na zamkniętą przepustnicę (zbierze się trochę paiwa na niej) - wycieknie ono właśnie tamtędy.
Więc raczej obadaj, czemu Ci gaźnik puszcza paliwko na zamkniętą przepustnicę, ośką się aż tak nie przejmuj.
Ciekawe jak go wyregulujesz
I przepały 24l/100km

e, no jak ośka miałaby być wyje.bana jakoś ekstremalnie, to jasne że jest problem z regulacją
wolnych obrotów. Ale nie przesadzaj, że aż tak rzutuje on na zużycie paliwa na wyższych obrotach - w końcu przy obciążeniu silnika i obrotach rzędu - powiedzmy - 2500 - przez ośkę zasysany jest jakiś nieistotny ułamek całości powietrza...
: pn cze 05, 2006 6:29 pm
autor: klucz13
SebastianS pisze: w końcu przy obciążeniu silnika i obrotach rzędu - powiedzmy - 2500 - przez ośkę zasysany jest jakiś nieistotny ułamek całości powietrza...
Wystarczy żeby ustawienia poszły w pizdu

: wt cze 06, 2006 8:44 am
autor: SebastianS
eee, jesteś małego ducha

Nie takie się z Józkiem rzeczy po pijanemu robiło
