Strona 1 z 3

jaki silnik do uaza??

: pn cze 05, 2006 8:47 pm
autor: Rocky 469B
Witam wszystkich!! Imie moje Andrzej i chcialbym poruszyc temat o wsadzeniu do uaza najbardziej odpowiednego silnika.Wiem ze temat ten byl poruszany wiele razy. Od około 3h czytam rozne wypowiedzi na tym forum i tak szczerze nie dowiedzialem sie zbyt wiele. Chcialbym miec uaza ktory bedzie dobrze smigal po czarnym, ale i dobrze spisywal sie w terenie. zawrotne predkosci nie sa mi potrzebne, wazne zeby byl bezawaryjny (dosc) w miare ekonomiczny i zebym byl zadowolony ;) nie wiem czy diesel czy benzynka, bo wszyscy najlepiej mowia o swoim. Ja chce miec poprostu dobre autko, z silnikiem ktory nie padnie tak szybko jak moj... zeby mona bylo mu depnac, zeby poszalec, zeby dobrze w teren wjezdzac i na czarnym tez jezdzic w miare... czy jest to wogole mozliwe?? noi jak to jest ze zmiana silnika i dowodem rejestracyjnym, jak to prawnie wyglada?? wielkie dzieki za wszelkie porady i pomysly!! pozdrawiam!!

Re: jaki silnik do uaza??

: pn cze 05, 2006 8:51 pm
autor: mudder
Rocky 469B pisze:Witam wszystkich!! Imie moje Andrzej i chcialbym poruszyc temat o wsadzeniu do uaza najbardziej odpowiednego silnika.Wiem ze temat ten byl poruszany wiele razy. Od około 3h czytam rozne wypowiedzi na tym forum i tak szczerze nie dowiedzialem sie zbyt wiele. Chcialbym miec uaza ktory bedzie dobrze smigal po czarnym, ale i dobrze spisywal sie w terenie. zawrotne predkosci nie sa mi potrzebne, wazne zeby byl bezawaryjny (dosc) w miare ekonomiczny i zebym byl zadowolony ;) nie wiem czy diesel czy benzynka, bo wszyscy najlepiej mowia o swoim. Ja chce miec poprostu dobre autko, z silnikiem ktory nie padnie tak szybko jak moj... zeby mona bylo mu depnac, zeby poszalec, zeby dobrze w teren wjezdzac i na czarnym tez jezdzic w miare... czy jest to wogole mozliwe?? noi jak to jest ze zmiana silnika i dowodem rejestracyjnym, jak to prawnie wyglada?? wielkie dzieki za wszelkie porady i pomysly!! pozdrawiam!!
Najlepszym silnikiem do uaza jest silnik od uaza tyle tylko że należy go trochę poprawić między innymi wyważyć wał(można też zredukować przeciwwagi) sprzęgło oraz docisk splanować głowice ok. 2 mm oraz wypolerować kolektory do tego porządnie wyregulowany gaźnik badź porządna instalacja gazowa również dobrze wyregulowana i tym sposobem możemy osiągnąć nawet 130 KM z uazowskiego silnika

: pn cze 05, 2006 8:52 pm
autor: klucz13
Andoria z żuka :)21

: pn cze 05, 2006 9:07 pm
autor: Rocky 469B
powiem tak, silnik ktory mam ropedzal moja bude do 100 km/h. na benzynie a na gazie to wole nie wspominac. w terenie nie radzil sobie zbytnio bo slabo reagowal na gaz... w koncu przekrecila mi sie panewka na 2 korbowodzie... silnik juz wyjalem, skrzynie biegow tez. zabieram sie za bitexowanie... a nie wiem czy warto inwestowac duzy hajs na remont tego silnika.

: pn cze 05, 2006 9:09 pm
autor: yankee
I sie zaraz zacznie :D

: pn cze 05, 2006 9:09 pm
autor: Ml_Kruszka18
Ja polecam 3.0D od mercedesa 123 chwale co mam, w terenowce duzo nie chlapie, po czarnym pojezdzic, w lesie poszalejesz, jak zdrowy motor to przez dlugie lata spokój.Chociaż mam juz jeden sztywny na swoim koncie :wink: :)21

: pn cze 05, 2006 9:13 pm
autor: mudder
Rocky 469B pisze:powiem tak, silnik ktory mam ropedzal moja bude do 100 km/h. na benzynie a na gazie to wole nie wspominac. w terenie nie radzil sobie zbytnio bo slabo reagowal na gaz... w koncu przekrecila mi sie panewka na 2 korbowodzie... silnik juz wyjalem, skrzynie biegow tez. zabieram sie za bitexowanie... a nie wiem czy warto inwestowac duzy hajs na remont tego silnika.
wg. mnie warto ja zapłaciłem 2000pln i warto gdyż po honowaniu i wykonaniu powyższych czynności silnik żwawo reaguje na gaz i mocy mu nie brakuje :)21 kręci się do 6000

: pn cze 05, 2006 9:14 pm
autor: vandall1
2.3 merc benzyna ze 124 :)2 :wink:

: pn cze 05, 2006 9:14 pm
autor: Rocky 469B
a ile trzeba dac za taka przerobke i silnik?? bo mechanikiem to ja nie jestem. oczywiscie wyjac silnik i rozlozyc go to nie problem, a teraz zamontowanie i dopasowanie nowego to inna sprawa... a jak sie to ma z dokumentami i kwestia prawna??

: pn cze 05, 2006 9:16 pm
autor: Rocky 469B
mysle ze z oryginalnego silnika to juz zrezygnuje... bo 2tys za remont = 1.5tys za inst gaz... bo moja stracila waznosc...

: pn cze 05, 2006 9:18 pm
autor: zaq
Dawaj na priv do pierzynki on Ci zmota taki silnik, że odlecisz :)21

Re: jaki silnik do uaza??

: pn cze 05, 2006 9:20 pm
autor: motokogut
Rocky 469B pisze:Witam wszystkich!! Imie moje Andrzej i chcialbym poruszyc temat o wsadzeniu do uaza najbardziej odpowiednego silnika.Wiem ze temat ten byl poruszany wiele razy. Od około 3h czytam rozne wypowiedzi na tym forum i tak szczerze nie dowiedzialem sie zbyt wiele. Chcialbym miec uaza ktory bedzie dobrze smigal po czarnym, ale i dobrze spisywal sie w terenie. zawrotne predkosci nie sa mi potrzebne, wazne zeby byl bezawaryjny (dosc) w miare ekonomiczny i zebym byl zadowolony ;) nie wiem czy diesel czy benzynka, bo wszyscy najlepiej mowia o swoim. Ja chce miec poprostu dobre autko, z silnikiem ktory nie padnie tak szybko jak moj... zeby mona bylo mu depnac, zeby poszalec, zeby dobrze w teren wjezdzac i na czarnym tez jezdzic w miare... czy jest to wogole mozliwe?? noi jak to jest ze zmiana silnika i dowodem rejestracyjnym, jak to prawnie wyglada?? wielkie dzieki za wszelkie porady i pomysly!! pozdrawiam!!
...tak to panu tylko w erze dopasóją :wink:................ ja polecam 300D :)2

: pn cze 05, 2006 9:22 pm
autor: Rocky 469B
a czy daloby sie jakos przekonac mnie o wyborze 300D z MB?? prosilbym tu o opis jak taki uazik 300D sobie radzi...

Re: jaki silnik do uaza??

: pn cze 05, 2006 9:23 pm
autor: klucz13
motokogut pisze:............ ja polecam 300D :)2
Za ciężki :)21

: pn cze 05, 2006 9:24 pm
autor: Rocky 469B
skoro za ciezki to co bedzie dobre... a 2.3E??

: pn cze 05, 2006 9:26 pm
autor: Ml_Kruszka18
jak kupisz wersje 88 konną to naprawde przyjemnie sie z takim motorem jezdzi, jeszcze kwesti :wink: a czego wymagasz od swojego uaza

: pn cze 05, 2006 9:26 pm
autor: klucz13
Rocky 469B pisze:skoro za ciezki to co bedzie dobre... a 2.3E??
2,5E lepszy :)21

: pn cze 05, 2006 9:28 pm
autor: Rocky 469B
a jak to wyglada z 2.3E albo 2.5E?? jak spalanie, osiagi i tym podobne?? ja chce zebym mogl swobodnie sobie nim smigac. nie wymagam zeby byla to jakas super rajdowka...

: pn cze 05, 2006 9:30 pm
autor: klucz13
Rocky 469B pisze:a jak to wyglada z 2.3E albo 2.5E?? jak spalanie, osiagi i tym podobne?? ja chce zebym mogl swobodnie sobie nim smigac. nie wymagam zeby byla to jakas super rajdowka...
No palą troszkę ale masz pałera :)21

: pn cze 05, 2006 9:30 pm
autor: Ml_Kruszka18
spotkalem sie z opinia ze 2.5E duzo pali, chyba ze kwestie ekonomi odstawiamy :lol:

: pn cze 05, 2006 9:31 pm
autor: Rocky 469B
kwestia spalania jak dla mnie tez jest wazna... fajnie by bylo jakby sie w 12 miescil.. ;) o ile tak sie da...

: pn cze 05, 2006 9:32 pm
autor: vandall1
No trza samemu poszukać na znanych portalach...
Trzeba załatwiać ze skrzynią biegów,przerabiać reduktor i dokonać paru innych modyfikacji.W sumie wychodzi sporo,ale warto.

: pn cze 05, 2006 9:36 pm
autor: Rocky 469B
ie gdzies pali 2.3 E?? lepiej sprawuje sie od sredniej jakosci oryginalu??

: pn cze 05, 2006 9:36 pm
autor: motokogut
a może ten 300TD R6 chyba nie jest cieżki. ale ja tylko proponóje nie znam tego silnika :roll:

: pn cze 05, 2006 9:40 pm
autor: mudder
motokogut pisze:a może ten 300TD R6 chyba nie jest cieżki. ale ja tylko proponóje nie znam tego silnika :roll:
każdy diesel jest ciężki