jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt cze 06, 2006 4:08 pm
Witam Panów!!
Mam problem,rano uazik pali dobrze,rozrusznik kręci ciach i chodzi,wczoraj zgasł mi na polu i chce go zapalić,a on robi jak kot miałczy,niedaje rady przekręcić silnika ,przekręca silnik ale ma straszny opór tak jak by aku był rozładowany ale aku jest Ok,no i przecież rano pali z niego dobrze.Po paru minutkach i po próbach,pali ale to nie to.Dłuższy postoi pali już normalnie i jest Ok.Zdarzyło mi się już pare razy to,a nie jest to miłe uczucie gdy jest się gdzięś na polach oddalonego około 20 km od domu.Niewiem wczym tkwi problem ale myślę że to chyba jest rozrusznik,możliwe że tulejki pod wpływem nagrzania rozszerzają sie i robi się opór??

Help!
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt cze 06, 2006 5:00 pm
sprawdz przewod masowy , oczysc koncowki przewodow pradowych do rozrusznika , jezeli niepomoze moze byc przegrzany wirnik
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt cze 06, 2006 8:20 pm
kurcze a myślełem że tylko ja tak mam. i niby silnik cieplótki a tu d.pa. I do tego u mnie czyszczony i 2 tulejki wymieniane. Zazwyczaj woże drógą baterie i odpalam na 24V i jest tylko trah i chodzi(podłączam tylko na moment). ale jak ktoś wie jak to rozwiązać to podłączam sie do prośby bo już mam dość przekładania przewodów. a może by tak zrobić taki patent że są takie maszynki do przepięć co w momęcie rozruchu przepina prąd który idzie na rozrusznik z 12V na 24V. instalacja jest wtedy normalnie 12 ale są 2 baterie no i ten przełącznik. takie zastosowanie mam ciągniku Froshnit i jakoś działa, ale nie jestem elektrykiem więc tylko tak sobie kombinuje.[/url]
no risk, no fun
uaz 300D
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » wt cze 06, 2006 8:24 pm
Czy mi się wydaje czy to mowa o silniku Mercedesa

Jeżeli tak to u mnie jest też problem z rozrusznikiem i tak będzie miał lub ma kazdy z rozrusznikami merca

Niestety taki już urok tego jest.

[/url]
gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt cze 06, 2006 8:26 pm
Michał...G pisze:Czy mi się wydaje czy to mowa o silniku Mercedesa

Jeżeli tak to u mnie jest też problem z rozrusznikiem i tak będzie miał lub ma kazdy z rozrusznikami merca

Niestety taki już urok tego jest.

[/url]
no ja Cie prosze .... , chcesz mi wmowic ze TAK MA BYC

, osobowe pala normalnie i co maja inne rozruszniki

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Michał...G
-

- Posty: 918
- Rejestracja: pt paź 28, 2005 4:39 pm
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Michał...G » wt cze 06, 2006 8:30 pm
Ja nic nie wmawiam ale w większości przypadków silnika merca z którymi się spotkałem to własnie był i jest problem z rozrusznikiem wynikiem czego rozrusznik zastąpiła pomoc drugiego auta lub górka. A i tak napewno byc nie powinno ale niestety jest

gg7764250
Honker 2,9Tdi
LR Discovery 300TDi
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt cze 06, 2006 8:32 pm
w 90% przypadkow z ktorymi sie spotkalem byly przegrzane wirniki , po wymianie palil normalnie

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt cze 06, 2006 8:41 pm
I chyba nie bardzo odporny na błotna wodę jest

Zaś bendiks dobry?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt cze 06, 2006 8:42 pm
jak już wcześniej napisałęm o tym przełączniku z 12 na 24 to mi sie też przypomniało że taxsówkarze tak robili w tych silnikach. bo ja klient wpadał to odrazu cyk i chodzi i nie trza tyle grzać.
no risk, no fun
uaz 300D
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt cze 06, 2006 8:45 pm
Możliwe żę wirnik jak sie nagrzeje czy co może dojśc do rozszerzenia metalu i wtedu robi się ciasno,tak samo może być z tulejkami,bo gdy troszke ,postoi jest dobrze.Szkoda że niema do niego kolby

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » wt cze 06, 2006 8:49 pm
Bng862 pisze:Możliwe żę wirnik jak sie nagrzeje czy co może dojśc do rozszerzenia metalu i wtedu robi się ciasno,tak samo może być z tulejkami,bo gdy troszke ,postoi jest dobrze.Szkoda że niema do niego kolby

też tak myślałem, ale jak rozebrałem zobaczyłem lózy i zwątpiłem w to. tylejki nowe poszły, szczotki, wirnik oczyszczony i to samo.

no risk, no fun
uaz 300D
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt cze 06, 2006 8:51 pm
Dziwne to strasznie,już mi to pare razu strachu napędziło naszczescie jeszcze nie odbyło to się ciąganiem

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » wt cze 06, 2006 8:56 pm
to niechodzi o rozszezalnosc tylko o przebice na mase

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » wt cze 06, 2006 10:41 pm
ja wsadziłem wirnik żuka nowy

tylko ośki przebić i pasi

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr cze 07, 2006 12:37 pm
Wykręci się to się poduma.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
kiler4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
- Lokalizacja: Barlinek
Post
autor: kiler4x4 » śr cze 07, 2006 1:28 pm
ja miałem tan sam problem .rano palił od kopa , a jak się zagrzał to zbyt wolno kręcił. po wymianie wirnika problem znikną. i czy ciepły czy zimny , palił bez problemu.
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć

"
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » śr cze 07, 2006 2:08 pm
gaaz99 pisze:ja wsadziłem wirnik żuka nowy

tylko ośki przebić i pasi

i normalnie od żuka wirnik kupić, przetoczyć i bedzie chodzić??
no risk, no fun
uaz 300D
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » śr cze 07, 2006 10:25 pm
obtoczyć merca co by została sama ośka,z żukowego wycisnąć (najlepiej prasą) ośkę i tą mercową wbić i to wszystko

reszta pasi

tylko z żukowego wyciskać od kródkiej strony
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » czw cze 08, 2006 6:26 am
no risk, no fun
uaz 300D
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » pt lip 14, 2006 9:28 pm
reaktywuje temat: zrobiłęm tak jak miało być: wirnik żuk, reszat bosch... zaczeło sie bajecznie bo na bateryjce takiej od grabusiaka lux zapalał i to 3x szybciej jak na tym wcześniejszym, ale problem wrócił jak go zagrzałem mocniej. kręcił ale słabawo, i do tego często mi zwiera, znaczy włącza sie i nie chce wyłączyć, nawet jak już silnik pracuje to on dalej zasówa. co to może być?? to napewno coś w rozruszniku bo nawet jak go na sucho uruchamiam to też mu sie zdaża nieodbić, czuje że to automat ale jak ktoś coś wie to zapodawać.
pozdrawiam
no risk, no fun
uaz 300D
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt lip 14, 2006 9:30 pm
Chyba dobrze czujesz /automat/.Było już pytanie o dobrą masę na silniku?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » pt lip 14, 2006 9:37 pm
no masa też może być przycienka bo w traktorach mam dóżo gróbszą a tu taki cienkus... a gdzie mase zapodać bo mam ją do łapy silnika przykręconą, a może by ją do skrzyni dać? tam troche chłodniej, bo traz to sie od silnika grzeje konkretnie.
no risk, no fun
uaz 300D
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » pt lip 14, 2006 9:46 pm
elektromagnez zklela się ,zapodaj inny ,lub rozebierz jak wiesz jak go otworzyć ?wyczyścić,! tulejki wirnika ?czy są luzy? bo wtedy wolniej kręci

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
motokogut
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
- Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem
Post
autor: motokogut » pt lip 14, 2006 10:05 pm
tulejki to zrbiłęm takie że lóz 0 wynosi;) no to jeszcze ten elektromagnes przeczyszcze, ale on to wypada sam(znaczy ten środek jego), jego nawet rozbierać nie przeba

a smarować go czy to bez smaru chodzi?
no risk, no fun
uaz 300D
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » sob lip 15, 2006 9:29 am
elektromagnez nie ztej strony co wypada rdzeń trza porozginać z drugiej gdzie ten plastik i wyczyści tą blaszkę co zwiera dwa przewody(te co przykręcasz kable 10-tki śróby) i niezapomnij rozlutować tych małych drucików, osobiście radziłbym kupić nowy lub jakiś dobry
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość