sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: cowboy_3151 » pt wrz 05, 2003 1:17 pm

PojawiŁy się jakis czas temu nowe sforznie zwrotnic do uaza na kulkach i najnowsza ich wersia na ŁOŻYSKU STORZKOWYM :)6 :)6 . wobec tego mam pytanie czy ktos cos takiego montowaŁ ( chodzi o te na Łożysku)i jezeli tak to jak to sie sprawuje.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt wrz 05, 2003 1:37 pm

Pewnie lekko się kręci kołami. Kiedyś zrobiłem podobny patent ale w tradycyjnym moście ze sforzniami i wtykłem zamiast podkładek tradycyjnych łożyska igiełkowe.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt wrz 05, 2003 3:12 pm

ciezko jest to sciagnac do polski ze wschdu sam szukam ich i roku
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn wrz 08, 2003 6:52 am

Kasprol pisze:ciezko jest to sciagnac do polski ze wschdu
Zobaczymy ja też chyba sprubuje je sciagńąć ( ale to dopiero za dwa tygodnie bo wczesniej nie dam rady)aby zobaczyc co to warte.
jak zaŁatwie to dam znać.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn wrz 08, 2003 7:04 am

mam nadzieje ze beda dobre bo podobny system jest w gazie 66
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn wrz 08, 2003 7:09 am

pozyjemy zobaczymy

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob wrz 20, 2003 3:38 pm

Cowboy mam juz sworznie te na łozyskach na razie musze sie im dobrze przygladnac jak to zamontowac
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Post autor: cowboy_3151 » pn wrz 22, 2003 6:38 am

jak opracujesz to daj znać. Ja narazie na nie czekam.

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » ndz kwie 25, 2004 9:08 pm

Poniewaz sworznie łożyskowane są juz dostępne , postanowiłem reaktywować temat i zapytać kolegów jak one chodzą (niewątpliwie ktoś już na nich jeżdzi). :)5
Kasprol & Cowboy: opiszcie swoje wrażenia - jak je macie :P

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » śr kwie 28, 2004 9:04 pm

Czy nikt nie ma nowych sworzni :)5 :)6 . Chciałbym sobie takie zapodać ale nie wiem czy warto. :)5 Z niepewnego źródła słyszałem,że są nietrwłe . Prawda to :)5 A może koledzy mają jakiś patent na polepszenie zwykłych sworzni :)5

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr kwie 28, 2004 9:14 pm

KAZIK pisze:Czy nikt nie ma nowych sworzni :)5 :)6 . Chciałbym sobie takie zapodać ale nie wiem czy warto. :)5 Z niepewnego źródła słyszałem,że są nietrwłe . Prawda to :)5 A może koledzy mają jakiś patent na polepszenie zwykłych sworzni :)5
Hieny opyliły bo sobie szkoda i inni jeszcze nie pomontowali
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr kwie 28, 2004 9:47 pm

ja juz zamontowałem z montazem nie ma problemu ale jeszcze nie jezdziłem i nie wiem kiedy bede bo auto jest w proszku (rdzy) :evil: :evil:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » śr kwie 28, 2004 9:56 pm

Panie Kasprol! Montował Pan już właśnie te sworznie, o których kiedyś rozmawialiśmy? Czy to są takie właśnie, o które jest pytanie w pierwszym poście tego tematu? I prośba na priva o "wrażenia ekonomiczne" zakupu i możliwości nabycia. :lol:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 29, 2004 1:40 am

Tak bym sie nie jarał sworzniami na łozyskach....Niech szanowne kolezeństwo zauważy,ze wszystko jest zaj..ście przy normalnej jeżdzie.Gorzej przy skokach-mniejsza powierzchnia styku bedzie powodowała wygniatanie bieżni-do lajta to bym to założył,a do katowania-nie!

Awatar użytkownika
POLO
 
 
Posty: 236
Rejestracja: śr gru 14, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: POLO » pt paź 16, 2009 12:27 pm

kolejna reaktywacja tematu koledzy poprosze o jakieś opinie bo własnie musze kupić i to na wczoraj i nie wiem czy bawić sie w te łożyskowe czy jednak stary typ pewniejszy ??
POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: Piter69A » pt paź 16, 2009 2:05 pm

łożyskowe :)2
Stare i te na kulkę :)3
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: pilmar » ndz paź 18, 2009 6:39 am

te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: piotrek_uaz » śr paź 21, 2009 12:04 pm

pilmar pisze:te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
Na orzyszu pizdna nam przewod od wspomagania. I zaprawde powiadam Wam - nie da sie skutecznie jezdzic bez wspomagania UAZem w terenie.
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

chudy2
 
 
Posty: 251
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: chudy2 » śr paź 21, 2009 3:36 pm

piotrek_uaz pisze:
pilmar pisze:te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
Na orzyszu pizdna nam przewod od wspomagania. I zaprawde powiadam Wam - nie da sie skutecznie jezdzic bez wspomagania UAZem w terenie.
heh.. jak się nie daje rady to czas rozważyć zakup cinquecento :)21
kwestia przyzwyczajenia... można mieć wspomaganie, klime i podgrzewane siedzenia ale to pierdoły dla panienek i bulwarowców :)21

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: Bart03 » czw paź 22, 2009 6:14 am

chudy jak ci kierownica kiedys odbije i spali skore na kciuku to juz nie bedziesz taki macho man :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: piotrek_uaz » pn paź 26, 2009 3:05 pm

chudy2 pisze:
piotrek_uaz pisze:
pilmar pisze:te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
Na orzyszu pizdna nam przewod od wspomagania. I zaprawde powiadam Wam - nie da sie skutecznie jezdzic bez wspomagania UAZem w terenie.
heh.. jak się nie daje rady to czas rozważyć zakup cinquecento :)21
kwestia przyzwyczajenia... można mieć wspomaganie, klime i podgrzewane siedzenia ale to pierdoły dla panienek i bulwarowców :)21
:) I zamiast mechanika jest tirfor dla prawdziwych twardzieli, a hamulce to tylko na pompie jednostopniowej i zjezdzajac z gorki trzeba sie mocno zaprzec w fotelu :) A na rajdzie jak biegac z lina to tylko w masce przeciwgazowej :)


P.
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

chudy2
 
 
Posty: 251
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: chudy2 » pn paź 26, 2009 4:49 pm

tirfor bo mechanik duży i ciężki...
co do hamulców to nie ma znaczenia czy jedno czy dwu stopniowa, w gazie mam oryginalny układ, ale zrobiony bez fuszerki i bardzo dobrze wyregulowany... hamuje igła, nie potrzebne żadne serwa

21hans21
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 23, 2009 8:08 pm

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: 21hans21 » pn paź 26, 2009 7:23 pm

ja na łożyskowanych poł roku i narazie bez luzów

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: carinus » pn paź 26, 2009 8:17 pm

21hans21 pisze:ja na łożyskowanych poł roku i narazie bez luzów

Czujesz różnice w oporach podczas kręcenia kierownicą na tych kulkach?
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

21hans21
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 23, 2009 8:08 pm

Re: sforznie zwrotnicy- nowy typ 2

Post autor: 21hans21 » pn paź 26, 2009 8:26 pm

mam na łożyskach stożkowych. z kreceniem to jak w wiekszej osobowce bez wspomagania czyli nie jest zle. tylko z montazem był mały problem mysiałem owe sforznie troche stoczyć bo wliźć nie chciały, były za długie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości