jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pt wrz 05, 2003 1:17 pm
PojawiŁy się jakis czas temu nowe sforznie zwrotnic do uaza na kulkach i najnowsza ich wersia na ŁOŻYSKU STORZKOWYM

6

6 . wobec tego mam pytanie czy ktos cos takiego montowaŁ ( chodzi o te na Łożysku)i jezeli tak to jak to sie sprawuje.
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » pt wrz 05, 2003 1:37 pm
Pewnie lekko się kręci kołami. Kiedyś zrobiłem podobny patent ale w tradycyjnym moście ze sforzniami i wtykłem zamiast podkładek tradycyjnych łożyska igiełkowe.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pt wrz 05, 2003 3:12 pm
ciezko jest to sciagnac do polski ze wschdu sam szukam ich i roku
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pn wrz 08, 2003 6:52 am
Kasprol pisze:ciezko jest to sciagnac do polski ze wschdu
Zobaczymy ja też chyba sprubuje je sciagńąć ( ale to dopiero za dwa tygodnie bo wczesniej nie dam rady)aby zobaczyc co to warte.
jak zaŁatwie to dam znać.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn wrz 08, 2003 7:04 am
mam nadzieje ze beda dobre bo podobny system jest w gazie 66
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pn wrz 08, 2003 7:09 am
pozyjemy zobaczymy
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob wrz 20, 2003 3:38 pm
Cowboy mam juz sworznie te na łozyskach na razie musze sie im dobrze przygladnac jak to zamontowac
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
cowboy_3151

- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Post
autor: cowboy_3151 » pn wrz 22, 2003 6:38 am
jak opracujesz to daj znać. Ja narazie na nie czekam.
-
KAZIK
-

- Posty: 141
- Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: KAZIK » ndz kwie 25, 2004 9:08 pm
Poniewaz sworznie łożyskowane są juz dostępne , postanowiłem reaktywować temat i zapytać kolegów jak one chodzą (niewątpliwie ktoś już na nich jeżdzi).

5
Kasprol & Cowboy: opiszcie swoje wrażenia - jak je macie

-
KAZIK
-

- Posty: 141
- Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: KAZIK » śr kwie 28, 2004 9:04 pm
Czy nikt nie ma nowych sworzni

5

6 . Chciałbym sobie takie zapodać ale nie wiem czy warto.

5 Z niepewnego źródła słyszałem,że są nietrwłe . Prawda to

5 A może koledzy mają jakiś patent na polepszenie zwykłych sworzni

5
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr kwie 28, 2004 9:14 pm
KAZIK pisze:Czy nikt nie ma nowych sworzni

5

6 . Chciałbym sobie takie zapodać ale nie wiem czy warto.

5 Z niepewnego źródła słyszałem,że są nietrwłe . Prawda to

5 A może koledzy mają jakiś patent na polepszenie zwykłych sworzni

5
Hieny opyliły bo sobie szkoda i inni jeszcze nie pomontowali
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr kwie 28, 2004 9:47 pm
ja juz zamontowałem z montazem nie ma problemu ale jeszcze nie jezdziłem i nie wiem kiedy bede bo auto jest w proszku (rdzy)

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr kwie 28, 2004 9:56 pm
Panie Kasprol! Montował Pan już właśnie te sworznie, o których kiedyś rozmawialiśmy? Czy to są takie właśnie, o które jest pytanie w pierwszym poście tego tematu? I prośba na priva o "wrażenia ekonomiczne" zakupu i możliwości nabycia.

Władek - Kraków
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 29, 2004 1:40 am
Tak bym sie nie jarał sworzniami na łozyskach....Niech szanowne kolezeństwo zauważy,ze wszystko jest zaj..ście przy normalnej jeżdzie.Gorzej przy skokach-mniejsza powierzchnia styku bedzie powodowała wygniatanie bieżni-do lajta to bym to założył,a do katowania-nie!
-
POLO
-

- Posty: 236
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 2:08 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: POLO » pt paź 16, 2009 12:27 pm
kolejna reaktywacja tematu koledzy poprosze o jakieś opinie bo własnie musze kupić i to na wczoraj i nie wiem czy bawić sie w te łożyskowe czy jednak stary typ pewniejszy

POJARKA III DID
UAZik 469 B -03.2013
RAFKA 4 I
PIP ZJ
-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » pt paź 16, 2009 2:05 pm
łożyskowe
Stare i te na kulkę

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz paź 18, 2009 6:39 am
te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » śr paź 21, 2009 12:04 pm
pilmar pisze:te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
Na orzyszu pizdna nam przewod od wspomagania. I zaprawde powiadam Wam - nie da sie skutecznie jezdzic bez wspomagania UAZem w terenie.
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
chudy2
-

- Posty: 251
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm
Post
autor: chudy2 » śr paź 21, 2009 3:36 pm
piotrek_uaz pisze:pilmar pisze:te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
Na orzyszu pizdna nam przewod od wspomagania. I zaprawde powiadam Wam - nie da sie skutecznie jezdzic bez wspomagania UAZem w terenie.
heh.. jak się nie daje rady to czas rozważyć zakup cinquecento
kwestia przyzwyczajenia... można mieć wspomaganie, klime i podgrzewane siedzenia ale to pierdoły dla panienek i bulwarowców

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw paź 22, 2009 6:14 am
chudy jak ci kierownica kiedys odbije i spali skore na kciuku to juz nie bedziesz taki macho man

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » pn paź 26, 2009 3:05 pm
chudy2 pisze:piotrek_uaz pisze:pilmar pisze:te na kulkę odpadają zupełnie.
z tulejką(stare) są ok. pod warunkiem że masz wspomaganie.
Na orzyszu pizdna nam przewod od wspomagania. I zaprawde powiadam Wam - nie da sie skutecznie jezdzic bez wspomagania UAZem w terenie.
heh.. jak się nie daje rady to czas rozważyć zakup cinquecento
kwestia przyzwyczajenia... można mieć wspomaganie, klime i podgrzewane siedzenia ale to pierdoły dla panienek i bulwarowców


I zamiast mechanika jest tirfor dla prawdziwych twardzieli, a hamulce to tylko na pompie jednostopniowej i zjezdzajac z gorki trzeba sie mocno zaprzec w fotelu

A na rajdzie jak biegac z lina to tylko w masce przeciwgazowej
P.
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
chudy2
-

- Posty: 251
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm
Post
autor: chudy2 » pn paź 26, 2009 4:49 pm
tirfor bo mechanik duży i ciężki...
co do hamulców to nie ma znaczenia czy jedno czy dwu stopniowa, w gazie mam oryginalny układ, ale zrobiony bez fuszerki i bardzo dobrze wyregulowany... hamuje igła, nie potrzebne żadne serwa
-
21hans21
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: wt cze 23, 2009 8:08 pm
Post
autor: 21hans21 » pn paź 26, 2009 7:23 pm
ja na łożyskowanych poł roku i narazie bez luzów
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pn paź 26, 2009 8:17 pm
21hans21 pisze:ja na łożyskowanych poł roku i narazie bez luzów
Czujesz różnice w oporach podczas kręcenia kierownicą na tych kulkach?
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
21hans21
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: wt cze 23, 2009 8:08 pm
Post
autor: 21hans21 » pn paź 26, 2009 8:26 pm
mam na łożyskach stożkowych. z kreceniem to jak w wiekszej osobowce bez wspomagania czyli nie jest zle. tylko z montazem był mały problem mysiałem owe sforznie troche stoczyć bo wliźć nie chciały, były za długie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości