Strona 1 z 1

pompa hamulcowa do Uaza 452

: czw cze 22, 2006 6:38 pm
autor: SiD23
hej,mam pytanko czy pompa hamulcowa z 469 bedzie pasować do 452ójki,lub jakies inne?? moze ktoś wie lub ma na sprzedaz za pomoc z góry dzięki :D

: czw cze 22, 2006 6:46 pm
autor: gosc
jezeli jest jedno stopniowa to tak , ale jezeli jest dwostopniowa to tez pasuje :)21

: czw cze 22, 2006 6:49 pm
autor: SiD23
dziekówa za tak szybką odpowiedz uratowałes naszego ogórka hehee ;)

: czw cze 22, 2006 6:56 pm
autor: SiD23
no dobra tylko gdzie to teraz kupić?? jakieś pomysły?? :oops:

: czw cze 22, 2006 7:07 pm
autor: gosc
zkad jestes ??

: czw cze 22, 2006 7:41 pm
autor: SiD23
3miasto Sopot

: czw cze 22, 2006 7:48 pm
autor: Nyska

: sob cze 24, 2006 10:48 pm
autor: bartekbp01
wejdz na tutejszą giełde pełno tego pozdrawiam

: wt sty 23, 2007 11:32 pm
autor: Maras
mam pytanie czy wymieniał ktoś może pompe 1-stopniową na 2 stopniową ze wspomaganiem w uazie 452??jakie problemy??

: śr sty 24, 2007 1:50 pm
autor: Carlson
Będzie to wymagało trochę przeróbek. W innym miejscu jest mocowana na ramie. Inne rozprowadzenie przewodów hamulcowych.

: śr sty 24, 2007 6:49 pm
autor: Maras
A wiesz może jakie czesci będą mi potrzebne. pompa , cięgła od hamulca do pompy,napewno.pedał hamulca pewnie tez nowy .niechciałbym tam za wiele spawać.

: śr sty 24, 2007 8:18 pm
autor: Carlson
Musisz jeszcze dodac nowy komplet przewodów miedzianych z złączkami.
Bez spawania się nie obejdzie. Musiał byś wspawac do ramy nowe mocowanie pod pompę 2 -stopniową ( najlepiej oryginalne ). Jest mocowana inaczej i w innym miejscu. I to będzie największy problem.Osobiście odradzał bym ci taką przeróbkę. Wiem że pompa 2-stopniowa jest skuteczniejsza + serwo to już bajka. Jednak wbrew obiegowej opinii, na dobrze zrobionych hamulcach nawet z pompą 1-stopniową można zablokowac koła przy hamowaniu. Warunek - dobra pompa , szczelne cylinderki hamulcowe, dobrze wyregulowany na mimośrodach odstęp szczęk od bębnów i trochę pary w nodze. O ile nie chcesz się poruszac swoim bolidem 100 km/h to pozostań przy układzie hamulcowym jaki masz. Oczywiście jest takie powiedzenie: "Dla chcącego nic trudnego". Teoretycznie da się to zrobic.

: czw sty 25, 2007 2:29 am
autor: Maras
Dzieki za odpowiedz.Najpierw wymienie uszczelnienia w pompie i obejrze szczęki i bębny a później zobaczymy.