Serwo
Moderator: Student
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Serwo
Byle jaki przewód wytrzyma w praktyce. Ciśnienie atmosferyczne jest powiedzmy umownie ok 1 atm., podciśnienie w rurze ssącej nie schodzi poniżej 0,5 atm. - czyli róznica ok 0,5.cezii pisze:Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.
ale tu trzeba brac pod uwage fakt nie tyle wytrzymalości na cisnienie tylko na zapadanie sie weza pod wplywem podcisnienia.
Jak zalozysz zwykly ogrodowy to sia zaraz zapadnie i bedzie dlawil, wiekszosc wezy podcisnienia jest z stalowym oplotwm ale ja zapodalem obecnie Fagumit do benzyn i olejow i tez ladnie sie sprawdza 
Acha - weze do pneumatyki - takie jak do pistoletow lakierniczych itp. tez nie zdaja egzaminu


Acha - weze do pneumatyki - takie jak do pistoletow lakierniczych itp. tez nie zdaja egzaminu

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
"]Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??''
Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.
Serwo podłancza się pod kolektor dolotowy , w diselu jest do tego takie ustrojstwo. W uazie przed gażnikiem na kolektorze dolotowym jest taki otwór zaślepiony śrubą. W ten otwór należy wkręcić kruciec i założyć przewód. Kruciec do wykonania we własnym zakresie albo polonez ( żuk za cienki )
Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.
Serwo podłancza się pod kolektor dolotowy , w diselu jest do tego takie ustrojstwo. W uazie przed gażnikiem na kolektorze dolotowym jest taki otwór zaślepiony śrubą. W ten otwór należy wkręcić kruciec i założyć przewód. Kruciec do wykonania we własnym zakresie albo polonez ( żuk za cienki )
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
serwo możesz użyć w zasadzie dowolne, kwestia zmotania z taką czy inna pompą hamucową. Najbardziej chyba prostym rozwiązaniem jest serwo w komplecie z pompą hamulcową z żuka/nysyTomek_B pisze:Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??
Mam też takie pytanie (nie śmiać się) do czego w silniku uazowskim takie serwo się podłącza??
A podłączenie - do rury ssącej. W tzw. okrągłej (włogoidalnej) jest już przewidziany pod to króciec. W starej, kwadratowej (wczesnouazoidalnej) trzebaby odwiercić otworek i wkręcić króciec.
cezii pisze:"]Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??''
Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.
Tylko ma też swoją cenę


http://allegro.pl/item113822447_uaz_ser ... gania.html
GyGy 5479591
Uaz 469 B
Uaz 469 B
Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo 

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Motać beczkę zamiast serva to już ekstremalne motanieMl_Kruszka18 pisze:serwo z beczki z pompa od zuka robi



http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
no niestety pompa zukowska ma mniejsza wydajnosc niz ta z uaza i trzeba dobrze wyregulowac szczeki zeby to wszystko gralo, ale i tak jest to jedna z wiekszych pomp hamulcowych, na ten przyklad ja wczesniej probowalem zapodac z transita i ta to wogole miala lipna wydajnosc 

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Z tego co sie orientuję-powyżej pompy zukowskiej /poza oryginałem/jest juz tylko pompa od małego stara.Za wielka tez nie moze być z uwagi na przełożenie hydrauliczne.
A propos serwa:od benzyn mają mniejszą średnicę,od diesli wiekszą.Stad jak wsadzimy żuko-poloneza majac mesia diesla pod maską-moze być kiepsko.
A propos serwa:od benzyn mają mniejszą średnicę,od diesli wiekszą.Stad jak wsadzimy żuko-poloneza majac mesia diesla pod maską-moze być kiepsko.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Serwo od W 123 pasuje jak ulał w miejsce oryginalnego serwa uaza (no może trzeba tyko otworki powiekszyć) a jezeli chodzi o przewody hamulcowe to do tej pompy od W 123 pasują końcówki od przewodów żuka. Biorąc pod uwagę to że UAZ ma przewody i srednice gwintu większą nalezy zakupić redukcje z gwintu UAZa na gwint Żuka. Wtedy wszystko gra i wszystko jest oryginalne, z fabryki nic nie motane. Radzę pompę hamulcową braną ze szrotu zregenerować zestawikiem. Bo potem milion problemów jest. POZDRAWIAM Marcin
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość