Strona 1 z 2

Serwo

: pt lip 07, 2006 6:34 am
autor: cezii
Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.

Re: Serwo

: pt lip 07, 2006 7:03 am
autor: SebastianS
cezii pisze:Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.
Byle jaki przewód wytrzyma w praktyce. Ciśnienie atmosferyczne jest powiedzmy umownie ok 1 atm., podciśnienie w rurze ssącej nie schodzi poniżej 0,5 atm. - czyli róznica ok 0,5.

: pt lip 07, 2006 10:49 am
autor: Bart03
ale tu trzeba brac pod uwage fakt nie tyle wytrzymalości na cisnienie tylko na zapadanie sie weza pod wplywem podcisnienia. :wink: Jak zalozysz zwykly ogrodowy to sia zaraz zapadnie i bedzie dlawil, wiekszosc wezy podcisnienia jest z stalowym oplotwm ale ja zapodalem obecnie Fagumit do benzyn i olejow i tez ladnie sie sprawdza :)2

Acha - weze do pneumatyki - takie jak do pistoletow lakierniczych itp. tez nie zdaja egzaminu :wink:

: pt lip 07, 2006 11:01 am
autor: Tomek_B
Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??

Mam też takie pytanie (nie śmiać się) do czego w silniku uazowskim takie serwo się podłącza??

: pt lip 07, 2006 11:19 am
autor: cezii
"]Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??''

Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.
Serwo podłancza się pod kolektor dolotowy , w diselu jest do tego takie ustrojstwo. W uazie przed gażnikiem na kolektorze dolotowym jest taki otwór zaślepiony śrubą. W ten otwór należy wkręcić kruciec i założyć przewód. Kruciec do wykonania we własnym zakresie albo polonez ( żuk za cienki )

: pt lip 07, 2006 11:20 am
autor: SebastianS
Tomek_B pisze:Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??

Mam też takie pytanie (nie śmiać się) do czego w silniku uazowskim takie serwo się podłącza??
serwo możesz użyć w zasadzie dowolne, kwestia zmotania z taką czy inna pompą hamucową. Najbardziej chyba prostym rozwiązaniem jest serwo w komplecie z pompą hamulcową z żuka/nysy

A podłączenie - do rury ssącej. W tzw. okrągłej (włogoidalnej) jest już przewidziany pod to króciec. W starej, kwadratowej (wczesnouazoidalnej) trzebaby odwiercić otworek i wkręcić króciec.

: pt lip 07, 2006 11:25 am
autor: Tomek_B
cezii pisze:"]Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??''

Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.

Tylko ma też swoją cenę 8) 8)

http://allegro.pl/item113822447_uaz_ser ... gania.html

: pt lip 07, 2006 11:45 am
autor: cezii
Niestety cena jest jaka jest . W Auto Gryfie w Białymstoku krzyczą za takie ponad 6 stów !!!!!

: pt lip 07, 2006 12:17 pm
autor: Tomek_B
Więc lepiej jechać na szrot i kupić od innego samochodu za kilka zł :)2 :)2 :)2 :)21

: pt lip 07, 2006 1:18 pm
autor: Bartmann
Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo :wink:

: pt lip 07, 2006 1:25 pm
autor: Ml_Kruszka18
serwo z beczki z pompa od zuka robi :)2

: pt lip 07, 2006 1:28 pm
autor: Bartmann
Ml_Kruszka18 pisze:serwo z beczki z pompa od zuka robi :)2
Motać beczkę zamiast serva to już ekstremalne motanie :wink: :D :D

: pt lip 07, 2006 1:30 pm
autor: Ml_Kruszka18
:P to mozna tez sprobowac z serwem od mercedesa 123 :)21 :)20 :)21

: pt lip 07, 2006 7:19 pm
autor: faziuaz
.....o ludzie motaj ......cokolwiek, byle było sprawne, pasowały rurki hamulcowe i miejsca starczyło w komorze silnika..... 8)

: ndz lip 09, 2006 4:18 pm
autor: beztroski
Bartmann pisze:Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo :wink:
No Bartmann, pociągnij temat. Na pewno nie tylko ja jestem zainteresowany.

: ndz lip 09, 2006 4:32 pm
autor: robertik
beztroski pisze:
Bartmann pisze:Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo :wink:
No Bartmann, pociągnij temat. Na pewno nie tylko ja jestem zainteresowany.
O własnie, fotorelazione z montazu by sie przydalo :)
Bartmann prosimy :)2

: ndz lip 09, 2006 8:08 pm
autor: Bart03
kurde ale zyczenia ... moze jeszcze film z podkladem glosowym :roll:

: ndz lip 09, 2006 9:54 pm
autor: krolik
kumpel ma żukowskie serwo i pompe i nie jest zadowolony z wydajności także ja nie wiem czy tak każde daje rade

: ndz lip 09, 2006 10:33 pm
autor: Bart03
no niestety pompa zukowska ma mniejsza wydajnosc niz ta z uaza i trzeba dobrze wyregulowac szczeki zeby to wszystko gralo, ale i tak jest to jedna z wiekszych pomp hamulcowych, na ten przyklad ja wczesniej probowalem zapodac z transita i ta to wogole miala lipna wydajnosc :)3

: ndz lip 09, 2006 10:39 pm
autor: vandall1
Z tego co sie orientuję-powyżej pompy zukowskiej /poza oryginałem/jest juz tylko pompa od małego stara.Za wielka tez nie moze być z uwagi na przełożenie hydrauliczne.
A propos serwa:od benzyn mają mniejszą średnicę,od diesli wiekszą.Stad jak wsadzimy żuko-poloneza majac mesia diesla pod maską-moze być kiepsko.

: pn lip 10, 2006 12:49 pm
autor: beztroski
Znaczy sie - była różniaca w pompie żukensa pomiędzy S 21 a andoria ??

: pn lip 10, 2006 1:55 pm
autor: Niva'94
Czy testował ktoś jak zachowuje się podciśnieniowe serwo całkowicie pod wodą? Czy jak zassie wodę, to zostanie ona tam na wieki?

: pn lip 10, 2006 3:45 pm
autor: UAZ4x4
Serwo od W 123 pasuje jak ulał w miejsce oryginalnego serwa uaza (no może trzeba tyko otworki powiekszyć) a jezeli chodzi o przewody hamulcowe to do tej pompy od W 123 pasują końcówki od przewodów żuka. Biorąc pod uwagę to że UAZ ma przewody i srednice gwintu większą nalezy zakupić redukcje z gwintu UAZa na gwint Żuka. Wtedy wszystko gra i wszystko jest oryginalne, z fabryki nic nie motane. Radzę pompę hamulcową braną ze szrotu zregenerować zestawikiem. Bo potem milion problemów jest. POZDRAWIAM Marcin

: wt lip 11, 2006 9:11 pm
autor: Bart03
no dobra - z czego te redukcje dobrac i gdzie je kupic ?? pytalem juz kilka razy ale nikt nie jest mi w stanie powiedziec ??

: wt lip 11, 2006 9:15 pm
autor: klucz13
Bart03 pisze:no dobra - z czego te redukcje dobrac i gdzie je kupic ?? pytalem juz kilka razy ale nikt nie jest mi w stanie powiedziec ??
Z pompy od syrenki :)21