Strona 1 z 2
Serwo
: pt lip 07, 2006 6:34 am
autor: cezii
Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.
Re: Serwo
: pt lip 07, 2006 7:03 am
autor: SebastianS
cezii pisze:Czy ktoś się orientuję ile admosfer wytrzymałości musi mieć przewód łączący serwo z kolektorem dolotowym ? Serwo orginał uaz.
Byle jaki przewód wytrzyma w praktyce. Ciśnienie atmosferyczne jest powiedzmy umownie ok 1 atm., podciśnienie w rurze ssącej nie schodzi poniżej 0,5 atm. - czyli róznica ok 0,5.
: pt lip 07, 2006 10:49 am
autor: Bart03
ale tu trzeba brac pod uwage fakt nie tyle wytrzymalości na cisnienie tylko na zapadanie sie weza pod wplywem podcisnienia.

Jak zalozysz zwykly ogrodowy to sia zaraz zapadnie i bedzie dlawil, wiekszosc wezy podcisnienia jest z stalowym oplotwm ale ja zapodalem obecnie Fagumit do benzyn i olejow i tez ladnie sie sprawdza
Acha - weze do pneumatyki - takie jak do pistoletow lakierniczych itp. tez nie zdaja egzaminu

: pt lip 07, 2006 11:01 am
autor: Tomek_B
Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??
Mam też takie pytanie (nie śmiać się) do czego w silniku uazowskim takie serwo się podłącza??
: pt lip 07, 2006 11:19 am
autor: cezii
"]Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??''
Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.
Serwo podłancza się pod kolektor dolotowy , w diselu jest do tego takie ustrojstwo. W uazie przed gażnikiem na kolektorze dolotowym jest taki otwór zaślepiony śrubą. W ten otwór należy wkręcić kruciec i założyć przewód. Kruciec do wykonania we własnym zakresie albo polonez ( żuk za cienki )
: pt lip 07, 2006 11:20 am
autor: SebastianS
Tomek_B pisze:Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??
Mam też takie pytanie (nie śmiać się) do czego w silniku uazowskim takie serwo się podłącza??
serwo możesz użyć w zasadzie dowolne, kwestia zmotania z taką czy inna pompą hamucową. Najbardziej chyba prostym rozwiązaniem jest serwo w komplecie z pompą hamulcową z żuka/nysy
A podłączenie - do rury ssącej. W tzw. okrągłej (włogoidalnej) jest już przewidziany pod to króciec. W starej, kwadratowej (wczesnouazoidalnej) trzebaby odwiercić otworek i wkręcić króciec.
: pt lip 07, 2006 11:25 am
autor: Tomek_B
cezii pisze:"]Nie wiecie czasami od jakiego samochodu podeszłoby serwo do uaza??''
Serwo z pompą pasuje od każdego , tylko po groma od innego jak orginał świetnie robi i przy hamowaniu można szybę z bliska pooglądać.
Tylko ma też swoją cenę
http://allegro.pl/item113822447_uaz_ser ... gania.html
: pt lip 07, 2006 11:45 am
autor: cezii
Niestety cena jest jaka jest . W Auto Gryfie w Białymstoku krzyczą za takie ponad 6 stów

!!!
: pt lip 07, 2006 12:17 pm
autor: Tomek_B
: pt lip 07, 2006 1:18 pm
autor: Bartmann
Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo

: pt lip 07, 2006 1:25 pm
autor: Ml_Kruszka18
serwo z beczki z pompa od zuka robi

: pt lip 07, 2006 1:28 pm
autor: Bartmann
: pt lip 07, 2006 1:30 pm
autor: Ml_Kruszka18
: pt lip 07, 2006 7:19 pm
autor: faziuaz
.....o ludzie motaj ......cokolwiek, byle było sprawne, pasowały rurki hamulcowe i miejsca starczyło w komorze silnika.....

: ndz lip 09, 2006 4:18 pm
autor: beztroski
Bartmann pisze:Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo

No Bartmann, pociągnij temat. Na pewno nie tylko ja jestem zainteresowany.
: ndz lip 09, 2006 4:32 pm
autor: robertik
beztroski pisze:Bartmann pisze:Jak się wie gdzie kupić to nawet to oryginalne nie jest takie złe cenowo

No Bartmann, pociągnij temat. Na pewno nie tylko ja jestem zainteresowany.
O własnie, fotorelazione z montazu by sie przydalo

Bartmann prosimy

: ndz lip 09, 2006 8:08 pm
autor: Bart03
kurde ale zyczenia ... moze jeszcze film z podkladem glosowym

: ndz lip 09, 2006 9:54 pm
autor: krolik
kumpel ma żukowskie serwo i pompe i nie jest zadowolony z wydajności także ja nie wiem czy tak każde daje rade
: ndz lip 09, 2006 10:33 pm
autor: Bart03
no niestety pompa zukowska ma mniejsza wydajnosc niz ta z uaza i trzeba dobrze wyregulowac szczeki zeby to wszystko gralo, ale i tak jest to jedna z wiekszych pomp hamulcowych, na ten przyklad ja wczesniej probowalem zapodac z transita i ta to wogole miala lipna wydajnosc

: ndz lip 09, 2006 10:39 pm
autor: vandall1
Z tego co sie orientuję-powyżej pompy zukowskiej /poza oryginałem/jest juz tylko pompa od małego stara.Za wielka tez nie moze być z uwagi na przełożenie hydrauliczne.
A propos serwa:od benzyn mają mniejszą średnicę,od diesli wiekszą.Stad jak wsadzimy żuko-poloneza majac mesia diesla pod maską-moze być kiepsko.
: pn lip 10, 2006 12:49 pm
autor: beztroski
Znaczy sie - była różniaca w pompie żukensa pomiędzy S 21 a andoria

: pn lip 10, 2006 1:55 pm
autor: Niva'94
Czy testował ktoś jak zachowuje się podciśnieniowe serwo całkowicie pod wodą? Czy jak zassie wodę, to zostanie ona tam na wieki?
: pn lip 10, 2006 3:45 pm
autor: UAZ4x4
Serwo od W 123 pasuje jak ulał w miejsce oryginalnego serwa uaza (no może trzeba tyko otworki powiekszyć) a jezeli chodzi o przewody hamulcowe to do tej pompy od W 123 pasują końcówki od przewodów żuka. Biorąc pod uwagę to że UAZ ma przewody i srednice gwintu większą nalezy zakupić redukcje z gwintu UAZa na gwint Żuka. Wtedy wszystko gra i wszystko jest oryginalne, z fabryki nic nie motane. Radzę pompę hamulcową braną ze szrotu zregenerować zestawikiem. Bo potem milion problemów jest. POZDRAWIAM Marcin
: wt lip 11, 2006 9:11 pm
autor: Bart03
no dobra - z czego te redukcje dobrac i gdzie je kupic

pytalem juz kilka razy ale nikt nie jest mi w stanie powiedziec

: wt lip 11, 2006 9:15 pm
autor: klucz13
Bart03 pisze:no dobra - z czego te redukcje dobrac i gdzie je kupic

pytalem juz kilka razy ale nikt nie jest mi w stanie powiedziec

Z pompy od syrenki
