Tomek_B pisze:klucz13 pisze:1 Roboty w chu.j i jeszcze trochę
Bez przesady, należy tylko uważać na zardzewiałe śróbki idące do głowicy. Warto zainwestować w jakiś odrdzewiacz i popryskać dzień wcześniej

Tak też się domyślałem że mogą być problemy z odkręceniem tych śrób bo sa zardzewiałe strasznie, ale tak jak mówisz da się je spryskać i może pójdą
Macie jakieś info ile może nowy kolektor kosztować tak w przybliżeniu i używka, a może wiecie z kąd załatwić.
Po za tymi śróbkami na co można się jeszcze można natknąć nieprzyjemnego
Bo z zewnątrz nie wygląda to tak strasznie pare śrób tochę kręcenia i piepszenia jak to przy uazie no i przełożenie.
Tak więc dużo roboty czy raczej średnio
'Wiem że są różne kolektory prostokatne i okragłe - da sie sprawdzić bez ściągania ?
Takie uszczelki dobre? ile potrzeba?
