MB 123 300D (problem z silnikiem)

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

MB 123 300D (problem z silnikiem)

Post autor: Mart » czw sie 10, 2006 9:21 pm

witam,
mój silniczek postanowił postwarzać troche problemów i mnie zdenerwować :evil: więc się nie chce uruchomić, a było to tak:
jak juz silnik posadziłem w ramie, odpaliłem go żeby posłuchać jak chodzi i chodził calkiem fajnie aż do momentu kiedy obroty spadły i "zaczął się rzucać" aż zgasł, (możliwe że zaciągnął powietrze do przewodu bo z butelki go zasilałem), lecz kolejne próby odpalenia tudzież pompowania pompką paliwa wskazywały na zatkany filtr paliwa, więc wymieniłem filtr i dalej się nie chce uruchomić, zaznaczam że próbowałem go odpowietrzyć, lecz może nieskutecznie (po pompowaniu pompką paliwo wracało wężykiem zwrotnym), po poluzowaniu nakrętek przewodów idących do wtryskiwaczy, paliwo pryska tylko z dwóch i tylko dwa gary załapują przy próbach odpalenia,
moje pytanie jest więc takie, czy możliwe że aż tak się zapowietrzył?, jesli tak to jak skutecznie się odpowietrza taki silnik, czy też walneły naraz trzy sekcje w pompie wtryskowej?,
Przepraszam za długi wywód, ale chciałem jak najlepiej naświetlić sytuację.
Pozdrawiam
motanie...

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » czw sie 10, 2006 9:58 pm

oj może się długo odpowietrzać! odkręc przewody wysokiego ciśnienia(od pompy) i kręc tak długo co ze wszystkich sekcji paliwo zacznie podawać
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt sie 11, 2006 8:22 am

...odpowietrzaj,odpowietrzaj...........aż do skutku,po prostu jest powietrze w układzie zasilania,możesz sprawdzić pompkę zasilającą,czy jest w 100% sprawna.......z przelewu powinno wydobywać się paliwo bez pęcherzyków powietrza....(wtedy jest optymalnie),ale praktyka pokazuje że nie zawsze tak jest.. :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pt sie 11, 2006 9:32 pm

jeśli silnik dopiero wsadzałeś to może sprawć olej w pompie jeżeli centralnego smarowania nie ma, bo może leżał i se wyciekło troche.
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Mart
Posty: 306
Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Kontaktowanie:

Post autor: Mart » sob sie 12, 2006 12:17 pm

motokogut pisze:jeśli silnik dopiero wsadzałeś to może sprawć olej w pompie jeżeli centralnego smarowania nie ma, bo może leżał i se wyciekło troche.
ja już jeździłem na tym silniku, tylko cały samochód odbudowywałem i porozkręcałem. Problem już się rozwiązał, faktycznie był nieźle zapowietrzony, długo trzeba było walczyć z tym odpowietrzaniem (kiedyś jak zmieniałem tylko filtr to prawie od razu odpalił), ale teraz działa jak należy,
dzięki za pomoc
pozdrawiam
motanie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości