KUPUJE UAZA... CO SPRAWDZAĆ??

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
rusal

KUPUJE UAZA... CO SPRAWDZAĆ??

Post autor: rusal » czw sie 17, 2006 9:59 pm

Witam! kupuje samochód uaz 31512 - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121767644

Powiedzcie co mam sprawdzić, czytałem ze ta wersja ma podwieszane pedały. co mam jeszcze sprawdzić kupujac to auto?? moze kompresje?? jaka powinien miec?? to jest moje pierwsze auto tego typu wiec jestem zielony. Pomózcie zebym nie kupił lipy. z góry serdecznie dziekuje!!! :lol:
Zapraszam !!! Wojskowe Gadżety !!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=6607358

Awatar użytkownika
Jerry

Post autor: Jerry » czw sie 17, 2006 10:02 pm

Disco 300 ES

Awatar użytkownika
gosc

Post autor: gosc » czw sie 17, 2006 10:02 pm

sprawdz czy jezdzi , jezeli tak to ok , przy uazie zawsze jest cos do zrobienia :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Bartmann
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw sie 17, 2006 11:02 pm

Eeee no fajny jest....potencjalnie oczywiście...ale jezeli to co koleś pisze jest prawdą to masz na pokładzie motorek wołgi GAZ24 + szybkie przełożenia w mostach...to dość silny i długowieczny komplecik.
Sprawdzić czy nie wyja mosty i czy nie ma jakiś makabrycznych wycieków, czy napedy robią. I heja :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kpeugeot

Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pt sie 18, 2006 5:32 am

cena jak za uaza chorendalna
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
robertik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: robertik » pt sie 18, 2006 6:06 am

Na pierwszy rzut oka jak najbardziej.
Ale bazujac na zdjeciach stan jest bardzo ladny.
Na chwile obecna wyglada, ze jest wart swojej ceny.

Awatar użytkownika
kpeugeot

Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pt sie 18, 2006 6:23 am

pogieło was