jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » sob wrz 27, 2003 4:28 pm
Ile za coś takiego mogę zapłacić aby nie przepłacić ? Dodam tylko że jest nowy z magazynu, i ma sprzęgło przeciążeniowe na jednym wałku( chyba tym od wyciągarki) , jutro będę go oglądał, a cana to 800 pln.
-
krzyś
-

- Posty: 1327
- Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzyś » sob wrz 27, 2003 4:54 pm
za nowego z magazynu tyle smiało mozna dać.warty jest znacznie więcej.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » sob wrz 27, 2003 5:45 pm
Jak jutro go kupię to mogę dać zainteresowanym namiar na handlarza ; robur ifa itp. zapasy z armi i terenów byłego NRD
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » sob wrz 27, 2003 7:02 pm
aaaaaaaa no to zapodaj te namiary.....jeśli możesz.
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » sob wrz 27, 2003 7:19 pm
Jeżeli jutro kupię to we wtorek się odezwę i dam namiar na handlarza.On mówi ze ten dla mnie to ostatni 4x4 (zwykłych ma pod dostatkiem),ale jakoś mu nie wierzę....
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » ndz wrz 28, 2003 10:48 am
pilmar pisze:ten dla mnie to ostatni 4x4 (zwykłych ma pod dostatkiem)

Jaki zwykły?
Tylko robury 4x4 miały reduktory, zwykłe były bez, bo zresztą do czego w zwykłym 2 WD podpiąć rozdzielkę???
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » ndz wrz 28, 2003 12:27 pm
zwykły jest po prostu tańszy, od niezwykłego!?!
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn wrz 29, 2003 8:47 am
Też mnie to zaciekawiło, ale w to nie wnikałem, może jest wersja bez wyciągarki ? Ja już kupiłem stan magazynowy, ze sprzęgłem przeciążeniowym na wyjściu wyciągarki, cena wyjściowa to 800 pln.
dla Bormana: PW ,daj znak czy doszło.
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pn wrz 29, 2003 8:54 am
I czy jest niezwykły czy zwykły?

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn wrz 29, 2003 9:07 am
Aaaaa............. to się okaże w przyszłym sezonie

-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pn wrz 29, 2003 9:12 am
Ja mam taki zwykły od 4x4 i pyci wyśmienicie, tyle że trochę gubi smalec...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn wrz 29, 2003 9:14 am
bo go lepisz na jakichś nowomodnych silikonach budowlanych a łun potrzebuje kleju hermetic

#noichuj
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pn wrz 29, 2003 9:18 am
Raczej dobrego odpowietrzenia, a poza tym to przynajmniej dopuki kapie to wiem że jeszcze oliwa w nim jest

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » pn wrz 29, 2003 9:53 am
Cena bardzo tanio chodza coraz drozej, reduktor jest bardzo trwały, zdarzyło mi sie jezdzisc bez oleju dłuzszy czas (bardzo wazne odpowietrzenie) i poszly łozyska komplet łozysk (11 sztuk ) to wydatek 280 zl.Polecam tylko reduktor madosc słabe przełozenienateren.

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » pn wrz 29, 2003 10:16 am
Co to znaczy słabe?
Ja często pycę bez reduktora czyli 1:1 i dopiero w naprawde grząskim terenie jak już nie wydala silnik zapinam redukcję.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » wt wrz 30, 2003 3:17 pm
a wyjście na wyciągarkę masz? dzwoniłem do człowieka od reduktorów i podobno były wersje bez lub z wyciągarką, te z trzema wyjściami to te bez wyciagarki - może ich jeszcze załatwic po 800 pln/ sztuka ,nieużywane z byłego NRD
Ostatnio zmieniony ndz sty 30, 2011 9:02 pm przez
pilmar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » wt wrz 30, 2003 7:23 pm
Mam wyciagarke od stara ,silnik od mitsubishi , skrzynie zuk(3).
Przełozenie:
Szosa 1,00 i teren 1.80.
Mozliwe ze mam złeprzełozenia w mostach 3.72.

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » wt wrz 30, 2003 8:45 pm
Teren 1,8? jak kręciłem tymi wszystkimi kółkami to terenowe przełożenie wychodzi mi 1:2 i troche
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » śr paź 01, 2003 6:35 am
Ja mam trzy wyjścia z rekuktora:
-przedni most
-tylny most
-wyciągarka
I do tego jedno wejście mocy od silnika
A przełożenie terenowe to 1:1,8
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr paź 01, 2003 8:49 am
Mikołaj pisze:Ja często pycę w naprawde grząskim terenie .

nie masz wylewki w garazu?
#noichuj
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » śr paź 01, 2003 8:51 am
WNR leszczu!!!
Właśnie zdarłem klepisko w stodole...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr paź 01, 2003 8:58 am
Mikołaj pisze: pycę i naprawde już nie wydala silnik .
może tak?

#noichuj
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr paź 01, 2003 8:59 am
Mikołaj pisze: bez reduktora zapinam redukcję.
a może tak?

#noichuj
-
Mikołaj
-

- Posty: 1499
- Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Mikołaj » śr paź 01, 2003 9:01 am
idź polerować aluszita

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr paź 01, 2003 9:03 am
nie da rady...juz mam lakier na kantach poprzecierany...pomalować trza

#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości