Strona 1 z 1

olej na zakretach :P

: ndz sie 20, 2006 11:05 pm
autor: Doktor200
niemoge sobie poradzic z czyms takim, oleju mam na fula na miarce nawet lekko wiecej i mam traka sytuacje ze gdy jade szybko na zkretach typu oesy w lesie to niemam smarowania, smok sie zapowietrza i przez 30 s niema cisnienia, a przy wysokich obr. niechce zarznac silnika chociaz juz lekko odczowam ze to zrobilem gdyz kilka razy mi sie to powtorzylo, co mam jeszcze zrobic, obnizuc moe jakos smok??

: ndz sie 20, 2006 11:23 pm
autor: chiquito83
ja bym spuscil olej, sciagnal miske i obejrzal co za syf tam jest :)

: pn sie 21, 2006 12:19 am
autor: KleryK
30sek to du¿o. Bo to ¿e na ostrych zakrêtach, przechy³ach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek

: pn sie 21, 2006 4:48 am
autor: chiquito83
KleryK pisze:30sek to dużo. Bo to że na ostrych zakrętach, przechyłach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
u mnie zawsze jest jak po czarnym jade, jak spada cisnienie to znaczy ze wychlal juz troche oleju i dolac musze :)

: pn sie 21, 2006 7:57 am
autor: Doktor200
nie , czysto tam jest, nawet druga pompe zalozylem, lekko sie poprawilo cisnienie ale wciaz ten sam objaw :-?

: pn sie 21, 2006 9:21 am
autor: faziuaz
.....nooo miske musisz zdjąć,innego wyjścia nie ma, wtedy zobaczysz co i jak może być pęknięty w którymś miejscu,lub odkręcony,wszystko sprowadza sie do tego że trzeba to wszystko pooglądać....

: pn sie 21, 2006 10:46 am
autor: KleryK
chiquito83 pisze:
KleryK pisze:30sek to du¿o. Bo to ¿e na ostrych zakrêtach, przechy³ach czy hamowaniu nie ma oleju to normalne raczej. Ale u mnie nie ma na maks 3-5 sek
u mnie zawsze jest jak po czarnym jade, jak spada cisnienie to znaczy ze wychlal juz troche oleju i dolac musze :)
Bo je¼dzisz jak baba to co siê dziwisz. Ja mam zawsze odpowiedni± ilo¶æ oleju i przy ostrym hamowaniu nastêpuje przesuniêcie wszyskiego na przód, np. kolegów co siedz± z ty³u. To samo dzieje siê z olejem który musi polecieæ na przód silnika bo przecie przyspawany nie jest i smok wtedy nie ma mo¿liwo¶ci zaci±gn±æ oleju i zaci±ga powietrze. To samo przy ostrym skrêcie przy du¿ej prêdko¶ci, koledzy wpadaj± na tego siedz±cego przy drzwiach i to samo sie dzieje z olejem. Inaczej byæ nie mo¿e, chyba ¿e smoka obuduje siê blach± i zrobi w niej kilka ma³ych dziurek u spodu i u góry ¿e nie zd±¿y uciec przy przeci±¿eniach.

: wt sie 22, 2006 12:14 am
autor: vandall1
KleryK pisze:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' chyba że smoka obuduje się blachą i zrobi w niej kilka małych dziurek u spodu i u góry że nie zdąży uciec przy przeciążeniach.
  • czasem przegrody wystarczają....ale przeczuwam,że tu problem jest inny-na pewno wart obejrzenia z bliska /jakaś nieszczelność na pompie,brak sitka?/

: wt sie 22, 2006 2:19 am
autor: Majkello
KleryK pisze:To samo przy ostrym skręcie przy dużej prędkości, koledzy wpadają na tego siedzącego przy drzwiach i to samo sie dzieje z olejem.
To po wycieczce ten siedzący przy drzwiach musi być dogłębnie nasmarowany...

: wt sie 22, 2006 6:29 am
autor: KleryK
No ale w miskach uazowych nie ma przegród które by temu zapobiega³y

: wt sie 22, 2006 9:58 pm
autor: seba4x4
To można je wstawić, miska Uaza nie boi się spawania :D

: wt sie 22, 2006 10:11 pm
autor: has01
seba4x4 pisze:To można je wstawić, miska Uaza nie boi się spawania :D
Uaz niczego sie nie boi :D :)2