
czy wytrzymaja????
Moderator: Student
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
czy wytrzymaja????
Witam! Zastanawiam sie nad zakupem opon do uaza 33x12,5 i tu jest wielki dylemat i powazne rozwazanie... czy mosty wytrzymaja takie kapcie???? mosty beda mialy oczywiscie zmienione przelozenia na tzw "szybkie" (8/37) wiec talerze nie beda siadac i ataki.. ale czy wytrzymaja polosie???? Czy nie bedzie sie to wszystko mielic... moze ktos jezdzi na takich oponach???? nad mostami patrola takze sie zastanawiam ale ten temat jeszcze chcialbym pozostawic... narazie chcialbym aby zostaly mosty "orginalne" uazowskie dlatego pytam czy bedzie oke.. Za wszystkie odpowiedzi z gory dzieki. 

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kolega ma założone takie oponki przy 8/41 i przez rok jeszcze do mostów nie zagladał. Jedynie co... to dość często te koła na wysadzonych felgach robią luzy na łożyskach piast. Poza tym



http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
2 lata (50000) głównie w terenie jeżdze 33"12,5 w A/T i nic, luzy sie nie robią tak(ale sprawdzać w razie co trzeba. Skręt zmnijeszyłem tylko troche żeby półośi nie katować w błocie na skręconych kołach zbytnio. No i felgi trzeba mocne:


Ostatnio zmieniony ndz wrz 03, 2006 11:55 am przez motokogut, łącznie zmieniany 11 razy.
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Ml_Kruszka18
- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
ja jezdze na 31" AT przedzima wymienialem koncowki drazkow, a wczoraj naszczescie w kopalni piachu rozpadla mi sie koncowka drazka, znaczy sie sworzen z gwintem zotal tak jak byl tylko dolna czesc odpadla
, mialem szczescie bo 10 min wczesniej grzalem 100 do na stacje zeby sie zagazowac
A co do 33MT" to wymien najpierw mosty bo wiedze jak znajomym lecialy mosty a teraz smigaja na ptrolowskich:P

A co do 33MT" to wymien najpierw mosty bo wiedze jak znajomym lecialy mosty a teraz smigaja na ptrolowskich:P
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

zdrowy 300D, mocy nie brakuje, fakt że A/T-ki w błocie to rewelacyjnie nie grzebią, ale jak sie nie ma co sie lubi to...borman pisze:ja kiedyś jeżdzilem na takich gumach i wmawiałem sobie że mosty wytrzymują ......w końcu ja niewytrzymałem i zmieniłem mosty ......no chyba że masz kaszlawy silnik , ale wtedy tym bardziej bym niepolecał .


no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
Przy takim silniku ne pojeździsz na 33"... naprawdę.pakjusz_pl pisze:widze ze zdania na temat opon o tym rozmiarze sa podzielone... co do silnika to jest2.8 merc 185koni wiec moc nie mala... obecnie sa kapcie 30" to zdecydowanie za male opony do takiego silnika dlatego kombinuje i sie zastanawiam nad tymi 33"
Nie musisz strzelić nawet ze sprzęgła, wystarczy na byle wyjebie dołożysz do pieca samym gazem i jesteś bez napędów.
miałem 33" i 150KM i co wyjazd to brak mostu.
Potem przeszedłem na afgany, poprawiło się co trzeci wyjazd to był powrót bez napędu, ale było lepiej

Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Mikołaj pisze:Przy takim silniku ne pojeździsz na 33"... naprawdę.pakjusz_pl pisze:widze ze zdania na temat opon o tym rozmiarze sa podzielone... co do silnika to jest2.8 merc 185koni wiec moc nie mala... obecnie sa kapcie 30" to zdecydowanie za male opony do takiego silnika dlatego kombinuje i sie zastanawiam nad tymi 33"
Nie musisz strzelić nawet ze sprzęgła, wystarczy na byle wyjebie dołożysz do pieca samym gazem i jesteś bez napędów.
miałem 33" i 150KM i co wyjazd to brak mostu.
Potem przeszedłem na afgany, poprawiło się co trzeci wyjazd to był powrót bez napędu, ale było lepiej
ale co ci siadalo w mostach???? wydaje mi sie ze mowisz o talerzach i atakach... jesli sie ma orginalne 8/41 to sie miela przy takiej mocy ale jesli sie ma inne przelozenia 8/37 to ponoc jest spokoj i sie tak nie miela... czy mzoe polosie ci nie wytrzymywaly????

Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
albo wsadź 33" ale 10,5.
Też miałem przełożenia "szybkie"...mosty wytrzymały moje poczatkowe...całkowicie bezmyślne uzytkowanie przez 1,5 roku...woda w środku...zamarzajaca w zimie (przy ruszaniu trzaskał
)...zero dbania..jazda w terenie co weekend. A w końcu poszły łożyska ataku i tylny sie sklinował...po rozebraniu co sie okazało
:) Wałek i talerz cały
Nie stersuj sie za wiele...jak mosty masz dobrze złożone i bedziesz sensownie upalał to nic nie będzie
Dbaj o luzy...lej oleje...i ruszaj w teren
I mam nadzieję, że kiedys tam sie spotkamy 
BTW teraz mam 8/41 i właśnie BFG 33/10,5 trzy spoty i parę wypadów za sobą...w mostach cisza
Też miałem przełożenia "szybkie"...mosty wytrzymały moje poczatkowe...całkowicie bezmyślne uzytkowanie przez 1,5 roku...woda w środku...zamarzajaca w zimie (przy ruszaniu trzaskał






BTW teraz mam 8/41 i właśnie BFG 33/10,5 trzy spoty i parę wypadów za sobą...w mostach cisza

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Zakładaj 
U mnie szybkie przełożenia, 33x12,5 i 201KM z hamowni- daje rade.
Ukręcałem na początku, kiedy miałem wolne przełożenia, wiekowe części i kiedy uczyłęm się tym zestawem jeździć:). Teraz wszystkie półosie nowe, z tyłu blokada( ta musiał być wzmocniona bo nie dawała rady) i jakoś się jeździ i nic sie nie ukręca.
Pilnować luzów i olejów jak w poście wyżej:)
pozdrawiam

U mnie szybkie przełożenia, 33x12,5 i 201KM z hamowni- daje rade.
Ukręcałem na początku, kiedy miałem wolne przełożenia, wiekowe części i kiedy uczyłęm się tym zestawem jeździć:). Teraz wszystkie półosie nowe, z tyłu blokada( ta musiał być wzmocniona bo nie dawała rady) i jakoś się jeździ i nic sie nie ukręca.
Pilnować luzów i olejów jak w poście wyżej:)
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
WJ 2,7 CRD
Najczęściej siadały półośki, ale też i talerz z atakiem się wysypał parę razy.pakjusz_pl pisze:
ale co ci siadalo w mostach???? wydaje mi sie ze mowisz o talerzach i atakach... jesli sie ma orginalne 8/41 to sie miela przy takiej mocy ale jesli sie ma inne przelozenia 8/37 to ponoc jest spokoj i sie tak nie miela... czy mzoe polosie ci nie wytrzymywaly????
Największym bólem jest nie moc silnika a moment obrotowy który to ukręca podzespoły.
Ja miałem 270 Nm...
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
tomekuaz pisze:Zakładaj
U mnie szybkie przełożenia, 33x12,5 i 201KM z hamowni- daje rade.
Ukręcałem na początku, kiedy miałem wolne przełożenia, wiekowe części i kiedy uczyłęm się tym zestawem jeździć:). Teraz wszystkie półosie nowe, z tyłu blokada( ta musiał być wzmocniona bo nie dawała rady) i jakoś się jeździ i nic sie nie ukręca.
Pilnować luzów i olejów jak w poście wyżej:)
pozdrawiam
Wlasnie czekalem kiedy Ty napiszesz cos na temat zakladania opon 33" do uaza


Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość