
Dospawać kątownik 20



Które rozwiązanie będzie najmocniejsze



Moderator: Student
Układ kierowniczy to chyba kiepskie miejsce na rozwiązania stosowane "gdzie niegdzie". Spaw potrafi mocno ściągnąć więc będziesz miał faktycznie łuk. To dobra technika do wyciągania bieżni starych łóżysk - same wypadają po obspawaniu.cichy pisze:zrób spawke po dlugości nie wiem jak się nazywa dokladnie taka technika wzmacniania materialu ale czasto sie ja stosuje gdzie niegdzie
wiesz znam takich dla których przepracowanie takiego drążka to kwestia tygodni a może nawet dniBart03 pisze:zeby przepracowac taki material to trzebaby bylo sie bardzo postarac, to raczej wina tego ze pewnie jest nieco krzywy
ustalmy jedno drążek to nie jest hak do holowaniakubas pisze:wiesz znam takich dla których przepracowanie takiego drążka to kwestia tygodni a może nawet dniBart03 pisze:zeby przepracowac taki material to trzebaby bylo sie bardzo postarac, to raczej wina tego ze pewnie jest nieco krzywy![]()
ale podejrzewam ze koledze wygial sie po raz pierwszy bo w cos przydzwonil.. dlatego sie "wygina"
uwierz mi że nie doprowadziłeś go do pierwotnego stanu , nie da sie.yankee pisze:Jednogłośnie wszyscy mówicie o spawaniu lub wymiana na nowy. Drążek jest lekko zgięty przy użyciu pulsatora kinetycznego zwanego młotkiem doprowadziłem go do pierwotnego kształtu
i teraz się zastanawiam czy nie lepszym rozwiązaniem było by włożenie w jego wnętrza pręta stalowego o odpowiedniej średnicy
nie ma problemu ze spawaniem
i z długością spoiny
a drążek będzie wzmocniony co sadzicie o takim rozwiązaniu
owszem wzrosnie tylko jak bedzie nadal krzywa to bedzie dzialala nadal na nia sila wyboczenia i bedzie sie wyginac tyle ze w mniejszym stopniu.yankee pisze:Prawdaale jak to tej złamanej słomki włożę stalowy pręt to jej wytrzymałość wzrośnie
Prawda
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość