Nowe serce uaza
Moderator: Student
Nowe serce uaza
Witam Szanownych forumowiczów.
Chcicłbym "conieco" przerobić swojego uaza na przeprawówkę.
Moja koncepcja jest taka:
silnik - Audi a8 4.2 albo 3.7
mosty od nissana patrola
całą tzw skorupe zostawić od uaza (rama, buda itp.)
reduktor jeszcze nie wiem od czego, bo nie wiem jak będą wyglądały przełożenia. Chodzi mi o to żeby auto nie miało jakiejś kosmicznej prędkośći albo też żeby nie było strasznie wolne. Prosiłbym o jakieś rady co do reduktora
Czy waszym zdaniem taki układ ma wogóle jakiś sens czy mam zmienić koncepcję na coś słabszego??
Proszę o jakieś rady i z góry dziękuję:)
Chcicłbym "conieco" przerobić swojego uaza na przeprawówkę.
Moja koncepcja jest taka:
silnik - Audi a8 4.2 albo 3.7
mosty od nissana patrola
całą tzw skorupe zostawić od uaza (rama, buda itp.)
reduktor jeszcze nie wiem od czego, bo nie wiem jak będą wyglądały przełożenia. Chodzi mi o to żeby auto nie miało jakiejś kosmicznej prędkośći albo też żeby nie było strasznie wolne. Prosiłbym o jakieś rady co do reduktora
Czy waszym zdaniem taki układ ma wogóle jakiś sens czy mam zmienić koncepcję na coś słabszego??
Proszę o jakieś rady i z góry dziękuję:)
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Silnik z tatry lepszy. Napisz najpierw ile masz lat i ile kasy na to bo jak masz tylko bujna fantazje to nikt sie nie bedzie produkowal
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
do przeprawówek to wybrałbym jakiegoś diesla
chociaż benzyna też by mogła być ale raczej nie takie motory jak ty opisujesz
dużo elektroniki do ich sterowania potrzeba
takie silniki to raczej do RMPSTów
takie jest moje zdanie
chociaż benzyna też by mogła być ale raczej nie takie motory jak ty opisujesz
dużo elektroniki do ich sterowania potrzeba
takie silniki to raczej do RMPSTów
takie jest moje zdanie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Wiadommmooo...najlepsza Wołga.....
Kolega ma Mesia benzynę 2,8 na mechanicznym wtrysku...też robi a nawet przerabia błoto na deszcz:)

Kolega ma Mesia benzynę 2,8 na mechanicznym wtrysku...też robi a nawet przerabia błoto na deszcz:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
mocniejszych??
od niedawna mam uaza z silnikiem od forda 2.8v6 i jak na razie to mocy w nim nie brakuje
parę razy miałem okazję pogonić go po polnych drogach i po nieużytkowanym polu i prędkości rzędu 100 km/h na takim podłożu są jak na razie dla mnie zbyt duże.
nie porywaj się od razu na tak silne motory bo nic dobrego z tego nie wyniknie
do przeprawówek moc wg. mnie ma drugorzędne znaczenie
od niedawna mam uaza z silnikiem od forda 2.8v6 i jak na razie to mocy w nim nie brakuje
parę razy miałem okazję pogonić go po polnych drogach i po nieużytkowanym polu i prędkości rzędu 100 km/h na takim podłożu są jak na razie dla mnie zbyt duże.
nie porywaj się od razu na tak silne motory bo nic dobrego z tego nie wyniknie
do przeprawówek moc wg. mnie ma drugorzędne znaczenie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Biorąc przykład z tomcatów lub samochodu Luberdy chyba nie można wywnioskować, że elektronika się do błota nie nadaje, jeżeli te samochody można nazwać błotnymi.
Powróce do mojego pierwotnego pytania czy taki układ jaki zaproponowałem na początku ma jakiś sens i czy warto byłoby inwestowac w to. Uazowołga ani żaden silnik do 3.5 nie wchodzi raczej w grę, ponieważ ma być to mocne auto.
Na forum jest taka osoba o nazwie MOC i ma on silnik 6.2 V8. Wiecie może od jakiego samochodu jest ten silnik, ile w nim elektroniki i do jakiego terenu został stworzony ten samochód??
Powróce do mojego pierwotnego pytania czy taki układ jaki zaproponowałem na początku ma jakiś sens i czy warto byłoby inwestowac w to. Uazowołga ani żaden silnik do 3.5 nie wchodzi raczej w grę, ponieważ ma być to mocne auto.
Na forum jest taka osoba o nazwie MOC i ma on silnik 6.2 V8. Wiecie może od jakiego samochodu jest ten silnik, ile w nim elektroniki i do jakiego terenu został stworzony ten samochód??
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
no ale ty chcesz taki silnik włożyć do UAZa
zastanów się nad zawieszeniem, własnym bezpieczeństwem w aucie itp.
jeżeli wszelkie kryteria zostaną uwzględnione to na montowanie silnika zostanie Ci grubo mniej jak 10kpln
zastanów się nad zawieszeniem, własnym bezpieczeństwem w aucie itp.
jeżeli wszelkie kryteria zostaną uwzględnione to na montowanie silnika zostanie Ci grubo mniej jak 10kpln
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
- dred
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 1:18 pm
- Lokalizacja: Strzyżów (podkarpacie)
- Kontaktowanie:
I ja tez to proponuje, a jak zapodasz dobre opony i bedziesz chciał kombinowac mozesz tez mienic mosty na patrola i silnik 2,8 Merca lub 2,9 Scorpio bez elektroniki i zmienic zawieszenie sprezyny , amory itd to ta 10 peknie jak banka mydlana, tak ze silnik wołga dobre opony mosty orginał lub afgany, wyciągara, kinetyk i bedzie dobrze , My mamy oginał silnik opona 32 nalewka simexa i sobie radzi bardzo dobrze na orginlnych mostach ale wybór nalezy do Ciebie.POZDRMroczny pisze:dlatego proponuję to co proponuję
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
majac do dyspozycji "tylko" 10kzl wydaje mi sie ze nie masz co myslec o silniku audi v8 lub podobnych bestiach koszt takiego silnika to kasa rzedu 3-5kzl (sam silnik a gdzie reszta...) Pozatym praktycznie bedzie caly uaz do przebudowania czyli mase godzin pracy mechanika... mosty przynajmniej od K160 patrola zawiszenie przeciez nie moze zostac oryginalne bo rozerwie ten samochod!!! najpierw sprawdz czy nie masz ramy zgnitej... reduktor najlepszy bylby wydaje mi sie od G klasy i tu tez nie mala kase trzeba dac... tak wiec majac do dyspozycji 10kzl wydaje mi sie ze nie ma sensu sie rzucac tak ostro.. ja sam buduje uaza z mercem 2.8 i wiem doskonale ile czasu i kasy trzeba w auto wrzucic zeby sie kulalo z niezlym efektem.. tak wiec posluchaj kolegow piszacych powyzej a zobaczysz ze nie pozalujesz...
Pozdrawiam.


Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kamil masz 36 lat, więc dziwię się że interesuję Cię jeszcze cokolwiek z Uaza.W/w marka aktualnie nadaje się na zloty militarne, a nie do ciężkiego off-roadu. Tanio ? Kup Patrola K-160 3.3TD. Zamień resory na sprężyny.Pobaw się turbiną, p.wtryskową i dodaj intercooler. Wzrost mocy zapewniony.Auto będzie posiadało czyste papiery i części zapasowe jakościowo dużo lepsze od podróbek zza wschodniej granicy.
Wiesz ile kosztowało auto Darka ? To ciekawe. Myślę że on sam nie wie. Będę dzisiaj u niego to go zapytam.
Wiesz ile kosztowało auto Darka ? To ciekawe. Myślę że on sam nie wie. Będę dzisiaj u niego to go zapytam.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Tej ceny to nie znam dokładnej tylko poprostu mam troche wyobraźni i potrafię sobie wyobrazić mniej/więcej. Jeżeloi mógłbyś się dokładnie dowiedzieć ile ten samochód pożarł pieniędzy to ja się chętnie dowiem.
Ten samochód miałby służyć do czegoś więcej niż do zjechania z asfaltu na polną droge:D choć z drugiej strony nie mam konkretnych założeń do czego to będzie. Wszystko zależy od tego jak on się wogóle będzie kulał i jak ja się będe sprawdzał w naprawde ciężkim terenie.
Dlaczego uaz?? hmm poprostu czuję w głębi duszy przywiązanie do tego samochodu. Jeżeli miałbym kupić jakiegoś wranglera itp., to jest kolejny spory wydatek, więc wolałbym włożyć tą kasę, którą miałbym wydać dodatkowo na samochód, w wnętrze uaza. Uaza całkiem ładnie można przerobić zewnętrznie więc to też daje jakiś tam plus. Z ramą myślę, że większych kłopotów by nie było ewentualnie jakieś drobne wzmocnieniai git.
Ale jeżeli tak mówicie, że to za mocny silnik to jaki będzie najlepszy w przedziale od 3000 - 3800cm3
Audi a8 ma też silnik 3.7 więc może coś z tego by wyszło?? Choć elektroniki zapewne mniej nie będzie.
Z słabszych silników to może BMW 535 3.5L 250KM i jest na manualnej skrzyni, a w a8 baardzo niewiele modeli ma manuala.
Czy sądzicie, że manualna skrzynia będzie lepsza czy automat?? JA wolałbym manuala, ale widziałem u niektóruch automaty. Jak to się sprawdza w terenie??
Ten samochód miałby służyć do czegoś więcej niż do zjechania z asfaltu na polną droge:D choć z drugiej strony nie mam konkretnych założeń do czego to będzie. Wszystko zależy od tego jak on się wogóle będzie kulał i jak ja się będe sprawdzał w naprawde ciężkim terenie.
Dlaczego uaz?? hmm poprostu czuję w głębi duszy przywiązanie do tego samochodu. Jeżeli miałbym kupić jakiegoś wranglera itp., to jest kolejny spory wydatek, więc wolałbym włożyć tą kasę, którą miałbym wydać dodatkowo na samochód, w wnętrze uaza. Uaza całkiem ładnie można przerobić zewnętrznie więc to też daje jakiś tam plus. Z ramą myślę, że większych kłopotów by nie było ewentualnie jakieś drobne wzmocnieniai git.

Ale jeżeli tak mówicie, że to za mocny silnik to jaki będzie najlepszy w przedziale od 3000 - 3800cm3
Audi a8 ma też silnik 3.7 więc może coś z tego by wyszło?? Choć elektroniki zapewne mniej nie będzie.

Z słabszych silników to może BMW 535 3.5L 250KM i jest na manualnej skrzyni, a w a8 baardzo niewiele modeli ma manuala.
Czy sądzicie, że manualna skrzynia będzie lepsza czy automat?? JA wolałbym manuala, ale widziałem u niektóruch automaty. Jak to się sprawdza w terenie??
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Kamil_C pisze:Tej ceny to nie znam dokładnej tylko poprostu mam troche wyobraźni i potrafię sobie wyobrazić mniej/więcej. Jeżeloi mógłbyś się dokładnie dowiedzieć ile ten samochód pożarł pieniędzy to ja się chętnie dowiem.
Ten samochód miałby służyć do czegoś więcej niż do zjechania z asfaltu na polną droge:D choć z drugiej strony nie mam konkretnych założeń do czego to będzie. Wszystko zależy od tego jak on się wogóle będzie kulał i jak ja się będe sprawdzał w naprawde ciężkim terenie.
Dlaczego uaz?? hmm poprostu czuję w głębi duszy przywiązanie do tego samochodu. Jeżeli miałbym kupić jakiegoś wranglera itp., to jest kolejny spory wydatek, więc wolałbym włożyć tą kasę, którą miałbym wydać dodatkowo na samochód, w wnętrze uaza. Uaza całkiem ładnie można przerobić zewnętrznie więc to też daje jakiś tam plus. Z ramą myślę, że większych kłopotów by nie było ewentualnie jakieś drobne wzmocnieniai git.![]()
Ale jeżeli tak mówicie, że to za mocny silnik to jaki będzie najlepszy w przedziale od 3000 - 3800cm3
Audi a8 ma też silnik 3.7 więc może coś z tego by wyszło?? Choć elektroniki zapewne mniej nie będzie.
Jesli chcesz to wrzuc sobie 4.2 jesli chodzi o to to juz duzej roznicy robic nie bedzie tylko jesli jestes pewien tego co chcesz zrobic (lub kiedys budowales podobna zmote) to czemu nie... tylko mam watpliwosci ze v8 wejdzie pod mache uaza bez konkretnego ciecia budy....



Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość