Odjecie piór z resorów

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Odjecie piór z resorów

Post autor: gÓral świętokrzyski » pn paź 16, 2006 7:20 pm

Plomby mi z zębów wylatują , nery sie odbiją przez idioto odoprną zawieche uaza :evil:

Tak sobie myslałem już dawno a ostatnio zainspirowany topikiem

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=2590

coby odjąć piór z resorów przednich. 8)

W ostrym terenie nie jeżdze :)21 codziennie .....
Samochód bardziej jeździ po szutrach :D i bruku leśnym

Ćwiczył ktos takie numery jak zabranie paru dolnych piór z przednich resorów??
Będzie bardziej miekkkkkki ?? :)21
Ile trzeba by mu ukraść piór??
Ma to wogle sens??

Nośnośc sie chyba nie zmieni bo samochód dźwigają 2 pióra główne

Ktos cos wie na ten temat?? :)21
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn paź 16, 2006 7:48 pm

wywalić i sie nie zastanawiać
z przodu miej z tyłu wiecej
zamiast wyjetych piór wsadzić kształtownik tej samej grubości co wyjęte pióra

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pn paź 16, 2006 7:52 pm

Możesz wyjąc jeśli nie jeżdzisz i nie potrzeba ci lifta...napewno będzie wygodniejszy,a mozesz także wyjąc pióra,a wstawić klocek miedzy resor a most da ci to pare cm,a na wygodzie nie stracisz :)2
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pn paź 16, 2006 7:53 pm

L80 pisze:wywalić i sie nie zastanawiać....
zgodnie z zasadą : " Najpierw zrób potem pomyśl" :lol: :)2

te kształtowniki to po co??
żeby wysokości nie stracił czy żeby cybantów nie przerabiać??
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
krolik
 
 
Posty: 294
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 4:36 pm
Lokalizacja: JAROCIN

Post autor: krolik » pn paź 16, 2006 7:59 pm

widziałem w uazie wyjęte pare piór z przodu i dołożone w to miejsce sprężyny jak znajde fotke to pośle na pw

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pn paź 16, 2006 7:59 pm

Bng862 pisze:Możesz wyjąc jeśli nie jeżdzisz i nie potrzeba ci lifta...napewno będzie wygodniejszy,a mozesz także wyjąc pióra,a wstawić klocek miedzy resor a most da ci to pare cm,a na wygodzie nie stracisz :)2
buda na ramie podniesiona o jakies 4cm , wieszaki resorów wydłużone dwa razy wiec liftu ci u mnie pod dostatkiem :)21

ile zostawic tych piór??
4-5 budiet haraszo??
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » pn paź 16, 2006 8:06 pm

po jedno i drugie

a najlepiej to zalożyć sprężyny i resorowachacze
z tym że w moim przypadku z przodu jakos to niechcialo robić
za to z tyłu działa i to bez panharda

a
bym zapomiał dodać
jeśli nie zalezy ci na obniżeniu masy auta to tylko wyjąć po te pare piór i nic wiecej nie przerabiac
resory moim zdaniem wcale są gorsze od sprężyn
a ilosc piór powinna być tak dobrana aby . . . . chyba mi sie niechce tłumaczyć

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn paź 16, 2006 10:36 pm

aby.. działało, nie łamało się i spełniało swoją funkcję (resorowanie) :)21
metodą prób i błędów najlepiej - bo nastoletnie żelazo różnie zmienia charakterystykę

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt paź 17, 2006 9:02 pm

O tych resorowachaczach juz nie moge czytac. Chcialbym zobaczyc co sie z tym dzieje przy nieprzewidzianym wpakowaniu sie w poprzeczna dziure allbo jakakolwiek dziure.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » wt paź 17, 2006 9:06 pm

tiger pisze:O tych resorowachaczach juz nie moge czytac. Chcialbym zobaczyc co sie z tym dzieje przy nieprzewidzianym wpakowaniu sie w poprzeczna dziure allbo jakakolwiek dziure.
jak to co?? podwijają się a póżniej prostują i jedziesz dalej :wink:

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt paź 17, 2006 9:30 pm

A mi tak nigdy nie chcialy.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

janicki robert
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:31 pm
Lokalizacja: hrubieszow

Re: Odjecie piór z resorów

Post autor: janicki robert » sob mar 15, 2008 10:35 am

[quote="gÓral świętokrzyski"]Plomby mi z zębów wylatują , nery sie odbiją przez idioto odoprną zawieche uaza :evil:




ile w końcu odjąłeś piór z tyłu i które ?

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » sob mar 15, 2008 2:20 pm

inaczej zrobiłem wogle

nic nie odejmowałem :lol:
resory moje są zapakowane do pokrowców z grubej dermy
a wczesniej owinięte folią budowlaną

pływają już od roku w glucie ze starego hipolu pomieszanego ze smarem grafitowym

i wreszcie to wszystko ładnie działa :)2
zdecydowanie zawieszenie ładniej pracuje na nierównościach
podejrzewam że pióra ślizgają się po sobie pływając w tym glucie

polecam takie rozwiązanie :)2

narazie zrobiłem tak tylko z przodem tył będzie taka samo tuningowany za dni pare
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » sob mar 15, 2008 2:56 pm

eeeee.... a ja myślałem, że byłeś u dentysty i plomby poprawiłeś :)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość