Strona 1 z 1
K-126g - podłączenie cięgna
: śr lis 15, 2006 11:10 am
autor: benes
Jam macie podłączone sterowanie przepustnicy do tego gaźnika.
Ja miałem wcześniej gaźnik K-131 ale tu trzeba zmotać cos innego.
Jak by ktoś miał jakieś foty...
: czw lis 16, 2006 4:29 pm
autor: benes
No co jest, nikt nie podłączał tego gaźnika???
: czw lis 16, 2006 6:22 pm
autor: niemand
: czw lis 16, 2006 6:27 pm
autor: benes
Ja mam trochę inne mocowanie, ale widzę że najprościej będzie przerobienie mocowania cięgna lub zaadoptowanie starego mocopwania/trzymania cięgna. Znajomy ma przerobione na linkę i mu nie działa jak należy...
Co masz podłączone do tego kolanka (z mosiążną rurką)-podciśnienie z aparatu zapłonowego??
Co masz podłączone do kolektora ssącego (gumowa czarna rurka)??? -odma??
: czw lis 16, 2006 6:42 pm
autor: niemand
rurka - podcisnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu na aparacie
czarny waz- obudowa filtra powietrza tak jak odma
: czw lis 16, 2006 11:51 pm
autor: benes
dzięki
: czw lis 16, 2006 11:52 pm
autor: Bartmann
benes pisze: Znajomy ma przerobione na linkę i mu nie działa jak należy...
Działa super tylko raz na dwa wyjazdy się zrywa

: czw lis 16, 2006 11:53 pm
autor: benes
Bartmann pisze:benes pisze: Znajomy ma przerobione na linkę i mu nie działa jak należy...
Działa super tylko raz na dwa wyjazdy się zrywa

czyli nie działa

: czw lis 16, 2006 11:54 pm
autor: Bartmann
benes pisze:Bartmann pisze:benes pisze: Znajomy ma przerobione na linkę i mu nie działa jak należy...
Działa super tylko raz na dwa wyjazdy się zrywa

czyli nie działa

Jak juz się zerwie...to nie działa...

: pt lis 17, 2006 12:01 am
autor: benes
dlatego nie chce popełnić twojego błędu bo na dwa razy to dla mnie za młało