silnik forda2.0l

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
spl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: podkowa lesna

silnik forda2.0l

Post autor: spl » ndz lis 19, 2006 10:26 pm

Witam wszystkich!!
Nie dawno nabylem 469b z rozwalona uszczelka glowicy(podobno)
zrobilem plan glowicy zawory, nowe uszczelki, kontrola tlokow, tuleji itp wczoraj zlozylem silnik i zaczely sie schodki :Dalej miesza sie woda z olejem KTOS ma jakis pomysl? Nastepna sprawa : silnik 2.0v6 fordowski. jak wyglada sprawa przejscia z silnika na skrzynie? Czy ktos ma moze szablon z wymiaram Pozdrawiam wszystkich spl

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn lis 20, 2006 3:33 pm

Jeśli chodzi o wodę i olej to sprawa jest prosta . Pęknięty kanał olejowy w bloku . Nowy blok i po kłopocie .
Druga ewentualność ; przy dokręcaniu głowicy znowu ja skrzywiłeś i jak wcześniej wali przez uszczelkę ,
chyba że zrobiłeś z 1000 km i nie dokręcałes głowicy ; to uszczelka sie uklepała i też może sadzić.
A Z fordem w takiej konfiguracji to szkoda zachodu.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

kiler4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 31, 2006 11:44 am
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: kiler4x4 » pn lis 20, 2006 7:23 pm

jesli chodzi o silnik forda to nic prostrzego.wykorzystojesz obodowe sprzegla od skrzyni forda i przykrecasz ja do skrzyni uaz'a. tarcze sprzegla od uaz'a(trzeba tylko zmniejszyc jej srednice ok 10mm), lapa i lozysko oporowe takze od uaz'a. ja tak zrobilem z silnikiem 2,9 od scorpio chodzi bardzo fajnie, a skrzynia i mosty wytrzymoja katowanie.
UAZ PATROL "wszystko da sie zmielć ,trzeba tylko chcieć :-)"

Awatar użytkownika
spl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: podkowa lesna

Post autor: spl » pn lis 20, 2006 7:40 pm

sprobuje wlozyc v ke kiler4x4 wiesz moze czy 2.9 ma taki sam rozstaw srob jak 2.0? pozdrawiam

Awatar użytkownika
spl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: podkowa lesna

Post autor: spl » pn lis 20, 2006 7:41 pm

czemu szkoda zachodu w takiej konfiguracji?????

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn lis 20, 2006 8:17 pm

Mogą tez tuleje podciekać.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
spl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: podkowa lesna

Post autor: spl » pn lis 20, 2006 8:51 pm

jest jakis sposob sprawdzenia tuleji (po wyjeciu tlokow zadnych rysek jak nofka funkiel:)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn lis 20, 2006 9:33 pm

Mogą podciekac na uszczelkach między blokiem a tuleją
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
spl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: podkowa lesna

Post autor: spl » pn lis 20, 2006 9:37 pm

ok dzieki za info pozdrawiam spl

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » pn lis 20, 2006 10:39 pm

czemu szkoda zachodu w takiej konfiguracji?
ponieważ wulkan to nie będzie
spalanie bez zmian
a w terenie bedzie mu brakowało tchu

więc nic ci nie zrekompensuje trudów motania , tak jak np. przy 2.9 l
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość