Strona 1 z 7
Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika
: czw gru 07, 2006 3:22 pm
autor: wofka
mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi

: czw gru 07, 2006 3:27 pm
autor: pakjusz_pl
jak laczysz skrzynie? zostaje cala uazowa wraz z reduktorem czy montujesz skrzynie forda i laczysz ja z reduktorem uaza?

: czw gru 07, 2006 3:30 pm
autor: wofka
skrzynia oryginał
skrzynie wiem jak połączyć
: czw gru 07, 2006 3:33 pm
autor: pakjusz_pl
no to rozumiem ze skrzyni z reduktorem nie przesuwasz i wały nie są skracane itp.

no to co tu duzo gadac tylko do roboty

Re: Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika
: czw gru 07, 2006 4:01 pm
autor: west
wofka pisze:mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi

HAMULCE

Koniecznie zadbaj o hamulce rozpędzał będzie się ładnie ale czasami trzeba się zatrzymać

!
Re: Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika
: czw gru 07, 2006 4:05 pm
autor: pakjusz_pl
west pisze:wofka pisze:mam już silnik 2.9 v6 forda
jakie zmiany wymusza zamontowanie tego mtoru w uazie>??
zmiany konieczne,praktyczne i inne jeśli są
prosze o podpowiedzi

HAMULCE

Koniecznie zadbaj o hamulce rozpędzał będzie się ładnie ale czasami trzeba się zatrzymać

!
to fakt...

mnie juz hamulce uaza do szalu doprowadzily i miedzy innymi dlatego przy okazji wrzucania silnika motam mosty od patrola zeby miec tarczowki na przodzie...

jaka masz pompe w swoim uazie?
: czw gru 07, 2006 4:57 pm
autor: west
Od bmw 735 w połączeniu z mostami patrola hamulce są bardzo skuteczne. Ale wybór pompy to przypadek poprostu taką miałem .
: czw gru 07, 2006 5:03 pm
autor: piotr oskwarek
ja w swoim mam pompę i serwo od poloneza i też robi
da radę wyhamować ale jak zmotamwspomaganie kierownicy to wezmę się za hamulce tarczowe do afganów na wszystkie koła
: czw gru 07, 2006 8:06 pm
autor: tiger
Ja z hamulcami patrola mam spieta pompe od golfa 1 i tez robi. Co do forda to jezeli pozostawisz oryginalne lapy i poduszki to wyjdzie ze dziura do przykrecenia poduszki bedzie wywiercona w ramie. Motasz gaznik czy zostaje wtrysk??
: czw gru 07, 2006 8:59 pm
autor: wofka
zdecydowałem wtrysk
: czw gru 07, 2006 9:01 pm
autor: pakjusz_pl
ja u siebie tez bede miec wtrysk...a co do hamulcow to mam noweczke pompe od zuka dwustopniowa i serwo od merca chyba bedzie robic...

: czw gru 07, 2006 9:29 pm
autor: wofka
docelowo też bede miał hamulce tarczowe ale to jeszcze kwestia czasu i kasy
od teraz moge zacząc myślec o założeniu serwa i pompy mietka bo to mam
bedzie robić??
gdzieś kiedyś czytałem że serwo mietka podaje zbyt duże ciśnienie i cylinderki strzelaja
czy to moze być prawda??
: czw gru 07, 2006 9:38 pm
autor: pakjusz_pl
wofka pisze:docelowo też bede miał hamulce tarczowe ale to jeszcze kwestia czasu i kasy
od teraz moge zacząc myślec o założeniu serwa i pompy mietka bo to mam
bedzie robić??
gdzieś kiedyś czytałem że serwo mietka podaje zbyt duże ciśnienie i cylinderki strzelaja
czy to moze być prawda??
z tego co ja slyszalem to pompa od miecia za slaba niby do bebnowych ale serwo

: czw gru 07, 2006 9:45 pm
autor: tiger
U mnie tez wtrysk zostaje tyle ze ja mam 2,8 a nie 2,9.
: czw gru 07, 2006 9:55 pm
autor: vandall1
Pompa mietka ma za mały wydatek

: czw gru 07, 2006 11:00 pm
autor: kUBI

panowie a jak myślicie pompa z samuraja razem z serwem wydoli w uazie?? mam takową i sie zastanawiam czy motac...
: czw gru 07, 2006 11:40 pm
autor: Bartmann
kUBI pisze:
panowie a jak myślicie pompa z samuraja razem z serwem wydoli w uazie?? mam takową i sie zastanawiam czy motac...
Eeeee no raczej nie...

: pt gru 08, 2006 12:14 am
autor: kedek
mam pompę z serwem + pedały od MB 124 i przy oryginalnych uazowych hamulcach łapie na końcu ale na prawdę bardzo skutecznie, aż byłem w szoku jak bębny mogą hamować, cztery koła blokuje na asfalcie

: pt gru 08, 2006 7:01 am
autor: wofka
wniosek z tego taki że odradzacie mi zakładać tą pompe od mietka???
a serwo dobre?to jaką pompe zamontować do tego serwa
: pt gru 08, 2006 9:12 am
autor: tiger
Co wy kombinujecie pompa od tego serwo od tego na cholere to??? Zakladaj wszystko od jednego auta i juz a nie kombinujesz.
: pt gru 08, 2006 4:08 pm
autor: wofka
ok czy da rade serwo i pompa z mietka?
: ndz gru 10, 2006 10:04 pm
autor: tiger
Nie. Za maly tloczek ma z tego co wniskuje z odpowiedzi kolegow a tloczki w przednich zaciskach parcha sa duze i plynu nie poda tyle.
: ndz gru 10, 2006 10:09 pm
autor: Bart03
podac to moze i poda ale na dwa razy

: ndz gru 10, 2006 10:14 pm
autor: tiger
Haha. A ludzie sobie pomysla ze debil mysli ze slisko i pulsacyjnie hamuje.
: pn gru 11, 2006 8:02 am
autor: robertik
Czyli jestem debilem, bo cały czas hamuje pulsacyjnie ?
