jakie sprzęgło w uazie z 2.9 v6 scorpio

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

jakie sprzęgło w uazie z 2.9 v6 scorpio

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 5:15 pm

witam



chciałbym sie Was poradzić jakie sprzęgło zamontować w swoim uazie w którym bedzie 2.9 v6 ford?zależałoby mi na kompletnym sprzęgle forda
(docisk tarcza )
czy wałek w skrzyni uaza wywala sie zupełnie i dorabia nowy czy istnieją SENSOWNE i TRWAŁE przeróbki?
z góry dzięki za podpowiedzi i pomoc

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 6:44 pm

a moze oryginalna skrzynia i reduktor np z gaza 69??
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 6:49 pm

CLIMBER pisze:a moze oryginalna skrzynia i reduktor np z gaza 69??

Z ty silnikiem to raczej zły pomysł :roll:

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 6:53 pm

UAZ Adventure pisze:
CLIMBER pisze:a moze oryginalna skrzynia i reduktor np z gaza 69??

Z ty silnikiem to raczej zły pomysł :roll:


ale kolega napisal ze taki silnik bedzie wkladal wiec tematu silnika nie ma co poruszac moja sugestia dotyczyla tylko skrzyni i co za tym idzie zmiany reduktora.
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 6:57 pm

CLIMBER pisze:
UAZ Adventure pisze:
CLIMBER pisze:a moze oryginalna skrzynia i reduktor np z gaza 69??

Z ty silnikiem to raczej zły pomysł :roll:


ale kolega napisal ze taki silnik bedzie wkladal wiec tematu silnika nie ma co poruszac moja sugestia dotyczyla tylko skrzyni i co za tym idzie zmiany reduktora.
Mi chodziło o to że łączenie reduktora i skrzyni od gaza z tym silnikiem to niezadobry pomysł

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 6:59 pm

dlaczego przetestowales osobiscie?? akurat moj znajomy ma taki silnik w gazie i reduktor jak najbardziej daje rade. Po 2 twoim zdaniem zostawienie oryginalnej skrzyni z reduktorem bedzie lepszym rozwiazaniem ?? Nie wydaje mi sie zeby reduktor uaza byl mocniejszy od gazowskiego
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 7:05 pm

Co do reduktorów to niechciałbym się kłucić co do wytrzymałości mam na myśli UAZ-a i Gaz-a, i ich wytrzymałości, być może daje rade niewiem nie próbowałem , ale skrzynia od Gaz-a wydaje mi się, że jest gorszym rozwiązaniem, osobiście został bym przy orginalnej fordowskiej skrzyni i połączyłm bym z reduktorm wg. uznania uazowym gazowym albo innym :)2

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt gru 15, 2006 7:07 pm

najlepsze rozwiazanie zdecydowanie skrzynia forda i polaczyc jak z jakims reduktorem,wiadomo troche wiecej motania ale efekt zdecydowanie lepszy :wink: :)2 a co do reduktorow to uaza jest napewno wytrzymalszy....
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 7:10 pm

UAZ Adventure pisze:Co do reduktorów to niechciałbym się kłucić co do wytrzymałości mam na myśli UAZ-a i Gaz-a, i ich wytrzymałości, być może daje rade niewiem nie próbowałem , ale skrzynia od Gaz-a wydaje mi się, że jest gorszym rozwiązaniem, osobiście został bym przy orginalnej fordowskiej skrzyni i połączyłm bym z reduktorm wg. uznania uazowym gazowym albo innym :)2


nie zorzumielismy sie w takim razie piszac oryginalna skrzynia mialem na mysli fordowska od tego silnikaa i reduktor gaza :oops: skrzynia gazowska to porazka :)3
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 7:15 pm

prosze szanownych kolegów o trzymanie sie tematu a nie wykłócanie o to co lepsze
bedzie skrzynia oryginał uaz reduktor uaz silnik ford
prośba jak w temacie :wink: !!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt gru 15, 2006 7:17 pm

wofka pisze:prosze szanownych kolegów o trzymanie sie tematu a nie wykłócanie o to co lepsze
bedzie skrzynia oryginał uaz reduktor uaz silnik ford
prośba jak w temacie :wink: !!


moim skromnym zdaniem takie rozwiazanie jest do du..p..y :)3 :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 7:19 pm

Ale już się rozumiemy :wink: :)2

Tu przesyłam skany z off-roadu jak goście w uazie zamontowali V6 forda z orginą skrzynią i reduktorem Uaz-a na zdjęciach flansza łącząca może przyda się komuś ??

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 7:19 pm

w pelni sie zgadzam wkladajac inny silnik najlepiej to zrobic razem z oryginalna skrzynia od tego silnika, powod jest prosty jedno i drugie skonstruowano tak aby po wzajwemnym polaczeniu pracowalo tak jak powinno.
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 7:23 pm

pakjusz_pl pisze:
wofka pisze:prosze szanownych kolegów o trzymanie sie tematu a nie wykłócanie o to co lepsze
bedzie skrzynia oryginał uaz reduktor uaz silnik ford
prośba jak w temacie :wink: !!


moim skromnym zdaniem takie rozwiazanie jest do du..p..y :)3 :roll:
Zgadzam się z kolegą w 100%, ja już zapomniałem o zgrzytach niesynchrozowanej uazowej skrzyni montując cały silnik BMW z orginalną skrzynią :)2 po zatym wydaje mi się że orginalna skrzynia ma lepiej dobrane przełożenia niż Uazowa skrzynia.

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 7:31 pm

poza tym masz 5 biegow a nie 4, biegi wchodza lekko i bez problemu i wydaje mi sie ze przy silniku 2,9 na uazowskiej skrzyni bedzie mial nawet na 4 stosunkowo wysokie obroty przy jezdzie po czarnym co drastycznie wplynie na zuzycie paliwa
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 7:34 pm

CLIMBER pisze:poza tym masz 5 biegow a nie 4, biegi wchodza lekko i bez problemu i wydaje mi sie ze przy silniku 2,9 na uazowskiej skrzyni bedzie mial nawet na 4 stosunkowo wysokie obroty przy jezdzie po czarnym co drastycznie wplynie na zuzycie paliwa
Święte słowa, i jeszcze raz wspomne o tym zgrzycie :)18 aż na samą myśl mną telepie

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 15, 2006 7:40 pm

ale jezeli ktos sie zdecydowal na rozwiazanie silnik ford skrzynia i reduktor uaz to zdania tego nie zmienimy, ja przeraialem temat z silnikiem opla 2,2 i teraz 5 biegowej skrzyni oryginalnej od tego silnika nie zamienilbym za zadne skarby na nic innego nie ma moim zdaniem zadnych minusow takiego rozwiazania tylko same plusy
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pt gru 15, 2006 7:42 pm

UAZ Adventure pisze:Ale już się rozumiemy :wink: :)2

Tu przesyłam skany z off-roadu jak goście w uazie zamontowali V6 forda z orginą skrzynią i reduktorem Uaz-a na zdjęciach flansza łącząca może przyda się komuś ??

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Czy mógłbyś zamieścić albo przesłać mi skan całego tego artykułu??

Co do skrzyni i reduktora to skrzynia jest fordowska a reduktor uazowski. Inaczej ten wałek byłby zamontowany niepotrzebnie. 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 7:47 pm

Chętnie ale dopiero w przyszłym tygodniu , bo w domku niestety nie mam skanera. Odezwe się na PW ze zdjątkami jak najszybciej się da :)2

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » pt gru 15, 2006 7:52 pm

Prosze znalazłem na stronie off-roadu jest cala galeria

http://www.off-road.pl/index.php?option ... m&catid=56

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 7:53 pm

kolego wofka
zrobiłem kilka zdjęć jak obiecałem ale zapomniałem kabelka od komórki
a coś podczerwień w laptoku nie chce działać

ale napiszę tak
w moim UAZie jest przedłużony wałek sprzęgłowy
łożysko wyciskowe oryginalne forda
przedłużony ślizg łożyska?
tarcza sprzęgłowa zapewne ford
docisk oryginalny forda
koło zamachowe ford i rozrusznik tyż

jutro wrzucę fotki
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pt gru 15, 2006 7:55 pm

Za link do galerii dziękuję bardzo ale najbardziej mnie interesowało to co Właściciele tego auta mieli o nim napisane :)

Tamte fotki zaraz po tym jak były wrzucone na off-road miałem ściągnięte, w czasach jak jeszcze często przeglądałem www.off-road.pl 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:09 pm

dzieki będe czekał na zdjęcia
a ty jaką masz skrzynie biegów???

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 8:13 pm

Obrazek
Obrazek
udało mi się zrobić foty już po fakcie
z innego aparatu i jak skrzynia leżała już po fakcie w bagażniku mojego paska

jak widzisz wałek sprzęgłowy jest dłuuuuugi poradzisz z tym sobie

czy mam jeszcze zejść do auta i zrobić pomiary
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:15 pm

spoko dam rade
zastanawia mnie ta skrzynia
nie narzekasz na uazową?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość