powitanie
Moderator: Student
- DIESEL 4x4
- jestem tu nowy...
powitanie
Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem tego forum jak i równiesz pasjonatem wypraw i samochodów 4wd. Mam zamiar rozpocząc swoja przygode z offroadem ale narazie jestem praktycznie zielony wiec prosze o wsparcie, pomoc, życzliwośc jak i krytyke. Wszystkic oczywiście pozdrawiam i mam nadzieje że nawiążemy znajomosci 

gg 7129875
- DIESEL 4x4
- jestem tu nowy...
Pochodze z myslenic pod krakowem. Takowego pojazdu 4wd jeszcze nie posiadam ale już mam szeroko zakrojone plany na zakup takiego czegoś. Najbardziej by mi odpowiadał uaz bo raczej ruski są tanie w eksploatacji (mam na mysli części) i najlepiej z dieslem najlepiej MB. Jak przeglądam forum to dózo tematów o tym już jest wiec nie będe sie o tym rospisywał. Jeżeli nie uaz to interesowała by mnie jakas "zmota" jak to nazywacie. sam u mnie w mieście spotkałem sie z ciekawie przerobionym tarpanem "rolnik" na silniku perkinsa i zawieszeniem od uaza lub zcałą ramą od uaza może ktoś kojaży ten pojazd??
gg 7129875
- DIESEL 4x4
- jestem tu nowy...
- DIESEL 4x4
- jestem tu nowy...
Juz prawie zapomnialem o tym pedziu az tu nagle zescie mi na forum o Myslenicach przypomnieli. Koles sie nazywa Paweł Kozak
Pewnie niejeden go tu zna na forum wiec dawac do niego nr tel. bo jak juz tam wpadne osobiscie to z kolesiem bede gadal na ostro 

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
- DIESEL 4x4
- jestem tu nowy...
no to moja sytuacja jest jeszcze lepsza - sprzedal mi uaza ktory okazal sie 15 lat temu wyrejestrowany
Mam jego namiary, pesel itd bo spisalem z nim umowe wiec napewno kiedys tam zawitam i dowale mu jeszcze odsetki
Jak ktos go zna to dawac nr tel.

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień