problemy z skręcaniem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

problemy z skręcaniem

Post autor: RaV.B » śr sty 24, 2007 11:46 pm

Witam Dzisiaj w Uazie coś się zaczęło dziać podczas skręcania :-?

Wygląda to mneij więcej tak że kąt skręcania jest ograniczony i podczas skręcania tak jakby cofało kierownice :x

Moez ktoś miał takie coś u siebie ??

Z góry dzięi za jakieś dobre rady :)2

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » czw sty 25, 2007 12:10 am

Czy kierownica Ci szarpie? Jesli tak, to półoś ci własnie umiera!A dokładnie przegub! Nie jeżdzij z tym, bo może ci sie tak zablokowac np.podczas mijanki z tirem!

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw sty 25, 2007 7:33 am

Ale przecież może odpiąć sprzęgiełka i wtedy nie powinno być tego problemu.

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw sty 25, 2007 8:43 am

Czy kierownica Ci szarpie? Jesli tak, to półoś ci własnie umiera!A dokładnie przegub! Nie jeżdzij z tym, bo może ci sie tak zablokowac np.podczas mijanki z tirem!
Ale to jest w trakcie kiedy przód jest wyłączony, czy mimo tego to może być to ??
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw sty 25, 2007 8:53 am

Grzegorz G. pisze:Ale przecież może odpiąć sprzęgiełka i wtedy nie powinno być tego problemu.
sprzegielko ma g... do tego
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw sty 25, 2007 12:04 pm

Dlaczego. Przecież nieobracajacy się przegób nie może stawiać takiego oporu - chyba że może :-?

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » czw sty 25, 2007 4:00 pm

tak jak kolega Grzegorz G. mówi. jak chcesz nie robić a jeździć to odłącz sprzęgiełka w piastach w piastach i powinno być ok, chyba że to nie przegób :-?
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 25, 2007 5:46 pm

zupełnie niedawno przerabiałem to u siebie :cry:
wypięcie sprzęgiełek nic nie da bart ma zdecydowaną racje
nie jeździj z tym bo narobisz sobie kłopotów
przegub ci szlag trafił na 100% :cry:
wymień go koniecznie
i koniecznie na nowy
a zanim założysz nowy oddaj go do dotarcia
mozę wydaje ci sie to śmieszne
ale to prawda
jeśli założysz bez docierania będziesz miał kłopoty z kreceniem kierownicą
bardzo ciężko chodzi :)3

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw sty 25, 2007 5:53 pm

Grzegorz G. pisze:Dlaczego. Przecież nieobracajacy się przegób nie może stawiać takiego oporu - chyba że może :-?
owszem moze i to nawet duzy jesli jest juz w stanie agonalnym lub jest zbyt ciasno spasowany (jesli jest nowy) albo poprostu juz sie rozpadl i jego kawalki blokuja zwrotnice w srodku :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 25, 2007 6:08 pm

tak czy inaczej robota :)2 :)2 :wink:

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw sty 25, 2007 7:40 pm

Grzegorz G. pisze:Ale przecież może odpiąć sprzęgiełka i wtedy nie powinno być tego problemu.

grzesiu, przy ktoryms poscie mnie osmieszales ze sie nieznam na uazach, a )ja prawie w nich od 12 roku zycia siedzie :)21 ,), ty widze sie zato zajebiscie znasz, piszac takie glupoty
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » czw sty 25, 2007 10:24 pm

Bart03 ma rację! Wykrecenie sprzegiełek TYLKO w teorii powinno pomóc!! Sami wiecie, że w uazach teoria nijak ma się do praktyki i na odwrót!! :-?
Jesli ci życie i zdrowie miłe WYJMIJ tę półoś!! !!

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw sty 25, 2007 10:26 pm

sprawa wygląda tak mieliście rację jedno sprzęgiełko miałem zapięte i to przez to :x
Czy kierownica Ci szarpie? Jesli tak, to półoś ci własnie umiera!
Więc czeka mnie wymiana tak :P

Jeszcze działa przedni napęd ale to znaczy że niedługo może się skończyć skoro półoś umiera :lol:

Dzięki za pomoc :)2
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » czw sty 25, 2007 10:30 pm

...i gwarantuje Ci, że zrobi to w najmniej odpowiednim momencie! Wtedy zdążysz tylko zrobic tak- oooooo kurrrrrr.... :o :o :)18

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw sty 25, 2007 10:50 pm

Ale ja i tak jeźdże z odłączonym przodem
a dwa razy w tygodniu jak wyskakuje w błotko (którego już nie ma bo przymroziło) to i tak ma mnie kto wyciągnąć :D

Czy z odłączonym przodem też to może jakoś się zblokować ?? :-?
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » czw sty 25, 2007 11:02 pm

no właśnie Ci z Bartem próbujemy wyjasnić, że w teorii nie powinno, ale w praktyce ma prawo! A znając prawo Murphego, to prawie pewne!

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw sty 25, 2007 11:06 pm

To juz załatwiam nową półoś :-?
a to o czym mówił Wofka jakies docieranie ?? :-? o co w tym chodzi ?? może lepiej kupić jakąś używaną lekko ?? niż nową i bawić się w jakies docieranie ??
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw sty 25, 2007 11:11 pm

RaV.B pisze:To juz załatwiam nową półoś :-?
a to o czym mówił Wofka jakies docieranie ?? :-? o co w tym chodzi ?? może lepiej kupić jakąś używaną lekko ?? niż nową i bawić się w jakies docieranie ??
kupuj nowa , i zakladaj sama sie dotrze,poprostu jest dobrze spasowana, a prynajmiej nieslyszalem o takm czyms, uzywana niewiadomo ile jezdzila
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Igor K
 
 
Posty: 1199
Rejestracja: pn maja 01, 2006 4:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Igor K » czw sty 25, 2007 11:14 pm

Ja nigdy nie docierałem (nawet nie znam nikogo kto to robił), ale moze to i dobry pomysł!
Świeżo założona półoś stawia spory opór przy skręcaniu, ale wtedy masz przynajmniej swiadomość, że masz COŚ nowego w sprzęciorze!! :)21

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 25, 2007 11:14 pm

montuj ZAWSZE nowe bedziesz miał z bani
i dotarte oczywiscie
powodzenia kolego :)2

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 25, 2007 11:21 pm

docieranie półosi ma to do siebie że oprócz oszczedzania twojej siły przy kreceniu kolem kierownicy oszczedza również w dużym stopniu końcówki drążka.
ja założyłem BEZ dotarcia :)3
skutki-kure........ko bolą ręce,
brak płynności w jakichkolwiek manewrach na ograniczonej przestrzeni
po wyjęciu tego przegubu bo miałem już go dosć i aktualnie szukam miejsca w którym można go dotrzeć luzy na kierownicy znacznie sie powiększyły

Awatar użytkownika
RaV.B
Posty: 300
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
Lokalizacja: WLKP. okolice Piły

Post autor: RaV.B » czw sty 25, 2007 11:24 pm

Tak wiem że używka nei wiadomo ile już nalatała :-?

Jak juz to kupie nową ale żadną rzemieślniczą :P
powodzenia kolego
Dzięki j ateż życzę CI powodzenia w twoim projekcie 2,9V6 :wink:

Pozdro
UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ

YA3 POWER !

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 25, 2007 11:28 pm

ok dzieki wielkie
i pamiętaj nie kuś sie na używki
przerabiałem to i :)3 :)3 :)3

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw sty 25, 2007 11:35 pm

a tak apropo jak wyglada takie dicieranie, bom nigdy niewidzial i nieslyszal??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw sty 25, 2007 11:46 pm

przeczytaj w instrukcji jest to opisane
jak uda mi sie to gdzieś załatwić to napisze co i jak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość