Strona 1 z 1
wąs uazowy do przekładni mb
: pn lut 19, 2007 12:59 pm
autor: romko
witam wszystkich...jestem na etapie wkładania przekładni z mb do uaza. W wąsie Uazowym wytoczyłem otwór w miejscu wieloklina a z miskowego wytoczyłem tulejkę z wieloklinem i wspawałem w wąs uazowy tym samym otrzymując wąs uazowy z wieloklinem merca pasującym do przekładni mb.Moje pytanie dotyczy długości tego wąsa...czy trzeba go jakoś modyfikować żeby wyrabiał w takim zestawie?).(gięcie,wydłużanie,skracanie) -oczywiście przekładnia będzie daleko w przodzie, w miejscu poprzeczki ramy z wąsem odwróconym. Czy ktoś już to przerabiał?..mile widziane fotki takiego patentu...pozdrawiam
: pn lut 19, 2007 2:27 pm
autor: Kielon
nie ma cienia szansy. ja jezdzilem na orginalnej ruskiej i jest dobrze. beczkowozowy motor potrafi pieknie zagotowac calkiem duzo wody

: pn lut 19, 2007 2:51 pm
autor: wofka
jexdziłem na oryginalnej uazowej i jest idealnie.
szlag ja trafił i wsadziłem z samochodu z ktorego pochodził silnik i wyrabiała ale bez termostatu.natychmiast jak nabyłem drugą ruską zmieniłem i jest super.a zima ogrzewanko

: pn lut 19, 2007 6:17 pm
autor: Bart03
oryginal ruski pieknie robi z tym motorem - escort tego za nic nie wychlodzi - ruska chlodnic jest 3 rdzeniowa a z eskorta to polowa ruskiej

Re: chłodnica od escorta do silnika mb 2,4D
: wt lut 20, 2007 10:26 pm
autor: gaaz99
romko pisze:czy chłodnica od escorta wsadzona w przedni pas wydoli z silnikiem MB 2,4D ?..jeśli nie to o jakieś alternatywne rozwiazanie poproszę szanownych kolegów...pozdrawiam
a masz silnik miska za most do przodu ? że uazowa się niemiesci? (skrzynia merca,reduktor uaz)? to w pas przedni pasi sierra 2,0 i wydoli z dobrym wentylatorem a lepiej sierra 2,3d po małych wycinkach jak z fordów bo inne tez pasują

: wt lut 20, 2007 10:33 pm
autor: qba_tcz
w naszym busie do 2.4 starcza chłodnica od żuka

Nawet z dużym ładunkiem często jest niedogrzany.
: śr lut 21, 2007 9:00 am
autor: Kielon
qba_tcz pisze:w naszym busie do 2.4 starcza chłodnica od żuka

Nawet z dużym ładunkiem często jest niedogrzany.
na droge to owszem, ale przyklad z moich doswiadczen- 31x10.50 geolander uaz 2.4d+ piaskownia zryta fadromami- oj,oj,oj na styk na ruskiej, smiglo merc orginal
: śr lut 21, 2007 10:09 am
autor: RaV.B
U nas w 3,0 jest chłodnica chyba od jakiegoś Forda taka plastikowa chuda ale szeroka, wentylator duży jest założony i jakoś daję radę
A jak na testy założyliśmy taką 20cm x30cm to woda się zagotowała po pierwszych 500m

: czw lut 22, 2007 7:51 am
autor: Kielon
: czw lut 22, 2007 9:49 am
autor: RaV.B
: pn mar 05, 2007 9:43 pm
autor: FAZI1
Kielon pisze:qba_tcz pisze:w naszym busie do 2.4 starcza chłodnica od żuka

Nawet z dużym ładunkiem często jest niedogrzany.
na droge to owszem, ale przyklad z moich doswiadczen- 31x10.50 geolander uaz 2.4d+ piaskownia zryta fadromami- oj,oj,oj na styk na ruskiej, smiglo merc orginal
Oryginalna chłodnica od oaza w zupełności wystarcza. Miałem kiedyś takiego Uaza, ale ze 3 razy zagotowałem wode, później wywaliłem oryginalny wentylator z silnika i założyłem z przodu od Bisa a od silnika od Fiata Mirafiori
i działało super.
: wt mar 06, 2007 9:05 am
autor: Kielon
no rzecz w tym ze org. smiglo merca jest troche za daleko od chlodnicy, dobry patent to tunel i po klopocie
: wt mar 06, 2007 9:31 pm
autor: FAZI1
Kielon pisze:no rzecz w tym ze org. smiglo merca jest troche za daleko od chlodnicy, dobry patent to tunel i po klopocie
Tunel jak najbardziej. Nie polecam przestawiania chłodnicy bliżej silnika albo robienia dystansu pod wiatrak, kumpel tak zrobił i pod naporem wody dwa razy wiatrak rozłupał chłodnice.