skrzynia transit
Moderator: Student
skrzynia transit
poszukuję informacji dotyczących przełożeń skrzyń biegów z transita i nigdzie nie mogę znaleźć. Na capri też nie ma.
może ktoś wie gdzie szukać?
Dodam że szukam skrzyni z jedynką o przełożeniu minimum około 1:5,5
która dałaby się w miarę łatwo połączyć z 2,9 scorpio.
może ktoś wie gdzie szukać?
Dodam że szukam skrzyni z jedynką o przełożeniu minimum około 1:5,5
która dałaby się w miarę łatwo połączyć z 2,9 scorpio.
- TerenowyBizon
-
- Posty: 146
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
nie znam przeołożeń, ale tak mi coś świta ze najwolniejsze skrzynie miały angielskie transity skrzydlaki na bliźniakach z tyłu, 3.0 V6 gaźnik
i powiem więcej - a to wiem na 100% - te skrzynie to jedyne krótkie skrzynki forda do V6...
wrzuć temat na forum capri, Zakrzak pewnie bedzie wiedział.
pozdro
P.S. niestety z tego co sie orientuję, to takiego przełożenia o którym mówisz może nie być....
i powiem więcej - a to wiem na 100% - te skrzynie to jedyne krótkie skrzynki forda do V6...
wrzuć temat na forum capri, Zakrzak pewnie bedzie wiedział.
pozdro
P.S. niestety z tego co sie orientuję, to takiego przełożenia o którym mówisz może nie być....
oj sie działo i jeszcze będzie
jak co mam skrzynie 5manual od scorpio 2.9 niestety bez kolnierza bo ten mi sie przydal..
ale ona jest dluga i ma szybka jedynke.. a co do tranzita hm, zakladalem do starego tranzita, tego ryjka starucha valke 2.3 i byl problem z polaczeniem zamiana kolnierza nie wchodzila w gre skrzynia tranzit ma znacznie krutszy walek sprzeglowy, valka w koncu zostala ze skrzynia granady..

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
piątkę MT75 to i ja mam.
Pewnie skończy się na tym że do 2,9 dołożę uazową z reduktorem +pto.
Wolałbym jednak coś dobrać z przełożeniami pod robura.
aby mieć przełożenie zredukowane na jedynce równe uazowskiej skrzyni z reduktorem, do reduktora robura trzeba dołożyć skrzynie z jedynką o przełożeniu ok. 1:4,45. Uaz reduktor ma 1:1,94 , a robur 1:1,8.
jedynka uaza to 1:4,124
Pewnie skończy się na tym że do 2,9 dołożę uazową z reduktorem +pto.
Wolałbym jednak coś dobrać z przełożeniami pod robura.
aby mieć przełożenie zredukowane na jedynce równe uazowskiej skrzyni z reduktorem, do reduktora robura trzeba dołożyć skrzynie z jedynką o przełożeniu ok. 1:4,45. Uaz reduktor ma 1:1,94 , a robur 1:1,8.
jedynka uaza to 1:4,124
ja tez teraz motam EFI mam na dwoch sondach. a nie myslales o skrzyni+red. od sd33? nie do zajezdzenia przelozenia spoko i nie masz rzezby na reduktor bo to w kawalku? same zalety
kolniez ma duzy, walek dlugi, podane znaczy na przerobki
a przeciez efi ma dosc spore sprzeglo, byle gdzie go nie wzenisz.. skrzynia z uaza to zbrodnia, ona wyklucza dynamiczna jazde, to na choinke ci to przy takim motorze? z reduktorem robura tez mam zle doswiadczenia..


Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
no tak ,ale reduktor robura już mam, nawet nowy,
gdybym dobrał do tego jakąś rozsądną skrzynię byłoby nieźle.
Mam do wzięcia niedrogo króciutką skrzynię od MB406(chyba), jedynkę ma 1:5,5 , ale ma krótki wałek sprzęgłowy i nie wiem czy wyda do dzwona forda. Jak zakończę walkę z anginą to pomierzę.
skrzynia i red sd 33 to znowu brak pto..
Co w reduktorze robura było złe(poza przełożeniem) ?
gdybym dobrał do tego jakąś rozsądną skrzynię byłoby nieźle.
Mam do wzięcia niedrogo króciutką skrzynię od MB406(chyba), jedynkę ma 1:5,5 , ale ma krótki wałek sprzęgłowy i nie wiem czy wyda do dzwona forda. Jak zakończę walkę z anginą to pomierzę.
skrzynia i red sd 33 to znowu brak pto..
Co w reduktorze robura było złe(poza przełożeniem) ?
do reduktora sd 33 latwo sie robi pto. reduktor z robura jest szybki ciezki glosny ma duze luzy. przy duzych luzach i mocnym silniku to czasem wystarczy przejsc z hamowania silnikiem na ostra depe zeby cos jeb.o poza tym skrz-reduktor nastepny wal, ja tam wole miec te rzeczy na sztywno. robur potrafi jeczec jak maluch na wstecznym, a to po jakims czasie wkur.ia
choc niektorzy mowia ze maja ciche

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
- TerenowyBizon
-
- Posty: 146
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
popieram Kielona...
robur to porażka - nawet nowy
sam reduktor waży z hamulcem 60kg...
jest za szybki do V6 i rozawala sprzęgło z powodu luzów...
2 lata jezdziliśmy w extremie na zestawie 2.8V6 + skrzynia Mercedes G + reduktor robur - ciężko było
straszny hałas na dojazdówkach, szybkość i luzy...
ale co tam - każdy sam musi przejść przez pewne etapy ewolucji offrołdowej
teraz mamy mosty od G, reduktor G, skrzynka G a silnik pozostał V6 2.8 ford...
pozdro
robur to porażka - nawet nowy
sam reduktor waży z hamulcem 60kg...
jest za szybki do V6 i rozawala sprzęgło z powodu luzów...
2 lata jezdziliśmy w extremie na zestawie 2.8V6 + skrzynia Mercedes G + reduktor robur - ciężko było
straszny hałas na dojazdówkach, szybkość i luzy...
ale co tam - każdy sam musi przejść przez pewne etapy ewolucji offrołdowej
teraz mamy mosty od G, reduktor G, skrzynka G a silnik pozostał V6 2.8 ford...
pozdro
oj sie działo i jeszcze będzie
no. najwieksze zastrzezenia mam do skrzyni w ktorej notorycznie pada synchronizacja przy ostrym traktowaniu, dwa razy u moich kumpli spotkalem sie z zanikiem piatego biegu wiec to raczej nie przypadek, calosc jest bardzo dluga no i klopot zeby zrobic pto. co do reduktora to faktycznie z awaria sie nie spotkalemMiskiller pisze:mozesz rozwinac mysl ?Kielon pisze:... napedy od rd28 to tragedia..
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość