jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » wt kwie 03, 2007 8:55 pm
WITAM W JAKI SPOSÓB MOŻNA Z 3.0D 123 UZYSKAĆ WIĘCEJ MOCY

UAZ3.0D
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » wt kwie 03, 2007 9:07 pm
turbo,inter, itd,(i czekać aż wybuchnie

)

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » wt kwie 03, 2007 9:23 pm
mozna wyremontowac aby odzyskac moc nominalna

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » wt kwie 03, 2007 10:14 pm
Zakładając do tego silnika Turbo albo inne wynalazki odbierasz mu jego największą zaletę czyli żywotność. Ale nie wiem po co tam coś dodawać kiedy silnik w Bardzo dobrym stanie ma aż nadmiar mocy

więc polecam kapitalkę.
Jest już temat o MB 3.0
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0
PS.
WITAM W JAKI SPOSÓB MOŻNA Z 3.0D 123 UZYSKAĆ WIĘCEJ MOCY
Jesteś z okolic Piły i motasz UAZa z codniętym silnikiem 3,0 D, byłeś na zlocie w Jastrowiu na rajdzie

Mam nadzieję że dobrze Cię kojarzę

UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » śr kwie 04, 2007 6:38 am
BYŁEM W JASTROWIU CZAJE, TEN SILNIK JEST ZA SŁABY JAKIEŚ TURBO ZDAŁO BY SIE / NA STROMYCH SKARPACH JEST ZA SŁABY NA DRUGIM BIEGU BRAK MU MOCY OCZYWIŚCIE NA WŁĄCZONYM REDUKTORZE SILNIK BYŁ

PO REMĄCIE [/b][/quote]
UAZ3.0D
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » śr kwie 04, 2007 6:44 am
No coś Ty na reduktorze na dwójce to strome łyka bez problemu

a jak nie to rozpęd z jedynki i rura po drodze na dwójkę
A jak daleko jesteś ze swoim zarejestrowany już

Możemy się umówić żeby pośmigać mam fajną żwirownie byliśmy tam w zeszłą sobotę i jest GIT

Nie mamyw sumie do siebie daleko

UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » śr kwie 04, 2007 6:56 am
MOWA O NAPRAWDE STROMYCH SKARPACH , MOŻE DLATEGO ZE MJE OPONKI TO ORGINALNA KOSTKA RUSKA WYSOKA OPONA NOWA , JEŻDZE W OKOLICY WALKOWIC ŚWIETNE TERENY MUSZE POROBIĆ PARE PIERDÓŁ I MORZEMY POŚMIGAĆ
UAZ3.0D
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » śr kwie 04, 2007 7:09 am
nie pisz duzymi literami.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
KUbutek

- Posty: 583
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KUbutek » śr kwie 04, 2007 8:48 am
Ma remont w domu i nie słyszy jak pisze .

-
kubas
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kubas » śr kwie 04, 2007 10:00 am
DAWID UAZ pisze:BYŁEM W JASTROWIU CZAJE, TEN SILNIK JEST ZA SŁABY JAKIEŚ TURBO ZDAŁO BY SIE / NA STROMYCH SKARPACH JEST ZA SŁABY NA DRUGIM BIEGU BRAK MU MOCY OCZYWIŚCIE NA WŁĄCZONYM REDUKTORZE SILNIK BYŁ

PO REMĄCIE [/b]
[/quote]
heh.. no to ja Ci tutaj zwróce uwagę.. hmm miałęm ten sam problem zlewali sie ze mnie równo chłopaki że podjechać nie mogłem.. po czym jak po dwoch latach mi sie most posypał to sie okazało że poprzedni właściciel przelozenia 10/41 włożył... polecam dokładniejsze przyjrzenie się CAŁEMU zestawowi a nie tylko silnikowi..

300d starcza pod górki i góry (nie uwierze w to co piszesz a miałem padake).. ale zawssze mozna chciec wiecej..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes

GG 141-99-54
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » śr kwie 04, 2007 1:57 pm
Pewnie chodzi o przełożenia ,mostów nie było potrzeby rozbierac/ ruszając z dwujki pod góre musi iść

UAZ3.0D
-
Ml_Kruszka18

- Posty: 315
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
Post
autor: Ml_Kruszka18 » śr kwie 04, 2007 5:50 pm
na mostach 8/41 calkiem sympatycznie jezdzi sie 300d

4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla

teraz obserwator
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » śr kwie 04, 2007 6:35 pm
Ktoś już regulował pompe wsryskową / ile spala wam w terenie

UAZ3.0D
-
RaV.B

- Posty: 300
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 1:04 pm
- Lokalizacja: WLKP. okolice Piły
Post
autor: RaV.B » śr kwie 04, 2007 9:46 pm
Jastrowie od 8 do 17 - 40 litrów
A spodziewaliśmy się około 60
Ps. a Zrobiłeś z tłumikiem coś bo ponoć miałeś orginał od beczki ale po rejestracji miałeś coś z tym zrobić

zarejestrowany już w ogóle

UAZ 3.0 Powered by 300D
UAZ 2.4 Powered by UAZ
YA3 POWER !
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » czw kwie 05, 2007 9:59 am
-
Michał(student)
-

- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michał(student) » czw kwie 05, 2007 10:36 am
Dawid Uaz chciał więcej mocy z 3,0

-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » czw kwie 05, 2007 12:50 pm
Michał(student) pisze:Dawid Uaz chciał więcej mocy z 3,0

wporzątku ale już było powiedziane że turbina skraca żywotnść a poza tym dużo motania przy tym jest
-
Michał(student)
-

- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michał(student) » czw kwie 05, 2007 1:31 pm

? nie czaje przecież ten silnik jest z turbiną

?
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » czw kwie 05, 2007 3:00 pm
Michał(student) pisze:
? nie czaje przecież ten silnik jest z turbiną

?
ten o którym ty mówiłeś tak ale nie ten w temacie tamten jest 3.0D nie TD
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » pt kwie 06, 2007 3:56 pm
Chodzi o 3.0D anie 3.0TD
UAZ3.0D
-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » pt kwie 06, 2007 4:39 pm
DAWID UAZ pisze:Chodzi o 3.0D anie 3.0TD
No sprawa jest prosta, jak uzyskać więcej mocy z 300D...wymienić na 300TD

Prościej sie chyba nie da
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
DAWID UAZ
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
- Lokalizacja: PIŁA
Post
autor: DAWID UAZ » ndz kwie 08, 2007 6:36 pm
NIE chodzi o turbo tylko ,może ktoś się w to bawił np.pompa wtryski

UAZ3.0D
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » pn kwie 09, 2007 10:43 am
DAWID UAZ pisze:NIE chodzi o turbo tylko ,może ktoś się w to bawił np.pompa wtryski

Szkoda czasu i pieniędzy lepiej kupić kompletny silnik z turbo, albo jakiś inny motor

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość