jak to jest z przelozeniami

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

jak to jest z przelozeniami

Post autor: Doktor200 » sob kwie 07, 2007 10:50 pm

jak w temacie, bo czytajac forum juz sie zamotalem i walnolem wiec nowy temat.
a wiec jesli mam mosty od disla to jak te mosty bede pracowaly na silniku benzynowym, a mosty benzyniwe w dislu, gdzie szybciej gdzie wolniej?? :oops: wiem ze jeszcze dochodza przelozenia w skrzyni ale pominmy to... :oops: :oops: :oops: :oops:
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 10:53 pm przez Doktor200, łącznie zmieniany 2 razy.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob kwie 07, 2007 10:53 pm

:o

:)3
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Post autor: luk » sob kwie 07, 2007 11:16 pm

No więc tak, standartowy uaz ma przełożenie 41/8=5,125. Do uaza jest jest jeszcze oryginalnie zestaw 37/8=4,625, czyli troche szybszy i uchodzi za mocniejszy. Można jeszcze podpasować zestaw od żuka dielsa 41/10=4,1. Im mniejsze przełożenie tym szybciej uaz jeździ ale potrzeba mocnijszy silnik co by wogóle chciał jeździć.

Podsumowująć uaz z dieslem na przełożniach od benzyny będzie jeździł bardzo wolno ale nic go nie zatrzyma :wink: uaz z benzyną który ma przełożnia od diesla będzie jeździł szybko jeśli ma bardzo duży silnik, lub jak motorynka jeśli ma mniej niż jakieś 160km
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz kwie 08, 2007 12:18 pm

koledze chodzi chyba o mosty patrolowe.... bo uazowe przeciez tylko z benzyna w oryginale :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » ndz kwie 08, 2007 7:19 pm

pakjusz_pl pisze:koledze chodzi chyba o mosty patrolowe.... bo uazowe przeciez tylko z benzyna w oryginale :roll:
to zalezy o jakim modelu mówisz ...
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz kwie 08, 2007 8:35 pm

mosty od patrola disla mam, i dotego nieto ze chce zmieniac ale mnie interesuje to jak jakbychodzil na mocnej benzynie a jak na mocnym dislu/ szybki by byl /wolny
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz kwie 08, 2007 8:41 pm

Doktor200 pisze:mosty od patrola disla mam, i dotego nieto ze chce zmieniac ale mnie interesuje to jak jakbychodzil na mocnej benzynie a jak na mocnym dislu/ szybki by byl /wolny


:o a co to za przemyslenia... wiadomo ze jak mocny motor to i dobrze pojdzie... :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » śr kwie 11, 2007 5:46 pm

A jednak jakaś różnica jest ; bo w przełożeniach jest nie wielka ; nissan ma przełożenia 4, 62 i 4, 87 w zaleznosci od silnika są oczywiscie jeszcze jakieś aberacje ale tródno dostepne. Dlatego najwiekszą role pewnie odgrywa masa i jeśli silnik padaka plus duze kapcie to możesz ganiać rowery. Jak sprawdzić przełożenie było juz wielokrotnie więc jeśli się okarze że 4,625 to wielkiego ryzyka nie ma ; jajwyżej będziesz mocniej cisnął. :)2
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » śr kwie 11, 2007 9:42 pm

poczytaj kolego o przełożeniach, szczególnie w k160, zanim zaczniesz cokolwiek pisać i doradzać. To taka moja niezłośliwa rada.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw kwie 12, 2007 4:05 pm

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw kwie 12, 2007 6:06 pm

No właśnie

Można też użyć opcji szukaj w dziale nissana lub po prostu zajżeć do katalogu.

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ie&start=0

A skoro wprowadziłem kogos w bład to przepraszam i czekam na poprawne dane :wink:
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość