Strona 1 z 1

jak to jest z przelozeniami

: sob kwie 07, 2007 10:50 pm
autor: Doktor200
jak w temacie, bo czytajac forum juz sie zamotalem i walnolem wiec nowy temat.
a wiec jesli mam mosty od disla to jak te mosty bede pracowaly na silniku benzynowym, a mosty benzyniwe w dislu, gdzie szybciej gdzie wolniej?? :oops: wiem ze jeszcze dochodza przelozenia w skrzyni ale pominmy to... :oops: :oops: :oops: :oops:

: sob kwie 07, 2007 10:53 pm
autor: klucz13
:o

:)3

: sob kwie 07, 2007 11:16 pm
autor: luk
No więc tak, standartowy uaz ma przełożenie 41/8=5,125. Do uaza jest jest jeszcze oryginalnie zestaw 37/8=4,625, czyli troche szybszy i uchodzi za mocniejszy. Można jeszcze podpasować zestaw od żuka dielsa 41/10=4,1. Im mniejsze przełożenie tym szybciej uaz jeździ ale potrzeba mocnijszy silnik co by wogóle chciał jeździć.

Podsumowująć uaz z dieslem na przełożniach od benzyny będzie jeździł bardzo wolno ale nic go nie zatrzyma :wink: uaz z benzyną który ma przełożnia od diesla będzie jeździł szybko jeśli ma bardzo duży silnik, lub jak motorynka jeśli ma mniej niż jakieś 160km

: ndz kwie 08, 2007 12:18 pm
autor: pakjusz_pl
koledze chodzi chyba o mosty patrolowe.... bo uazowe przeciez tylko z benzyna w oryginale :roll:

: ndz kwie 08, 2007 7:19 pm
autor: Wojtek_K
pakjusz_pl pisze:koledze chodzi chyba o mosty patrolowe.... bo uazowe przeciez tylko z benzyna w oryginale :roll:
to zalezy o jakim modelu mówisz ...

: ndz kwie 08, 2007 8:35 pm
autor: Doktor200
mosty od patrola disla mam, i dotego nieto ze chce zmieniac ale mnie interesuje to jak jakbychodzil na mocnej benzynie a jak na mocnym dislu/ szybki by byl /wolny

: ndz kwie 08, 2007 8:41 pm
autor: pakjusz_pl
Doktor200 pisze:mosty od patrola disla mam, i dotego nieto ze chce zmieniac ale mnie interesuje to jak jakbychodzil na mocnej benzynie a jak na mocnym dislu/ szybki by byl /wolny


:o a co to za przemyslenia... wiadomo ze jak mocny motor to i dobrze pojdzie... :roll:

: śr kwie 11, 2007 5:46 pm
autor: cezii
A jednak jakaś różnica jest ; bo w przełożeniach jest nie wielka ; nissan ma przełożenia 4, 62 i 4, 87 w zaleznosci od silnika są oczywiscie jeszcze jakieś aberacje ale tródno dostepne. Dlatego najwiekszą role pewnie odgrywa masa i jeśli silnik padaka plus duze kapcie to możesz ganiać rowery. Jak sprawdzić przełożenie było juz wielokrotnie więc jeśli się okarze że 4,625 to wielkiego ryzyka nie ma ; jajwyżej będziesz mocniej cisnął. :)2

: śr kwie 11, 2007 9:42 pm
autor: pilmar
poczytaj kolego o przełożeniach, szczególnie w k160, zanim zaczniesz cokolwiek pisać i doradzać. To taka moja niezłośliwa rada.

: czw kwie 12, 2007 4:05 pm
autor: Bart03

: czw kwie 12, 2007 6:06 pm
autor: cezii
No właśnie

Można też użyć opcji szukaj w dziale nissana lub po prostu zajżeć do katalogu.

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ie&start=0

A skoro wprowadziłem kogos w bład to przepraszam i czekam na poprawne dane :wink: