potrzebna pomoc przy remoncie skrzyni
Moderator: Student
potrzebna pomoc przy remoncie skrzyni
Witam.
na 25 muszę mieć złożonego UAZa, bo będę nim woził dzieciaki z domu dziecka i potrzebuje waszej pomocy w temacie remontu skrzyni.
Potrzebuje jakiejś doświadczonej w temacie osoby żeby na podstawie swojego doświadczenia oceniła stan: zębatki wałka pośredniego, luzy na łożyskach, przesuwce i pierścieniach synchronizatora, zużycie widełek włączających i zębatki reduktora [reduktor wypadał] oraz prawidłowość wycentrowania przeze mnie docisku sprzęgła.
Osoba z warszawy lub okolic - podjadę ze skrzynią na pace innego samochodu.
w ramach rekompensaty stać mnie tylko na sześciopak - przy zgłoszeniu proszę sprecyzować markę sześciopaka.
na 25 muszę mieć złożonego UAZa, bo będę nim woził dzieciaki z domu dziecka i potrzebuje waszej pomocy w temacie remontu skrzyni.
Potrzebuje jakiejś doświadczonej w temacie osoby żeby na podstawie swojego doświadczenia oceniła stan: zębatki wałka pośredniego, luzy na łożyskach, przesuwce i pierścieniach synchronizatora, zużycie widełek włączających i zębatki reduktora [reduktor wypadał] oraz prawidłowość wycentrowania przeze mnie docisku sprzęgła.
Osoba z warszawy lub okolic - podjadę ze skrzynią na pace innego samochodu.
w ramach rekompensaty stać mnie tylko na sześciopak - przy zgłoszeniu proszę sprecyzować markę sześciopaka.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Re: potrzebna pomoc przy remoncie skrzyni
Qrde ja robilem remont skrzynie teraz ale jestem z kielcMajkello pisze:Witam.
na 25 muszę mieć złożonego UAZa, bo będę nim woził dzieciaki z domu dziecka i potrzebuje waszej pomocy w temacie remontu skrzyni.
Potrzebuje jakiejś doświadczonej w temacie osoby żeby na podstawie swojego doświadczenia oceniła stan: zębatki wałka pośredniego, luzy na łożyskach, przesuwce i pierścieniach synchronizatora, zużycie widełek włączających i zębatki reduktora [reduktor wypadał] oraz prawidłowość wycentrowania przeze mnie docisku sprzęgła.
Osoba z warszawy lub okolic - podjadę ze skrzynią na pace innego samochodu.
w ramach rekompensaty stać mnie tylko na sześciopak - przy zgłoszeniu proszę sprecyzować markę sześciopaka.

Za komplet lozysk placilem 200 zl niecale i to juz takie lepsze sa

Pozdrawiam Banko
tel 695-288-825
Dzięki za ofertę, jak nikt z wawy się nie zgłosi to się skuszęDoktor200 pisze:przyjedz do Markuszowa to zrobimy

Niedawno byłem w Puławach pochodzić sobie po suficie w hali sportowej to trasę w te okolice mam opracowaną.
Do Gri powiadacie? nie chcę nikogo molestować, może sam się ktoś zgłosi.
nie chce oddawać skrzyni do mechanika, chciałbym popatrzeć chociaż jak ktoś ją remontuje, bo chce się nauczyć.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Jak juz masz to ustrojstwo na wierchu to warto chyba pojechać po całości żeby nie robić czegoś dwa razy ; czyli wszystkie łożyska , synchronizatory plus naspawanie widełek przesówek i powinno grać jeśli trybiki są całe. Ja co prawda jak swoją rozebrałem dowiedziałem się że nie mam jednego zęba na 4 bo odczuć tego nie odczułem w czasie jazdy. Kwestia luzów na wałkach może być wzgledna ponieważ one z natury mają luz inaczej ta skrzynka by tak pięknie nie wyła.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
moto pisze:cezii pisze:; naspawanie widełek przesówek i powinno grać jeśli trybiki są całe.
Wodzików sie nie napawa ot tak......(nie jest to towar deficytowy,) a zwykle napawanie to sranie po scianie.......
I tu sie kolego z tobą nie zgodzę, bo chyba nie wiesz co Mówisz... Wystarczy napawać je elektrodą,ale żeliwną i już masz materiał lepszy od oryginału. A jak ktoś ma chęć to może jeszcze po oszlifowaniu pokryć warstwą mosiądzu a w tedy to już jest malina. Pozdrawiam!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Gdzie w warszawie zrobią mi tą usługę?tomek4x4 pisze: I tu sie kolego z tobą nie zgodzę, bo chyba nie wiesz co Mówisz... Wystarczy napawać je elektrodą,ale żeliwną i już masz materiał lepszy od oryginału. A jak ktoś ma chęć to może jeszcze po oszlifowaniu pokryć warstwą mosiądzu
Czy zeszlifowanie przez koło zębate widełek załączających reduktor od strony mniejszej zębatki mogło być przyczyną wypadania biegu redukującego pod obciążeniem?
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
napawac to sobie mozna wodziki do czapaja.....bo nowe ciezko wyrwac...ale bez jaj ....zeby do Uaza....
?
ps .potrzebne jest tez troche wiedzy.....
zresztą kolega prosi o porade w sprawie zdiagnozowania częsci tej skrzyni , wiec po co mu napawanie wodzików?? jak niewiadomo w jakim sa stanie.......
tak na zapas

ps .potrzebne jest tez troche wiedzy.....
zresztą kolega prosi o porade w sprawie zdiagnozowania częsci tej skrzyni , wiec po co mu napawanie wodzików?? jak niewiadomo w jakim sa stanie.......
tak na zapas

Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
M-72 MW-750
Tak sie składa że dla niektórych uaz to hobby i chcieli by jak najwiecej zrobić przy nim sami , jesli chodzi o napawanie to sprawa nie podlega dyskusji bo to leczy i już; pomagało w czapajewach , gazach muscelach i w uazie tez pomaga i nie ma sie tu czemu dziwić. Dochodzą również wzgledy finansowe - nowa pokrywa z wodzikami to kilkaset zł a tutaj prosty zabieg samemu lub u fachowca za parnaście zł. Poza tym przecież każdy ma wybór 

_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
mam bardzo mało kasy na ten remont,moto pisze:napawac to sobie mozna wodziki do czapaja.....bo nowe ciezko wyrwac...ale bez jaj ....zeby do Uaza....?
nowe widełki to 70-90 pln
widełki od reduktora jak już mówiłem są wypiłowane na 1mm głęboko sci przez małą zębatkę red.wiec po co mu napawanie wodzików?? jak niewiadomo w jakim sa stanie.......tak na zapas
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Do wstępnej rozbiórki to żadne oprócz kluczy nasadkowych i 2 cienkich śrubokrętów do segera bezoczkowego, pod warunkiem że uda ci się wyjąc ręcznie/młotkowo wałek sprzęgłowy.piotrek_uaz pisze:Jakie narzedzia specjalne sa potrzebne przy rozbieraniu skrzyni biegow i reduktora ?
Do kompletnej rozbiórki potrzebne są :
klucz pazurkowy na średnice koło 40mm [z głowy]
klucz z dwoma kołkami [polecam tani regulowany klucz do wymiany tarcz w diaxie]
oraz ściągacz do łożysk długi
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości