potrzebna pomoc przy remoncie skrzyni

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

potrzebna pomoc przy remoncie skrzyni

Post autor: Majkello » wt kwie 10, 2007 3:14 pm

Witam.
na 25 muszę mieć złożonego UAZa, bo będę nim woził dzieciaki z domu dziecka i potrzebuje waszej pomocy w temacie remontu skrzyni.

Potrzebuje jakiejś doświadczonej w temacie osoby żeby na podstawie swojego doświadczenia oceniła stan: zębatki wałka pośredniego, luzy na łożyskach, przesuwce i pierścieniach synchronizatora, zużycie widełek włączających i zębatki reduktora [reduktor wypadał] oraz prawidłowość wycentrowania przeze mnie docisku sprzęgła.
Osoba z warszawy lub okolic - podjadę ze skrzynią na pace innego samochodu.
w ramach rekompensaty stać mnie tylko na sześciopak - przy zgłoszeniu proszę sprecyzować markę sześciopaka.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
castrol22
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt sie 16, 2005 3:28 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: castrol22 » wt kwie 10, 2007 3:21 pm

wal do gri moze cos poradzi:)
i w pizd......

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Re: potrzebna pomoc przy remoncie skrzyni

Post autor: Banko » wt kwie 10, 2007 8:43 pm

Majkello pisze:Witam.
na 25 muszę mieć złożonego UAZa, bo będę nim woził dzieciaki z domu dziecka i potrzebuje waszej pomocy w temacie remontu skrzyni.

Potrzebuje jakiejś doświadczonej w temacie osoby żeby na podstawie swojego doświadczenia oceniła stan: zębatki wałka pośredniego, luzy na łożyskach, przesuwce i pierścieniach synchronizatora, zużycie widełek włączających i zębatki reduktora [reduktor wypadał] oraz prawidłowość wycentrowania przeze mnie docisku sprzęgła.
Osoba z warszawy lub okolic - podjadę ze skrzynią na pace innego samochodu.
w ramach rekompensaty stać mnie tylko na sześciopak - przy zgłoszeniu proszę sprecyzować markę sześciopaka.
Qrde ja robilem remont skrzynie teraz ale jestem z kielc :)
Za komplet lozysk placilem 200 zl niecale i to juz takie lepsze sa :) moze na podstawie dokladnych zdjec ja lub ktos inny ci pomoze.
Pozdrawiam Banko
tel 695-288-825

DAWID UAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: PIŁA

Post autor: DAWID UAZ » wt kwie 10, 2007 9:24 pm

Witam jak części to TARMOT Poznań
mają wszystko :D
UAZ3.0D

Awatar użytkownika
Banko
 
 
Posty: 1372
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
Lokalizacja: okolice Kielc

Post autor: Banko » wt kwie 10, 2007 9:31 pm

DAWID UAZ pisze:Witam jak części to TARMOT Poznań
mają wszystko :D
ale jakie ceny :roll:
tel 695-288-825

qba_tcz
 
 
Posty: 270
Rejestracja: pn cze 19, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Tczew
Kontaktowanie:

Post autor: qba_tcz » wt kwie 10, 2007 9:33 pm

i Auto-Gryf w Białymstoku

ale w cenach się nie orientuję
... bo ciekawiej jest sznurek pchać, niż ciągnąć.

http://bradziaga.pl/

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » wt kwie 10, 2007 9:43 pm

przyjedz do Markuszowa to zrobimy :wink:
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » wt kwie 10, 2007 10:38 pm

Doktor200 pisze:przyjedz do Markuszowa to zrobimy :wink:
Dzięki za ofertę, jak nikt z wawy się nie zgłosi to się skuszę :D
Niedawno byłem w Puławach pochodzić sobie po suficie w hali sportowej to trasę w te okolice mam opracowaną.
Do Gri powiadacie? nie chcę nikogo molestować, może sam się ktoś zgłosi.
nie chce oddawać skrzyni do mechanika, chciałbym popatrzeć chociaż jak ktoś ją remontuje, bo chce się nauczyć.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » śr kwie 11, 2007 10:19 am

Banko pisze:
DAWID UAZ pisze:Witam jak części to TARMOT Poznań
mają wszystko :D
ale jakie ceny :roll:

:)3

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » śr kwie 11, 2007 5:25 pm

Jak juz masz to ustrojstwo na wierchu to warto chyba pojechać po całości żeby nie robić czegoś dwa razy ; czyli wszystkie łożyska , synchronizatory plus naspawanie widełek przesówek i powinno grać jeśli trybiki są całe. Ja co prawda jak swoją rozebrałem dowiedziałem się że nie mam jednego zęba na 4 bo odczuć tego nie odczułem w czasie jazdy. Kwestia luzów na wałkach może być wzgledna ponieważ one z natury mają luz inaczej ta skrzynka by tak pięknie nie wyła.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » śr kwie 11, 2007 9:20 pm

[quote="cezii"]; naspawanie widełek przesówek i powinno grać jeśli trybiki są całe. [quote]


Wodzików sie nie napawa ot tak......(nie jest to towar deficytowy,) a zwykle napawanie to sranie po scianie....... :)3
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » śr kwie 11, 2007 10:26 pm

moto pisze:
cezii pisze:; naspawanie widełek przesówek i powinno grać jeśli trybiki są całe.


Wodzików sie nie napawa ot tak......(nie jest to towar deficytowy,) a zwykle napawanie to sranie po scianie....... :)3


I tu sie kolego z tobą nie zgodzę, bo chyba nie wiesz co Mówisz... Wystarczy napawać je elektrodą,ale żeliwną i już masz materiał lepszy od oryginału. A jak ktoś ma chęć to może jeszcze po oszlifowaniu pokryć warstwą mosiądzu a w tedy to już jest malina. Pozdrawiam!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » śr kwie 11, 2007 10:40 pm

tomek4x4 pisze: I tu sie kolego z tobą nie zgodzę, bo chyba nie wiesz co Mówisz... Wystarczy napawać je elektrodą,ale żeliwną i już masz materiał lepszy od oryginału. A jak ktoś ma chęć to może jeszcze po oszlifowaniu pokryć warstwą mosiądzu
Gdzie w warszawie zrobią mi tą usługę?
Czy zeszlifowanie przez koło zębate widełek załączających reduktor od strony mniejszej zębatki mogło być przyczyną wypadania biegu redukującego pod obciążeniem?
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw kwie 12, 2007 7:16 pm

Jeśli chodzi o reduktor to nie wiem czy to pomaga ale na pewno działa przy 3 i 4 . Grunt to fachowa ocena. Moge ci polecić jedno miejsce na priv.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » czw kwie 12, 2007 9:43 pm

napawac to sobie mozna wodziki do czapaja.....bo nowe ciezko wyrwac...ale bez jaj ....zeby do Uaza....???

ps .potrzebne jest tez troche wiedzy.....

zresztą kolega prosi o porade w sprawie zdiagnozowania częsci tej skrzyni , wiec po co mu napawanie wodzików?? jak niewiadomo w jakim sa stanie.......


tak na zapas ??
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » czw kwie 12, 2007 10:30 pm

Tak sie składa że dla niektórych uaz to hobby i chcieli by jak najwiecej zrobić przy nim sami , jesli chodzi o napawanie to sprawa nie podlega dyskusji bo to leczy i już; pomagało w czapajewach , gazach muscelach i w uazie tez pomaga i nie ma sie tu czemu dziwić. Dochodzą również wzgledy finansowe - nowa pokrywa z wodzikami to kilkaset zł a tutaj prosty zabieg samemu lub u fachowca za parnaście zł. Poza tym przecież każdy ma wybór :wink:
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt kwie 13, 2007 8:05 am

moto pisze:napawac to sobie mozna wodziki do czapaja.....bo nowe ciezko wyrwac...ale bez jaj ....zeby do Uaza....???
Tanio i skutecznie, więc w czym problem ??

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » pt kwie 13, 2007 9:45 am

moto pisze:napawac to sobie mozna wodziki do czapaja.....bo nowe ciezko wyrwac...ale bez jaj ....zeby do Uaza....???
mam bardzo mało kasy na ten remont,
nowe widełki to 70-90 pln
wiec po co mu napawanie wodzików?? jak niewiadomo w jakim sa stanie.......tak na zapas ??
widełki od reduktora jak już mówiłem są wypiłowane na 1mm głęboko sci przez małą zębatkę red.
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » pn kwie 30, 2007 6:42 pm

Jakie narzedzia specjalne sa potrzebne przy rozbieraniu skrzyni biegow i reduktora ?

Piotrek

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » wt maja 01, 2007 2:55 am

piotrek_uaz pisze:Jakie narzedzia specjalne sa potrzebne przy rozbieraniu skrzyni biegow i reduktora ?
Do wstępnej rozbiórki to żadne oprócz kluczy nasadkowych i 2 cienkich śrubokrętów do segera bezoczkowego, pod warunkiem że uda ci się wyjąc ręcznie/młotkowo wałek sprzęgłowy.
Do kompletnej rozbiórki potrzebne są :
klucz pazurkowy na średnice koło 40mm [z głowy]
klucz z dwoma kołkami [polecam tani regulowany klucz do wymiany tarcz w diaxie]
oraz ściągacz do łożysk długi
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości