
Pozdrawiam
Moderator: Student
\pilmar pisze:mam taki reduktor z pto i jest 1:1 - drogowe, oraz 1:1,8 terenowe.Bart03 pisze:i bieg szosowy nie jest 1:1 tylko jest to reduktor przyspieszajacy
waga około 70 kg.
dziwi mnie to przełozenie drogowe przyśpieszające, ale może występuje kilka typów.
myślę ze do seryjnego uaza się nie nadaje. zyskasz tulko pto, a stracisz na przełożeniu i wadze.jac.uaz pisze:\pilmar pisze:mam taki reduktor z pto i jest 1:1 - drogowe, oraz 1:1,8 terenowe.Bart03 pisze:i bieg szosowy nie jest 1:1 tylko jest to reduktor przyspieszajacy
waga około 70 kg.
dziwi mnie to przełozenie drogowe przyśpieszające, ale może występuje kilka typów.
Ale jak to robi
Pomyślimy, Adamie, pomyślimy. W razie czego wiem gdzie Cię szukać.ADAM DŹWIGOWY E29 pisze:jak już miał bym bawić się w rozdzielanie to tylko k 160 bardzo wytrzymały kolega ma taki i silnik2.8 od merca i jak na razie dał radę zajechać tylko łożyska a poza tym proste zrobienie PTO
a ja mam znajomych z takim zestawemBart03 pisze:znam 3 przypadki reduktorów robura u chlopakow z mojego podworka:
1. mosty GR 2,8, silnik M50 + skrzynia BMW 2,5l , koła 35" - i kapa (za szybkie przelozenie)![]()
2. mosty K260 2,8, silnik M30 + skrzynia BMW 3,5l, kola 35" troche lepiej ale tez kapa![]()
3. mosty unimog, silnik M30 + skrzynia BMW 2,8l, kola okolo 39-40" - rewelacja
Witam,Bart03 pisze:znam 3 przypadki reduktorów robura u chlopakow z mojego podworka:
1. mosty GR 2,8, silnik M50 + skrzynia BMW 2,5l , koła 35" - i kapa (za szybkie przelozenie)![]()
2. mosty K260 2,8, silnik M30 + skrzynia BMW 3,5l, kola 35" troche lepiej ale tez kapa![]()
3. mosty unimog, silnik M30 + skrzynia BMW 2,8l, kola okolo 39-40" - rewelacja
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość