UAZ Patriot
Moderator: Student
UAZ Patriot
Witam wszystkich:)
Dużo jeżdże za wschodnia granicę i w związku z planowaną wymianą samochodu chciałabym kupic coś, dla czego tamtejsze górskie drogi nie będą szokiem a naprawa ewentualnej usterki nie będzie wymagała tygodni czekania na część. Pomyślałam o Patriocie.. Nie mam doświadczenia związanego z UAZami, poza tym , że wiem iż są niezniszczalne:) no i mają to "coś"
Cena zachęca jak i to co widać, w piątek jadę na próbne jazdy. Czy ktoś z Was słyszał opinie na temat awaryjności tego modelu? Importer twierdzi, że ma niewiele wspólnego z poprzednimi (hihi no może poza rosyjskim wykonaniem;) ), i raczej nie do naprawy "młotkiem i śrubokrętem". Bardzo proszę o zasłyszane i wynikające z doświadczenia opinie, jak to cudo się sprawuje.
Dużo jeżdżę i wolałabym, żeby więcej był w trasie niż w warsztacie;)
Dużo jeżdże za wschodnia granicę i w związku z planowaną wymianą samochodu chciałabym kupic coś, dla czego tamtejsze górskie drogi nie będą szokiem a naprawa ewentualnej usterki nie będzie wymagała tygodni czekania na część. Pomyślałam o Patriocie.. Nie mam doświadczenia związanego z UAZami, poza tym , że wiem iż są niezniszczalne:) no i mają to "coś"
Cena zachęca jak i to co widać, w piątek jadę na próbne jazdy. Czy ktoś z Was słyszał opinie na temat awaryjności tego modelu? Importer twierdzi, że ma niewiele wspólnego z poprzednimi (hihi no może poza rosyjskim wykonaniem;) ), i raczej nie do naprawy "młotkiem i śrubokrętem". Bardzo proszę o zasłyszane i wynikające z doświadczenia opinie, jak to cudo się sprawuje.
Dużo jeżdżę i wolałabym, żeby więcej był w trasie niż w warsztacie;)
- UAZ Adventure
Uaz to fajne auto pod warunkiem , że codziennie przed jazdą przeglądasz wszystkie mechanizmy i dokonujesz niezbędnych napraw nabierząco.
Generalnie to auto dla osób które sie niespieszą są cierpliwe i maja sporo czasu i pieniędzy
Generalnie to auto dla osób które sie niespieszą są cierpliwe i maja sporo czasu i pieniędzy