Resory paraboliczne
: wt maja 15, 2007 12:21 pm
Witam wszystkich kolegów Uazowców.
Jestem świerzym maniakiem Uaza i offroad-u. Stad pare pytań.
Mam praoblem , kupiłem fajne opony MT-ki w rozmiarze 31,5 chyba,
i chcialbym zrobic cos zeby mi nie obcierały o nadkola
- jednocześnie chce podnies troche zawieszenie Uaza i poprawic jego działanie.
Teraz pytanie do wyjadaczy w tym temacie, ( szukałem na forum , ale malo o tym jest napisane, a jak jest to ile osów tyle opini), czy mozna rozwiazac wszsytkie moje problemy przez zalozenie odpowiednich resorów parabolicznych(dłuższych niż oryginalne?):
- co zrobić zeby auto po założeniu nowych resorów sie podniosło,o ile mozna go lifować zeby bylo ok?
- zaiweszenie powinno mieć lepsza charakterystyke?
Jak zrobić tą operacje zeby Uaz mogł jeszcze w miare jeździć po czarnym?
Czy do parabolicznych resorów trzeba inne amortyzatory, jezli tak to jakie?
Jeżeli uważacie ze to dobry pomysł to gdize kupić takie resory, od czego spasują i jak jest z ich wytrzymałościa i bezpieczeństwem użytkowania.
A jeśli nie mam racji to co zrobic? klocki miedzy most i resor?
A jeśli ktoś już cos takiego robił to iloe orientacyjnie zajmuje to czas, i kosztuje?
Dodam ze chyba mam jakąs nowsza wersje ramy(albo inna) bo z przodu mam wieszaki z tyłu resorów.Pozdraiwam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Chciałem jeszcze dodać , ze znalazłem fachowca od resorów, który sam jeżdzil Uazem , i powiedział mi 500zl za resor paraboliczny.
Jestem świerzym maniakiem Uaza i offroad-u. Stad pare pytań.
Mam praoblem , kupiłem fajne opony MT-ki w rozmiarze 31,5 chyba,
i chcialbym zrobic cos zeby mi nie obcierały o nadkola
- jednocześnie chce podnies troche zawieszenie Uaza i poprawic jego działanie.
Teraz pytanie do wyjadaczy w tym temacie, ( szukałem na forum , ale malo o tym jest napisane, a jak jest to ile osów tyle opini), czy mozna rozwiazac wszsytkie moje problemy przez zalozenie odpowiednich resorów parabolicznych(dłuższych niż oryginalne?):
- co zrobić zeby auto po założeniu nowych resorów sie podniosło,o ile mozna go lifować zeby bylo ok?
- zaiweszenie powinno mieć lepsza charakterystyke?
Jak zrobić tą operacje zeby Uaz mogł jeszcze w miare jeździć po czarnym?
Czy do parabolicznych resorów trzeba inne amortyzatory, jezli tak to jakie?
Jeżeli uważacie ze to dobry pomysł to gdize kupić takie resory, od czego spasują i jak jest z ich wytrzymałościa i bezpieczeństwem użytkowania.
A jeśli nie mam racji to co zrobic? klocki miedzy most i resor?
A jeśli ktoś już cos takiego robił to iloe orientacyjnie zajmuje to czas, i kosztuje?
Dodam ze chyba mam jakąs nowsza wersje ramy(albo inna) bo z przodu mam wieszaki z tyłu resorów.Pozdraiwam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Chciałem jeszcze dodać , ze znalazłem fachowca od resorów, który sam jeżdzil Uazem , i powiedział mi 500zl za resor paraboliczny.