Strona 1 z 1
Ćiśnienie oleju ... ale inaczej
: pn lip 16, 2007 7:17 am
autor: stef
Witam. Mam taki problem z ciśnieniem oleju oczywiście w silniku uaza...
Wiadomo że na wolnych światełko mruga.... ale jak dam lekko gazu jest ok...
i tak już 7 lat...
Ale inna sprawa, od jakiegoś roku jak jadę z obciążeniem to światełko ciśnienia się lekko żarzy. Ale tylko jak jadę ze sporym obciążeniem.
Czy spotkał się z czymś takim?? I jak temu zaradzić??
Z góry dzięki.
: pn lip 16, 2007 3:00 pm
autor: wofka
silnik daje ciała powoli

niestety
: wt lip 17, 2007 1:24 pm
autor: beztroski
Ja tak mam od jakichś 10 000 km. Na początku z tym walczyłem wszelkimi sposobami, łącznie z podkładkami pod zaworkiem pompy. Ciśnienie na zegarach jak bozia przykazała, a światełko dalej bździ. Jedyny skuteczny sposób na dolegliwość jest taki sam, jak na większość pozostałych stuków, wycieków i innej maści bolączek pojazdów UAZ-o podobnych - OLEJ TO.
: wt lip 17, 2007 10:08 pm
autor: chiquito83
a tak z ciekawosci, jaki olej masz zalany?
: wt lip 17, 2007 11:51 pm
autor: vandall1
Podstawić mu czujnik w miejsce nadajnika kontrolki.I wszystko jasne.
: śr lip 18, 2007 10:35 am
autor: Doktor200
dont worry jak mialem jeszcze ten silnik to bylo podobnie,uazy tak maja, ale sa i wyjatki...

: śr lip 18, 2007 10:28 pm
autor: stef
vandall1 pisze:Podstawić mu czujnik w miejsce nadajnika kontrolki.I wszystko jasne.
Nie rozumiem... zamienić czujniki miejscami, czy pod zegar z kontrolka??
Jaki olej... hihi a któż to wie

Oczywiście lałem zima selectol, teraz lotos city, ale starego oczywiscie nie zlałem

: czw lip 19, 2007 2:02 am
autor: vandall1
Znaczy manometr miałem na mysli,sorry
Zwykły,zegarowy o odp zakresie.
: czw lip 19, 2007 6:57 am
autor: stef
vandall1 pisze:Znaczy manometr miałem na mysli,sorry
Zwykły,zegarowy o odp zakresie.
Czaje. dzięki za podpowiedzi.
Tylko problem jest taki ze żaróweczka leciutko żarzy sie podczas jazdy pod obciazeniem... jak wkrece manomter to przeciez nie zobaczę podczas jazdy wskazania

w koncu będzie w komorze silnika hihi
: czw lip 19, 2007 7:04 pm
autor: vandall1
to se przedłuz przecież do kabiny
W starych mercach cisnienie oleju /na desce rozdz/ było pokazywane właśnie przez taki manometr połaczony rurką z magistralą olejową silnika.
Oj lato, lato i upał

: czw lip 19, 2007 8:35 pm
autor: chiquito83
vandall1 pisze:to se przedłuz przecież do kabiny
W starych mercach cisnienie oleju /na desce rozdz/ było pokazywane właśnie przez taki manometr połaczony rurką z magistralą olejową silnika.
Oj lato, lato i upał

zawsze sie zastanawialem co by sie stalo jak by mi sie to rozlaczylo przy desce podczas jazdy

: czw lip 19, 2007 9:34 pm
autor: vandall1
Ja tez!
Na szczeście nigdy sie to nie stało,raz tylko nie zakręciłem korka wlewu i przy reflektorach poleciały mu olejowe łzy.
Zaletą takiego manometru jest całkowita niezależność od elektryki

: czw lip 19, 2007 9:54 pm
autor: klucz13
chiquito83 pisze:vandall1 pisze:to se przedłuz przecież do kabiny
W starych mercach cisnienie oleju /na desce rozdz/ było pokazywane właśnie przez taki manometr połaczony rurką z magistralą olejową silnika.
Oj lato, lato i upał

zawsze sie zastanawialem co by sie stalo jak by mi sie to rozlaczylo przy desce podczas jazdy

Szybko byś się zorientował

W mb 123 włożyłem deskę i nie przykręcilem ,umyłem łapy się przebrałem i w drogę po poru kilometrach czuję ciepło na nogach ale myślę upał i wieje gdzieś z nagrzewnicy lecz coraz cieplej lukam i wszystko jasne ,białe spodnie i buty do wyrzucenia jak bardzo się ucieszyłem
